КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ за програмою «Іноземна мова, 5-9 класи» для ЗЗСО, затверджена наказом МОНУ від 07.06.2017 №804. Підручник: О. Карпюк « Англійська мова – 7» ( 3 год. на тиждень)
І семестр
№ уроку |
Дата
|
Тема |
Очікувані результа-ти |
Змістові лінії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
7В |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
Еколо-гічна безпе-ка та сталий розви-ток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотніс |
|||||||||||||||||||||||
|
|
Тема1 : Шкільне життя |
|||||||||||||||||||||||||||
1. |
|
Повторення вивченого матеріалу за 6 клас |
Вміти запитувати та надавати інформацію про відпочинок в літку Вміти розповідати про перебування у школі Вміти аргументувати власну думку Вміти розповідати про свої обов’язки в школі |
Обговорює участь у шкіль-них екологічних заходах. |
|
|
|
Поворен-ня лексики класного вжитку |
|
|
|
|
|
Повторити ЛО |
|||||||||||||||
2. |
|
Повторення вивчених видо-часових форм за 6 клас. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматику. |
||||||||||||||||
3. |
|
Повторення лексики за 6 клас. |
|
|
|
|
|
There is / There are Prepo-sitions of Place |
|
|
|
|
Повторити лексичні одиниці. |
||||||||||||||||
4. |
|
Шкільне життя. Введення ЛО ттеми.. |
|
Наво-дить прик-лади взаємодопо-моги між друзя-ми. Обго-ворює шкільні прави-ла |
Впоряд-ковує власний робочий день з дотриманням здорово-го способу життя
|
|
A canteen, a gym, a head-maser, a library, a locker, a science lab, stuff
|
|
Ex.1,p.4 Ex. 2, p.5 |
Ex 4, p.6 |
Ex.3-p.5 |
|
|||||||||||||||||
5. |
|
Шкільне життя. Ми – семикласники Формування ЛН, розвиток граматичних навичок. |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору |
|
|
A сourt, pitch,an activity, an aid, a facility, Biology, Chemistry, a choir, an orchestra, Physics, Technology |
Modal Verbs: have to,must, mustn’t, need, needn’t |
Ex. 1, p. 13 |
Ex.4-p.12
Ex. 3, p. 14 Ex.5bp.15 |
Ex. 1, p. 13 Ex.5a p.15 |
Ex. 4, p. 14 |
Ex. 2, p. 14 |
||||||||||||||||
6. |
|
Шкільне життя. Позакласні заходи. Введення ЛО. |
|
Пропонує варіанти участі школи у житті громади |
|
|
Boarding school, fair, shabby, spacious, to mean, be close to, to show around |
|
Ex.4-p. 17 |
Ex.2,p. 17 |
Ex.1 p.16 |
Ex.3p.17 |
|||||||||||||||||
7. |
|
Шкільне життя. Шкільні друзі. Удосконалення граматичних навичок |
|
|
Прогнозує наслідки необачної поведінкиз людьми з різними характерами |
|
|
|
Ex.3-pp.20 |
Ex.1p.18 |
Ex.1p.18 |
Ex.1p.19 |
|||||||||||||||||
8.. |
|
Шкільне життя. Шкільні правила. Удосконалення навичок усного мовлення |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
|
|
|
|
|
Ex.2-p.19 |
|
Ex.4b,5-pp.19-20 |
Ex.4a-p.20
|
Ex.2-p.19 |
||||||||||||||||
9. |
|
Шкільне життя. Повторення з теми «Шкільне життя». |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя
|
|
|
Стверджувальна, питальна та заперечна форми уPresentPerfect, Continuous |
|
Ex.1-p21 |
|
Ex.2-p.21 |
Ex.2-p.21 |
||||||||||||||||
|
|
Тема 2: «Шкільне життя. Шкільні свята і традиції»
|
|||||||||||||||||||||||||||
10 |
|
Шкільне життя. Шкільні свята і традиції. Введення ЛО теми. |
Вміти пропонувати, приймати, відхиляти пропозиції участі в позашкільній діяльності Вміти аргументувати власну думку Вміти розповідати про свої обов’язки в школі
|
|
Наводить приклади взаємодопомоги між друзями.
|
|
|
take part in, go for, practice, surf the net |
|
|
Ex.1-p.22
|
Ex.2,3-p.23 |
|
Ex.1 p.22
|
|||||||||||||||
11 |
|
Шкільне життя. Шкільні свята і традиції. Позакласні заходи. Формування лексичних навичок. |
|
Обговорює шкільні правила |
|
|
An event, a member, to dream, to practice, to try out, handy, to be keen on, to get together, to hang around, to join |
|
презентація |
Ex.4-p.24 |
Ex.5,6-p.25 |
|
Вивчити нові слова |
||||||||||||||||
12 |
|
Шкільне життя. Шкільні свята і традиції. Удосконалення навичок читання й усного мовлення |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору |
|
|
|
|
Ex.1-p.26
|
Ex.1-p.6
|
|
Завдання на картках |
Ex.2 p.26
|
||||||||||||||||
13. |
|
Зустрічі он лайн. Удосконалення навичок аудіювання й усного мовлення |
|
Пропонує варіанти участі школи у житті громади |
|
|
Information,net-working, safety, to download, to join, to post, online, dangerous, safe, social, get upset, keep repeating |
|
Ex.2,5-pp.26-28
|
|
Ex.3,4-p.27 |
|
Вив пісню напам’ять із вправи 5 с. 28
|
||||||||||||||||
14. |
|
Шкільні предмети. Активізація мовного матеріалу |
|
|
Прогнозує наслідки необачної поведінкиз людьми з різними характерами |
|
|
too / enough |
Презентація з теми |
Ex.2,p.29
|
|
Ex.1-p.29
|
Ex.3 p.29
|
||||||||||||||||
15. |
|
Мій клас. |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
|
|
|
School subjects. Numerals |
|
|
|
|
Ex.4,5-p.30
|
Ex.5 p.30
|
||||||||||||||||
16. |
|
Шкільне життя. Шкільні свята і традиції. Мої однокласники Формування навичок письма. |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя
|
|
dull, tiring, awful, boring, brilliant, fantastic |
Злічувані та незлі чувані іменники. |
|
Ex.2-p.32 |
Ex.1-p.31 Ex.3-p.33 |
|
Скласти буклет за прикл. Ex.2-p.32 |
||||||||||||||||
17. |
|
Шкільне життя. Шкільні свята і традиції. Заняття після школи. |
|
Наводить приклади взаємодопомоги між друзями.
|
|
|
announcement, assembly hall, performance, tournament, to announce, to attend,exciting, to perform |
|
|
Ex.1-p.35 |
Ex.4,5-pp.33-34
|
Ex.2-p.34 |
Ex.1 p.34 |
||||||||||||||||
18. |
|
Шкільне життя. Шкільні свята і традиції. Шкільний театр. Повторення ЛО. |
|
Обговорює шкільні правила |
|
|
|
|
Ex.5 p.36 |
|
Ex.3-p.35 |
Ex.2-p.35 |
Ex.2 p.35 |
||||||||||||||||
19. |
|
Шкільне життя. Шкільні свята і традиції. Шкільні змагання. |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору |
|
|
|
|
Ex.6b,7-pp.38-39 |
Ex.6ap.38 |
Ex.8 p.39 |
Ex.4-p.36 |
Ex.5-p.36 |
||||||||||||||||
20. |
|
Шкільне життя. Шкільні свята і традиції. Повторення граматичного матеріалу |
|
Пропонує варіанти участі школи у житті громади |
|
|
|
|
|
|
Ex.9-p.40 |
Ex.10 p.41 |
Переказ. текст Ex.9 p.40 |
||||||||||||||||
21. |
|
Шкільне життя. Шкільні свята і традиції. Повторення з теми «Шкільне життя. Шкільні свята і традиції.» |
|
|
Прогно-зує наслідки необач-ної пове-дінки з людьми з різними характе-рами |
|
|
|
|
Ex.3,p.43 |
Ex.1,2-pp.42-43 |
Завдання в призентації |
Ex.4 p.43 |
||||||||||||||||
|
|
Тема 3 «Я, моя родинна, мої друзі» |
|||||||||||||||||||||||||||
22. |
|
Я, моя родина, мої друзі. Домашні обов’язки. Уведення лексичного матеріалу |
Вміти описувати хід виконання хатньої роботи Вміти описувати свої домашні обов’язки Вміти розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації про відношення до домашніх обов’язків |
Наводить приклади свого внеску своєї родини у сталий розвиток |
|
|
|
A mess, to pick up, to tidy up, cozy, to get upset, a broom, a mop, share |
|
Ex.3,p.49 |
Ex.1-p.48 |
|
Ex.2-p.49 |
Ex.4-p.49 |
|||||||||||||||
23. |
|
Я, моя родина, мої друзі. Розвиток навичок аудіювання й письма |
|
|
Аргументує необхід-ність дотри-мання особис-тої гігієни |
|
To boil, to cut, to dry, to fry, to pour, to prefer, to serve |
|
Ex.5,8-pp.50-51
|
|
Ex.6-p.50 |
Ex.7 p.50 |
Вивчити пісню із вправи 8, с. 51 |
||||||||||||||||
24.. |
|
Я, моя родина, мої друзі. Сімейні традиції. Розвиток навичок усного мовлення |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини |
|
|
А pan, do chores, do house-holding, frying pan, kettle, teapot, tablecloth, dishwasher |
|
|
Ex.1,2-pp.52-54
|
Ex.1,p.52
|
Ex.3p.54-55
|
Написати про домашні обов’язки за прикладом вправи 1 с. 52 |
||||||||||||||||
25. |
|
Я, моя родина, мої друзі. Розвиток лексичних і граматичних навичок |
|
|
Форму-лює особисті ціннісні пріори-тети |
|
|
Some /any; much / many |
Ex.6-p.56 |
|
Ex.4-p.55 |
Ex.5-p.55 |
Вивчити пісню із вправи 6, с. 56 |
||||||||||||||||
26. |
|
Я, моя родина, мої друзі. Повсякденне життя. Введення лексичного матеріалу |
|
|
Ілюст-рує необхід-ність здорово-го способу життя на прикладі своєї родини |
|
|
anybody, somebody, everybody, nobody etc. |
|
Ex.3 p.58 |
Ex.1,p.57 |
Ex.2,p.58 |
Ex.4-p.58 |
||||||||||||||||
27. |
|
Я, моя родина, мої друзі. Формування лексичних навичок. |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у класі та школі |
|
|
How do you feel about your duties? |
|
|
Ex.1,pp.59 Ex.2,p.59 |
Ex.3,4p.60 |
Завдання на картках |
Ex.4-p.60 |
||||||||||||||||
28 |
|
Я, моя родина, мої друзі. Мій звичайний день. |
|
|
Обговорюєрізніспособиповедінки для збереженняздоров’яв закладах навчальних |
|
washing machine, vacuum cleaner, hairdryer, micro-wave oven, electric saw, toaster, to switch on/ off, turn on / off |
My typical day. |
|
Ex.7-p.62
|
Ex.5,p.61 |
Ex.6 p.62 |
Вивчити ЛО |
||||||||||||||||
29. |
|
Повторення вивченого з теми “Я, моя родина, мої друзі.”
|
|
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети |
|
|
|
|
Ex.8-p.63
|
Ex.1-p.63 |
Ex.2-p.63 |
Виконати індивідуальні завдання |
||||||||||||||||
Тема 4:Харчування |
|||||||||||||||||||||||||||||
30. |
|
Харчування Все про їжу. Введення ЛО теми. |
Вміти запитувати та надавати інформацію про їжу Вміти запитувати та надавати інформацію про сервірування Столу Вміти описувати способи обробки та споживання продуктів харчування Вміти описувати кухонні прилади та посуд |
|
|
|
Розподіляє кошти на продукти харчування.
|
Acid, to repair, to smell, to increase, carbohydrate, immunity, zinc, organic, protein, successful, as much as possible, All about food |
|
|
Ex.1b,pp.64 Ex.2-p.65 |
Ex.1a,p.64 Ex.3-p.65 |
Ex.3-p.65 |
Переказ текст Ex.1,p.64 |
|||||||||||||||
31. |
|
Харчування Здорова їжа Розвиток навичок усного мовлення й читання |
|
|
Наводить прикладикупівлі продуктів для здорового харчування
|
|
|
|
Ex.4,p.67
|
Ex.5,p.67 |
Ex.5,p.67 |
Ex.6-p.68 |
|||||||||||||||||
32. |
|
Харчування Готуємо їжу. Розвиток навичок письма. |
|
|
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я |
|
peel, slice, mash, mix, boil, chop, pepper, vinegar, napkin, bowl, fork, knife, spoon, You are what you eat |
|
|
Ex.1,p.69 |
Ex.2,p.69 Ex.3,p.70 |
Ex.5-p. 71
|
Ex.4-p.70 |
||||||||||||||||
33. |
|
Харчування На кухні. |
|
|
Наводить приклади збалансованості власного раціону
|
|
dish, method, set, to spread, festive, lay the table Can you set out a festive table? |
|
Ex.2-p.72 |
Ex.3 p.72 |
Ex.1,p.71 |
|
Ex.4 p.73 |
||||||||||||||||
34 |
|
Харчування Обід. Введення граматичного матеріалу. |
|
|
|
Складає перелік покупок |
|
a lot of / lots of, a little, a few |
|
Ex.2,4-pp.74-75 |
|
Ex.1,3-pp.74-75 |
Ex.2-p.74 |
||||||||||||||||
35. |
|
Харчування Готуємо Їжу. Розвиток навичок усного мовлення й письма |
|
|
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. |
|
experience, arrange, follow, recipe, dish Writing a recipe. |
Revision of tenses |
|
Завдання на карках |
|
Завдання на карках |
Grammar p.74 |
||||||||||||||||
36. |
|
Харчування Улюблені рецепти. |
|
|
|
Розподіляє кошти на продукти харчування |
|
|
Ex.1-p.76 |
Ex.1,2,3b-pp.76-77 |
Ex.3a-p.77 Ex.1-p.76 |
|
Написати улюблений рецепт |
||||||||||||||||
37. |
|
Харчування Рецепти. Розвиток навичок аудіювання |
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
|
|
|
|
Ex.5,6-pp.78-79 |
Ex.4-p.78 |
Ex.4-p.78 |
Ex.3-p.77 |
||||||||||||||||
38. |
|
Харчування Сервіровка столу. |
|
|
Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я |
|
|
|
|
|
Ex.2-p.80 |
Ex.2-p.79 |
Ex.1 p.79 |
||||||||||||||||
39. |
|
Харчування Приготування Їжі. Розвиток навичок говоріння. |
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
|
|
|
|
Ex.3-p.81 |
Ex.1,p.80 |
Ex.6-pp.82 |
Ex.5 p.81 |
||||||||||||||||
40. |
|
Харчування Повторення вивченого з теми «Харчування». |
|
|
|
Розподіляє кошти на продукти харчування.
|
|
|
|
Ex.7а p.82 |
Ex.10-p.84 |
|
Ex.7b-p.82
|
||||||||||||||||
41. |
|
Повторення вивченого з теми «Шкільне життя» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
42. |
|
Повторення вивченого з теми «Я, моя родина, мої друзі» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
43
|
|
Повторення вивченого з теми «Харчування» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
44. |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
45. |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
46. |
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
47. |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
1