Календарно-тематичне планування з англійської мови на І семестр для 1-Б класу за підручником Family and Friends (2 год/тиж)
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Лексика |
Граматика |
Змістові лінії |
Очікувані результати |
Компетентності |
|||
Тема: «Знайомство» |
||||||||||
1 |
01.09 |
Привітання. Знайомство з героями Представлення. Прощання. Ввічлива розмова |
|
|
||||||
2 |
02.09 |
Числа Дні тижня Кольори |
|
|
||||||
Тема: «Шкільні речі» |
||||||||||
3 |
08.09
|
Граємося в школу Шкільні речі |
|
|
Запитати і відповісти про предмети; дати команду, спитати Що це?; розповісти про свої речі; запитати дозволу, поцікавитися що там є |
Спілкування державною і іноземною мовами; соціальна та громадянська компетентність; математична компетентність |
||||
4 |
09.09 |
У класній кімнаті |
|
|
||||||
5 |
15.09 |
Фонікси. Перші букви. |
|
|
||||||
6 |
16.09 |
Мій шкільний рюкзак Речі в рюкзаку |
Повторення лексики і структур попередніх уроків |
Присвійні займенники my and your Модальне дієслово can |
||||||
7 |
22.09 |
Узагальнення теми «Шкільні речі» |
Picture dictionary W.B. p/124 |
|
||||||
Тема: «Іграшки» |
||||||||||
8 |
23.09 |
Іграшки Мої іграшки |
car, doll, ball, teddy, puzzle My/ your; Is this your teddy? Yes, it is. / No, it isn’t.
|
Числівники Питальні речення "Is this your teddy?"
|
Назвати іграшки; говорити про приналежність іграшки та описувати її; сказати, що я маю; розповісти і запитати про улюблену іграшку і улюблений колір |
Спілкування державною і іноземною мовами; соціальна та громадянська компетентність; математична компетентність |
||||
9 |
29.09 |
Наші ішращки |
Kite, bike, train, game, scooter
|
A big red bike
|
||||||
10 |
30.09 |
Фонікси. Що в мене є |
Egg, fig, goat, hat
|
I’ve got…
|
||||||
11 |
08.10 |
Моя улюблена іграшка |
Favourite, guess, lovely, colour, animal
|
"my"+ іграшка
|
||||||
06.10 |
Найкраща іграшка |
Повторення лексики і структур попередніх уроків
|
What’s = what is
|
|||||||
12 |
07.10 |
Узагальнення теми «Іграшки» |
Picture dictionary W.B. p.125 |
|
||||||
Тема: «Частини тіла» |
||||||||||
13 |
13.10 |
Частини тіла |
Arms, nose, face, legs, ears. Let’s, put on, point to, now, that’s right
|
This is…/ These are…
|
Назвати частини тіла та їхню кількість; давати інструкції; описати тварину; задавати питання та давати відповіді на них. |
|||||
14 |
27.10 |
Частини мого тіла |
This is my nose. These are my arms.
|
Plural forms of nouns
|
||||||
15 |
28.10 |
Десять пальців на руці |
Fingers, hands, eyes, eyebrows, shoulders, all
|
This is … These are… |
||||||
16 |
03.11 |
Фонікси. Що має лев |
Ink, jam, kite, lion; Oops! mess |
Питальна форма What has the lion got? |
||||||
17 |
04.11 |
Зроби паперову іграшку Скільки лап у тваринки |
Body, make, cut (v), fold (v), paper, paw, stick (v), colour (v), then, tall Повторення лексики і структур попередніх уроків
|
Let’s… Наказовий спосіб дієслів Adj + noun Green eyes |
||||||
18 |
10.11 |
Щоденна англійська. Розповідь про себе. |
This is Kate. Nice to meet you. Nice to meet you, too
|
This is…
|
||||||
19 |
11.11 |
Зроби іграшку і розкажи про неї |
Повторення лексики і структур попередніх уроків
|
This is…
|
||||||
20 |
17.11 |
Урок узагальнення з теми «Іграшки» |
Picture dictionary W.B. p. 125 |
|
||||||
Тема: «Професії» |
||||||||||
21 |
18.11 |
Професії Професії різних людей |
Teacher, pupil, hero, housewife, fireman, pilot; grandma, grandpa, meat He’s / She’s a teacher. Is he / she a teacher? Yes, he is. / No, she isn’t.
|
She’s = she is Заперечна форма isn't = is not |
Називати професії; запитати про чиюсь професію та відповісти на питання; назвати професії батьків та родичів. |
|||||
22 |
24.11 |
Два добрих лікарі |
Doctor, policeman, farmer, postman, zookeeper; Kind, meet, lane, again |
Повторення вивчених граматичних структур
|
||||||
23 |
25.11 |
Фонікси. Ким працює моя мама |
Mum, nurse, orange, pen; eat, write
|
She’s = she is
|
||||||
24 |
01.12
|
Ким працюють члени моєї сім’ї Здогадайся, ким вони працюють |
Brother, family, happy, uncle Повторення лексики і структур попередніх уроків
|
He’s = he is This is me. We’re = we are
|
||||||
25 |
02.12 |
Урок узагальнення з теми «Професії» |
Picture dictionary W.B. p. 126 |
|
||||||
Тема: «Ігри» |
||||||||||
26 |
08.12 |
Ігри |
Seesaw, slide, net, swing, tree
|
Множина іменників
|
Називати ігри; запитати і відповісти, де речі; запросити до гри; розповісти про улюблені іграшки ті ігри друга |
|||||
27 |
09.12 |
Де що знаходиться |
Where’s the ball? It’s in, on, under the bag
|
Where’s=Where is |
||||||
28 |
15.12 |
У парку |
Pool, armbands, ice cream, frisbee, climbing frame; Cool, nice, park, play |
артиклі: a (an), the
|
||||||
29 |
16.12 |
Фонікси. На ігровому майданчику Ігри з друзями |
Queen, teddy, rabbit, umbrella, sofa Boy, girl, football, help (v)
|
Wh- запитання "Whose jumper is this?" Прийменники місця in, on, under
|
||||||
30 |
22.12 |
Ігри в парку |
Повторення лексики і структур попередніх уроків
|
Where’s = where is
|
||||||
31 |
23.12 |
Урок узагальнення з теми «Ігри» |
Picture dictionary W.B. p. 126 |
|