КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ для 7 класу

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ за програмою «Іноземна мова, 5-9 класи» для ЗЗСО, затверджена наказом МОНУ від 07.06.2017 №804. Підручник: О. Карпюк « Англійська мова – 7» ( 3 год. на тиждень)
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ за програмою «Іноземна мова, 5-9 класи» для ЗЗСО, затверджена наказом МОНУ від 07.06.2017 №804. Підручник: О. Карпюк « Англійська мова – 7»  ( 3 год. на тиждень)

І семестр

№ уроку

Дата

 

 

 

Тема 

Очікувані результа-ти

Змістові лінії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Домашнє завдання

 

 

 

Еколо-гічна безпе-ка та сталий розви-ток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і  безпека

Підприємливість та фінансова грамотніс

 

 

Тема1 : Шкільне життя

1.

 

Повторення вивченого матеріалу за 6 клас

Вміти запитувати  

та

надавати інформацію

 про відпочинок в

 літку

Вміти розповідати

про перебування

 у школі

Вміти  аргументувати власну думку

Вміти розповідати

про свої обов’язки в школі

Обговорює участь у шкіль-них екологічних заходах.

 

 

 

Поворен-ня лексики класного вжитку

 

 

 

 

 

Повторити ЛО

2.

 

Повторення вивчених видо-часових форм за 6 клас.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити граматику.

3.

 

Повторення лексики за 6 клас.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

There is / There are Prepo-sitions of Place

 

 

 

 

Повторити лексичні одиниці.

4.

 

Шкільне життя. Введення ЛО ттеми..

 

Наво-дить

прик-лади

взаємодопо-моги

між друзя-ми.

Обго-ворює шкільні прави-ла

Впоряд-ковує власний робочий день з дотриманням здорово-го способу життя

 

 

A canteen, a gym,

a head-maser, a library, a locker, a science lab, stuff

 

 

 

Ex.1,p.4

Ex. 2, p.5

Ex 4, p.6

Ex.3-p.5

 

5.

 

Шкільне життя. Ми – семикласники Формування ЛН, розвиток граматичних навичок.

 

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору

 

 

A сourt, pitch,an activity, an aid, a facility, Biology, Chemistry, a choir, an orchestra, Physics, Technology

Modal Verbs:

have to,must, mustn’t, need, needn’t

Ex. 1, p. 13

Ex.4-p.12

 

Ex. 3, p. 14

Ex.5bp.15

Ex. 1, p. 13

Ex.5a p.15

Ex. 4, p. 14

Ex. 2,

p. 14

6.

 

Шкільне життя. Позакласні заходи.  Введення ЛО.

 

Пропонує варіанти участі школи у житті громади

 

 

Boarding school, fair, shabby, spacious, to mean, be close to, to show around

 

Ex.4-p. 17

Ex.2,p. 17

Ex.1 p.16

Ex.3p.17

7.

 

Шкільне життя. Шкільні друзі. Удосконалення граматичних навичок

 

 

Прогнозує

наслідки

необачної

поведінкиз

людьми з різними характерами

 

 

 

 

Ex.3-pp.20

Ex.1p.18

Ex.1p.18

Ex.1p.19

8..

 

Шкільне життя. Шкільні правила. Удосконалення навичок усного мовлення

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

 

 

 

 

 

Ex.2-p.19

 

Ex.4b,5-pp.19-20

Ex.4a-p.20

 

 

 

Ex.2-p.19

9.

 

Шкільне життя. Повторення з  теми  «Шкільне життя».

 

 

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя

 

 

 

 

Стверджувальна, питальна та заперечна форми уPresentPerfect, Continuous

 

Ex.1-p21

 

Ex.2-p.21

Ex.2-p.21

 

 

Тема 2: «Шкільне життя. Шкільні свята і традиції»

 

10

 

Шкільне життя. Шкільні свята і традиції.

Введення ЛО теми.

Вміти пропонувати, приймати,

відхиляти пропозиції участі в позашкільній діяльності

Вміти  аргументувати власну думку

Вміти розповідати

про свої обов’язки в школі

 

 

Наводить

приклади

взаємодопомоги

між друзями.

 

 

 

take part in, go for, practice, surf the net

 

 

Ex.1-p.22

 

Ex.2,3-p.23

 

Ex.1

p.22

 

11

 

Шкільне життя. Шкільні свята і традиції.

Позакласні заходи. Формування лексичних навичок.

 

Обговорює шкільні правила

 

 

An event, a member, to dream, to practice, to try out, handy, to be keen on, to get together, to hang around, to join

 

презентація

Ex.4-p.24

Ex.5,6-p.25

 

Вивчити

 нові

слова

12

 

Шкільне життя. Шкільні свята і традиції. Удосконалення навичок читання й усного мовлення

 

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору

 

 

 

 

Ex.1-p.26

 

Ex.1-p.6

 

 

Завдання на картках

Ex.2

p.26

 

13.

 

Зустрічі он лайн. Удосконалення навичок аудіювання й усного мовлення

 

Пропонує варіанти участі школи у житті громади

 

 

Information,net-working, safety, to download,

to join, to post, online, dangerous, safe, social, get upset, keep repeating

 

 

 

 

 

Ex.2,5-pp.26-28

 

 

Ex.3,4-p.27

 

Вив

 пісню

напам’ять

із

вправи 5

с. 28

 

14.

 

 Шкільні предмети. Активізація мовного матеріалу

 

 

Прогнозує

наслідки

необачної

поведінкиз

людьми з різними характерами

 

 

 

 

 

too / enough

Презентація з теми

Ex.2,p.29

 

 

Ex.1-p.29

 

Ex.3

p.29

 

15.

 

Мій клас.

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

 

 

 

School subjects. Numerals

 

 

 

 

Ex.4,5-p.30

 

Ex.5

p.30

 

16.

 

Шкільне життя. Шкільні свята і традиції.

Мої однокласники

Формування  навичок письма.

 

 

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя

 

 

dull, tiring, awful, boring, brilliant, fantastic

Злічувані та незлі чувані іменники.

 

Ex.2-p.32

Ex.1-p.31

Ex.3-p.33

 

Скласти

буклет

 за прикл.

Ex.2-p.32

17.

 

Шкільне життя. Шкільні свята і традиції.

Заняття після школи.

 

Наводить

приклади

взаємодопомоги

між друзями.

 

 

 

announcement, assembly hall, performance, tournament,

to announce,

to attend,exciting, to perform

 

 

Ex.1-p.35

Ex.4,5-pp.33-34

 

 

Ex.2-p.34

 

Ex.1

p.34

18.

 

Шкільне життя. Шкільні свята і традиції.

Шкільний театр. Повторення ЛО.

 

Обговорює шкільні правила

 

 

 

 

Ex.5 p.36

 

Ex.3-p.35

Ex.2-p.35

Ex.2

p.35

19.

 

Шкільне життя. Шкільні свята і традиції.

Шкільні змагання.

 

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору

 

 

 

 

Ex.6b,7-pp.38-39

Ex.6ap.38

Ex.8 p.39

Ex.4-p.36

Ex.5-p.36

20.

 

Шкільне життя. Шкільні свята і традиції.

Повторення граматичного матеріалу

 

Пропонує варіанти участі школи у житті громади

 

 

 

 

 

 

Ex.9-p.40

Ex.10 p.41

Переказ. 

текст

Ex.9

p.40

21.

 

Шкільне життя. Шкільні свята і традиції.

Повторення з теми «Шкільне життя. Шкільні свята і традиції.»

 

 

Прогно-зує

наслідки

необач-ної

пове-дінки з

людьми з різними характе-рами

 

 

 

 

 

Ex.3,p.43

Ex.1,2-pp.42-43

Завдання в призентації

Ex.4

p.43

 

 

Тема 3 «Я, моя родинна, мої друзі»

22.

 

 

 

Я, моя родина, мої друзі.

Домашні обов’язки. Уведення лексичного матеріалу

Вміти описувати хід виконання хатньої роботи

Вміти описувати свої

домашні обов’язки

Вміти розпитувати з

метою роз’яснення та уточнення інформації

про відношення до домашніх  обов’язків

Наводить приклади свого внеску своєї родини у сталий розвиток

 

 

 

 

A mess, to pick up, to tidy up, cozy, to get upset, a broom, a mop, share

 

Ex.3,p.49

Ex.1-p.48

 

Ex.2-p.49

Ex.4-p.49

23.

 

Я, моя родина, мої друзі.  Розвиток  навичок аудіювання й письма

 

 

Аргументує необхід-ність дотри-мання особис-тої гігієни

 

To boil, to cut,

to dry, to fry,

to pour, to prefer, to serve

 

Ex.5,8-pp.50-51

 

 

Ex.6-p.50

Ex.7 p.50

Вивчити пісню

 із вправи

8, с. 51

24..

 

Я, моя родина, мої друзі.  Сімейні традиції. Розвиток навичок усного мовлення

 

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини

 

 

А pan, do chores, do house-holding, frying pan, kettle, teapot, tablecloth, dishwasher

 

 

Ex.1,2-pp.52-54

 

Ex.1,p.52

 

Ex.3p.54-55

 

 

 

 

 

Написати про домашні обов’язки за прикладом

вправи 1 с. 52

25.

 

Я, моя родина, мої друзі.  Розвиток лексичних і граматичних навичок

 

 

Форму-лює особисті ціннісні пріори-тети

 

 

Some /any; much / many

Ex.6-p.56

 

Ex.4-p.55

Ex.5-p.55

Вивчити пісню

 із вправи

 6, с. 56

26.

 

Я, моя родина, мої друзі. 

Повсякденне життя. Введення  лексичного матеріалу

 

 

 

 

Ілюст-рує необхід-ність здорово-го способу життя на прикладі своєї родини

 

 

anybody, somebody, everybody, nobody etc.

 

Ex.3 p.58

Ex.1,p.57

Ex.2,p.58

Ex.4-p.58

27.

 

Я, моя родина, мої друзі.  Формування лексичних навичок.

 

Розповідає про розподіл обов’язків у класі та школі

 

 

How do you feel about your duties?

 

 

Ex.1,pp.59

Ex.2,p.59

Ex.3,4p.60

Завдання на картках

Ex.4-p.60

28

 

Я, моя родина, мої друзі. 

Мій звичайний день.

 

 

Обговорюєрізніспособиповедінки для збереженняздоров’яв закладах навчальних

 

washing machine, vacuum cleaner, hairdryer, micro-wave oven, electric saw, toaster, to switch on/ off, turn on / off

My typical day.

 

Ex.7-p.62

 

Ex.5,p.61

Ex.6 p.62

Вивчити

ЛО

29.

 

Повторення вивченого  з теми  “Я, моя родина, мої друзі.”

 

 

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети

 

 

 

 

Ex.8-p.63

 

Ex.1-p.63

Ex.2-p.63

Виконати індивідуальні завдання

Тема 4:Харчування

30.

 

Харчування

Все про їжу.

Введення ЛО теми.

Вміти запитувати та надавати  інформацію про їжу

Вміти запитувати та надавати  інформацію про сервірування

 Столу

Вміти описувати способи обробки  та споживання продуктів харчування

Вміти описувати кухонні прилади та посуд

 

 

 

 

 

 

Розподіляє кошти на продукти харчування.

 

Acid, to repair, to smell, to increase, carbohydrate, immunity, zinc,  organic, protein, successful, as much as possible, All about food

 

 

Ex.1b,pp.64

Ex.2-p.65

Ex.1a,p.64

Ex.3-p.65

Ex.3-p.65

Переказ

 текст Ex.1,p.64

31.

 

Харчування

Здорова їжа Розвиток навичок  усного мовлення й читання

 

 

Наводить прикладикупівлі продуктів для здорового харчування

 

 

 

 

Ex.4,p.67

 

Ex.5,p.67

Ex.5,p.67

Ex.6-p.68

32.

 

Харчування

Готуємо їжу. Розвиток навичок письма.

 

 

Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я

 

peel, slice, mash, mix, boil, chop, pepper, vinegar, napkin, bowl, fork, knife, spoon, You are what you eat

 

 

Ex.1,p.69

Ex.2,p.69

Ex.3,p.70

Ex.5-p. 71

 

Ex.4-p.70

33.

 

Харчування

На кухні.

 

 

Наводить приклади збалансованості власного раціону

 

 

dish, method, set, to spread, festive, lay the table Can you set out a festive table?

 

Ex.2-p.72

Ex.3 p.72

Ex.1,p.71

 

Ex.4 p.73

34

 

Харчування

Обід. Введення граматичного матеріалу.

 

 

 

Складає перелік покупок

 

a lot of / lots of, a little, a few

 

Ex.2,4-pp.74-75

 

Ex.1,3-pp.74-75

Ex.2-p.74

35.

 

Харчування

Готуємо Їжу. Розвиток навичок усного мовлення й письма

 

 

Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички.

 

experience, arrange, follow, recipe, dish

Writing a recipe.

Revision of tenses

 

Завдання на карках

 

Завдання на карках

Grammar

p.74

36.

 

Харчування

Улюблені рецепти. 

 

 

 

Розподіляє кошти на продукти харчування

 

 

Ex.1-p.76

Ex.1,2,3b-pp.76-77

Ex.3a-p.77

Ex.1-p.76

 

Написати улюблений рецепт

 

37.

 

Харчування

Рецепти. Розвиток  навичок аудіювання

 

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 

 

 

 

Ex.5,6-pp.78-79

Ex.4-p.78

Ex.4-p.78

 

Ex.3-p.77

38.

 

Харчування

Сервіровка столу.

 

 

Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я

 

 

 

 

 

Ex.2-p.80

Ex.2-p.79

Ex.1 p.79

39.

 

Харчування

Приготування Їжі. Розвиток навичок говоріння.

 

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 

 

 

 

Ex.3-p.81

Ex.1,p.80

Ex.6-pp.82

Ex.5 p.81

40.

 

Харчування

Повторення вивченого з теми «Харчування».

 

 

 

 

 

 

Розподіляє кошти на продукти харчування.

 

 

 

 

Ex.7а p.82

Ex.10-p.84

 

Ex.7b-p.82

 

41.

 

Повторення  вивченого з теми «Шкільне життя»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

42.

 

Повторення вивченого з теми «Я, моя родина, мої друзі»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

43

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого з теми «Харчування»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

44.

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

45.

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

46.

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

47.

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
17 березня
Переглядів
531
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку