Календарно-тематичне планування з англійської мови як другої іноземної 5 клас І сем. Пахомова

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови як другої іноземної у 5 класі за підручником Англійська мова, 5(1) за ред. Т.Г.Пахомової, розраховане на 2 год./тиждень, І семестр.

Перегляд файлу

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

 

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

 

                                                               Тема: «Вступ. Шкільне життя»

 

 

1

 

Вступ.

Знайомство. Привітання і прощання.

Hello! Hi!   Goodbye! Bye!

What is your name?

My name is…

Nice to meet you!

 

 

Обгово

рює правила поведін

ки в колективі

 

 

Вміти вітатися та прощатися, представи

ти себе.

Вивчити слова

 

2

 

Англійська абетка.

Hello! How are you? I’m fine, thank you.

 

 

Дотриму

ється толерантності у спілкуван

ні

 

 

 

Знати алфавіт.

Вивчити англійську абетку

 

3

 

Правила читання голосних букв. 

Розвиток навичок усного мовлення.

 

 

 

 

Демон

струє розумін

ня потреби працював

ти разом

 

 

Вміти вітатися та прощатися, представи-ти себе.

Вивчити правила

 

 

 

4

 

Місце проживання. Транскрипція.

Розвиток навичок усного мовлення.

I’m from Ukraine.

Where are you from?

 

 

Демон

струє толерантне ставлення до однокласників та вчителя

 

 

Вміти

ставити запитання про місце проживання  та відповідати на них.

Вивчи

ти транс-крип

цію. Скласти діалог.

 

 

5

 

Правила читання приголосних букв

 

 

 

Поважно ставиться до співрозмовника, до його думки

 

 

Складати мікродіалоги та розігрувати їх.

Впр.2, стор.23

 

6

 

 

 

 

Вік

How old are you?

I’m ten.

Числівники 1-10

 

 

 

 

Дотримуєть

ся пра

вильної поста

ви під час читан

ня та письма

 

Вміти рахувати до десяти та запитувати  про вік і відповідати

Вивчити нові мовленнєві зразки та навчитися рахувати до десяти

 

7

 

Твій шкільний портфель. Розвиток навичок аудіювання.

Teacher, school, a bag, a pen,

a pencil case,

a pencil, a rubber,

a ruler, a book,

an exercise book,

a sandwich,

an apple, a mobile

Артикль. Вживання артикля.

 

 

 

 

 

Демонструє бережливе ставлення до свого шкільного приладдя

Називати шкільне

приладдя

Вивчити слова та правила

 

8

 

Класна кімната. Твій клас. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Window

Door

Poster

Chair

Board

Desk

Cupboard

Table

Wall

 

 

 

 

 

 

Дотримуєть

ся режи

му праці та відпо

чинку

 

Вміти розповідати про сою класну кімнату

Впр.5, ст.21

 

 

9

 

Особові займенники

I, you, he, she, it, we, you, they

Особові займенники

To be = is, am, are

 

Демон

струє ввічли

вість у спілку

ванні

 

 

 

Задавати питання та давати відповіді по темі

Впр.3,

стор.23

 

10

 

Однина та множина іменника.

Числівники 11-20

 

Однина та множина іменика.

Числівники 11-20

 

 

 

 

Упорядковує влас

ний робо

чий день з дотри

ман

ням здоро

вого споро

бу життя

 

Утворювати множину іменників і рахувати до двадцяти

Вивчити правила і навчитися рахувати до двадцяти

 

11

 

Фрази шкільного вжитку

 

What’s in the bag? Good morning. Sorry I’m late. Can we open the window? Where are we? What’s ‘До побачення’ in

English, please?

 

 

 

 

 

 

 

Вміє підра

хува

ти час для вико

нання до

маш

ніх зав

дань

Використовувати фрази шкільного вжитку.

Вивчити фрази шкільного вжитку

 

12

 

Прийменники місця

Where’s the pencil case?

Прийменники місця (in, on, behind, under)

 

 

Висловлює власне ставлення до шкільного розпоряд

ку.

Формулює власні ціннісні пріоритети

 

 

Задавати питання та давати відповіді про місцезнаходженні предметів у класній кімнаті.

Перекласти речення на англійську мову

 

13

 

Школа. Розвиток навичок читання.

 

Present Simple дієслова to be, (cтверджувальна, питальна i заперечна форми).

 

 

 

Упорядковує влас

ний робо

чий день з дотри

ман

ням здоро

вого споро

бу життя

 

Правильно утворювати речення у

Present Simple

Скласти та вивчити діалог

 

14

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу теми

 

 

 

Пропонує варіанти участі класу у житті школи

 

 

Ставити запитання і відповідати на них.

 

Підготуватися до контрольної роботи

 

15

 

 

 

Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

Демонструє бережливе ставлення до свого шкільного приладдя

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал теми

 

                                                                     Тема: «Дім. Я, моя сімя і друзі»

 

16

 

Вдома в Гринвічі і в Черкасах

Living room,

bedroom,

bathroom,

kitchen, dining room.

Прислівники місця (on the right/on the left/next to)

 

 

Переконує в необхідності дотримання чисто

ти в домі

 

Відповідати на запитання про місцезнаходження предметів у кімнаті

Вивчити нові слова

 

17

 

Дім, кімната. Кольори

 

Кольори

 

 

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети.

 

 

Описувати кімнату

Вивчити кольори

 

18

 

Моя сімя. Розвиток навичок усного мовлення.

 

Granddad,     grandma,     aunt, uncle,      cousin, dad,      mum, sister,     brother

Присвійний відмінок іменника

 

 

 

Розуміє важливість і цінність теплих відносин у сім’ї

 

 

Вміти розповісти про свою родину та свій дім.

Вивчити нові слова. Перекласти речення на англійську мову

 

19

 

Родина Сема. Розвиток навичок усного мовлення.

 

Числівники 20-100

 

 

Демонструє

розуміння

цінності

праці

та працьо

витості для

досягнення

добробуту

 

 

Вміти розповісти про своє родинне дерево та родину.

Впр.6 стор.31

 

20

 

 

 

 

 

Допоможи мені, Емма.

Розвиток навичок читання та аудіювання.

 

Have got/has got (стверджу

вальна,

питальна та заперечні форми

у Present simple)

 

 

Наводить приклади взаємодо

помоги членів родини.

 

 

Вміти правильно вживати дієслово Have/Has в реченнях.

Впр.2,

ст.32

 

21

 

 

Моя кімната. Розвиток навичок усного мовлення.

 

Структури

there is / there are

Is there … ? /

Are there  ?

 

Демон

струє толерантне ставлення до одно клас

ників та вчителя

 

 

 

Вміти описувати свою кімнату.

Впр. 3

ст.34

 

22

 

Моя родина. Розвиток навичок усного мовлення.

 

 

 

 

Оцінює відносини між людьми. Формулює власні ціннісні пріоритети

 

 

Розповідати про членів своєї родини.

Написати розповідь про свою сімю.

 

23

 

 

 

 

 

Контрольна робота

 

 

 

Поважно ставиться до співрозмовника, до його думки

 

 

Грамотно та лексично правильно застосовувати набуті знання , вміння та навички

Вивчити усну тему

                                                                     

                                                                      Тема: «Відпочинок і дозвілля»

 

24

 

Улюблені види відпочинку.

 

play football, swim, ride a bike, play computer games break-dance

read comics

Модальне

дієслово can

 

 

 

Розподіляє доцільно свій вільний час

Вміти розповідати про улюб-лені види занять, відпочинку та хобі.

Вивчити нові слова

 

 25

 

Дні тижня

 

Дні тижня

Модальне дієслово Сan/ Cannot

Демонструє розу

міння необхідності прибирання за собою під час відпочинку

 

 

 

Висловлювати свою думку, задавати та відповідати на питання про дозвілля.

Вивчити дні тижня. Впр.8, стор.41

 

 26

 

Захоплення / хобі

Fun, easy, very good, (really) nice, а good/ great idea, OK, сool, no fun,

terrible, (a bit) boring, not cool

Допоміжні дієслова теперіш-нього часу

 

 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час актив акти відпочинку

 

Висловлювати свою думку щодо прочитано

го.

Вміти знаходити потрібну інформацію

Вивчити слова. Впр.5,

ст.43

 

 27

 

Час

Time, half, past, quarter

Наказовий спосіб

 

 

 

 

Розподіляє доцільно віль

ний час

Називати час

Впр.3, стор.45

 

28

 

 

Робочий день.

 

Get up,wash,dress, eat breakfast,leave the house, play in the ground, finish school, have super,

help in the kitchen, watch TV,go to bed

Present Simple (третя особа однини)

 

 

Дотриму

ється режиму праці та відпочин

ку

 

Описувати повсякденні дії

Впр.2,

ст.46

 

 

 29

 

Вихідні. Розвиток навичок усного мовлення .

Sleep, get up, wash, dress, play, sing, dance, iron, shop, cook, cleen.

Прислівники

Частотності

(never, sometimes, often, always)

 

 

 

 

Розпо

діляє доцільно ки

шенькові кошти

Вміти розповідати про свої вихідні

Утворити речення стор.47 впр.4

 

30

 

Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок письма. Тематична.

 

 

 

Дотримується толерантності у спілкуванні

 

 

 

 

 

 

Грамотно та лексично правильно застосовувати набуті знання , вміння та навички

Повторити вивчену лексику

 

 31

 

Контроль навичок

аудіювання.

 

 

 

 

 

 

Демон

струє бережливе ставлення до свого шкільного приладдя

Розуміти основний зміст прослуханих текстів різного характеру, які побудовані на засвоєному матеріалі

Підготу-ватися до контролю читання

 

 32

 

Контроль навичок читання.

 

 

 

 

 

 

Дотримується правильної постави під час читання та пись

ма

 

Читати з повним розумінням короткі тексти, побудовані на засвоєному мовному матеріалі

Повторити вивчений лексичний і граматич

ний матеріал

 

 33

 

 

 

Контроль навичок письма.

 

 

 

Поважно ста

вить

ся до співрозмов

ника, до його думки

 

 

 

Писати повідомлення на вивчені теми

Підготу-ватися до контролю усного мовлення

 

 34

 

 

Контроль навичок говоріння.

 

 

 

Демонструє ввічливість у спілкуванні

 

 

Розповідати та спілкувати

ся за вивченими темами

Написати про свої плани на зимові канікули

 35

 

Узагальнююче повторення матеріалу І семестру

 

 

 

Демонструє толе

ран

тне ставлення до однокласників та вчителя

 

 

Висловлювати свою думку, задавати та відповідати на питання в межах вивчених тем

Повторити вивчений матеріал І семестру

 

docx
До підручника
Англійська мова (1-й рік навчання) 5 клас (Пахомова Т. Г.)
Додано
25 травня 2020
Переглядів
2169
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку