Календарно-тематичне планування з хімії для 8 класу на 2019-2020 навчальний рік

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з хімії для 8 класу для загальноосвітніх навчальних закладів на 2019-2020 навчальний рік, за підручником Григорович О. В.

Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ          8 КЛАС

(68 год, 2 год на тиждень)

№ п/п

Дата уроку

Тема уроку

Хімічний експеримент  та проекти

Домашнє завдання

Примітки

І СЕМЕСТР

Повторення найважливіших питань курсу 7 класу (4 години)

1.

 

Вступний інструктаж з БЖД. Найважливіші хімічні поняття.

 

§1, с. 10 завд. 1-8

 

2.

 

Прості й складні речовини (кисень, вода). Реакція розкладу, сполучення.

 

§2, с. 13 завд. 1-3

 

3.

 

Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою. Масова частка елемента в складній речовині.

 

§3, с. 16 завд. 1-4

 

4.

 

Масова частка розчиненої речовини в розчині.

 

§1-3 пов.

 

Тема 1. Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів. (15 годин)

5.

 

Короткі історичні відомості про спроби класифікації хімічних елементів.

Навчальний проект

1)З історії відкриття періодичної системи хімічних елементів

§4, с. 22 завд. 1-5

 

 

6.

 

Поняття про лужні, інертні елементи, галогени.

 

§5, с. 26 завд. 1-5

 

7.

 

Будова атома. Склад атомних ядер (протони і нейтрони).

 

§9, с. 49 завд. 1-5

 

8.

 

Протонне число. Нуклонне число.

 

§10, с. 55 завд. 1-9

 

9.

 

Стан електронів у атомі. Електронні орбіталі.

 

§11, с. 59 завд. 1-3

 

10.

 

Енергетичні рівні та підрівні; їх заповнення електронами в атомах хімічних елементів № 1-20.

 

§12, с. 63 завд. 1,2

 

11.

 

Розподіл електронів в електронній оболонці атомів. Будова електронних оболонок атомів хімічних елементів  1-20.

 

§13, с. 72 завд. 1-7

 

12.

 

Електронні та графічні електронні формули атомів хімічних елементів № 1-20.

 

§14, с. 76 завд. 1-15

 

13.

 

Періодичний закон Д.І. Менделєєва (сучасне  формулювання).

 

§6, с. 32 завд. 1-7

 

14.

 

Поняття про радіус атома.

 

§15, с. 84 завд. 1-11

 

15.

 

Періодична система хімічних елементів, її структура.

Навчальний

проект

2) Форми періодичної системи хімічних елементів.

§7, с. 36 завд. 1-14

 

16.

 

Характеристика хімічних елементів №1-20 за їхнім місцем у періодичній системі й будовою атома.

 

§16, с. 86 завд. 1-5

 

17.

 

Значення періодичного закону. Життя          і діяльність Д.І. Менделєєва.  Практичне заняття. Виконання вправ, розв’язання задач.

Навчальний

проект

3) Життя і діяльність Д.І.Менделєєва

§8, с. 41 завд. 1-7

§4-16 пов.

завд. в зошитах

 

18.

 

Узагальнення знань з теми: «Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів».

Навчальні

проекти

4) Хімічні елементи в літературних творах.

5) Цікаві історичні факти з відкриття і походження назв хімічних елементів.

§4-16 пов.

завд. в зошитах

 

19.

 

Самостійна робота з теми:  «Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів».

 

§4-16 пов.

завд.в зошитах

 

 Тема 2. Хімічний зв’язок і будова речовини (13 годин) 

20.

 

Природа хімічного зв’язку. Перетворення атомів на йони.

 

§17, с. 91 завд. 1-3

 

21.

 

Електронегативність атомів хімічних елементів.

 

§17, с. 91 завд. 1-3

 

22.

 

Ковалентний зв'язок, його утворення. Полярний і неполярний ковалентний зв’язок.

 

§18, с. 96 завд. 1-10

 

 

23.

 

Електронні формули молекул. Виконання вправ.

 

§19, с. 101 завд. 1-7

 

24.

 

Йони. Йонний зв’язок, його утворення.

 

§20, с. 105 завд. 1-7

 

25.

 

Кристалічні ґратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали.

 

§23, с. 121 завд. 1-3

 

26.

 

Залежність фізичних властивостей речовин від типів кристалічних ґраток.

Лаб. дослід №1.

.

§23, с. 121 завд. 4-7

 

27.

 

Будова твердих речовин та їхні властивості.

Навчальні

проекти

6) Використання кристалів у техніці.

7) Кристали: краса і користь.

§23, с. 121 завд. 8-12

 

28.

 

Узагальнення знань з теми: «Хімічний зв’язок і будова речовини».

 

§17-23 пов.

завд.в зошитах

 

29.

 

Контрольна  робота з теми: «Хімічний зв’язок і будова речовини».

 

§17-23 пов.

завд.в зошитах

 

30.

 

Аналіз контрольної роботи.

 

§17-23 пов.

завд.в зошитах

 

31.

 

Практичне заняття. Виконання вправ, розв’язання задач.

 

§17-23 пов.

завд.в зошитах

 

32.

 

Практичне заняття. Виконання вправ, розв’язання задач.

 

§17-23 пов.

завд.в зошитах

 

 

 

 

№ п/п

Дата уроку

Тема уроку

Хімічний експеримент  та проекти

Домашнє завдання

Примітки

ІІ СЕМЕСТР

Тема 3. Кількість речовини.

Розрахунки за хімічними формулами (9 годин) 

33.

 

Кількість речовини. Моль – одиниця кількості речовини. Стала Авогадро.

 

§24, с. 128 завд. 1-6

 

34.

 

Практичне заняття. Розв’язання задач.

 

§24 пов.

завд.в зошитах

 

35.

 

Молярна маса.

 

§25, с. 132 завд. 1-6

 

36.

 

Практичне заняття. Розв’язання задач.

 

§25 пов.

с. 132 завд. 7-13

 

37.

 

Закон Авогадро. Молярний об’єм газів.

 

§26, с. 138 завд. 1-7

 

38.

 

Практичне заняття. Розв’язання задач.

 

§26 пов.

с. 138 завд. 8-15

 

39.

 

Відносна густина газів.

 

§27, с. 142 завд. 1-7

 

40.

 

Узагальнення теми. Практичне заняття. Розрахунки за хімічними формулами.

 

§27 пов.

с. 142 завд. 8-14

 

41.

 

Самостійна  робота з теми: «Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами».

 

§24-27 пов.

 

Тема 4. Основні класи неорганічних сполук (27 годин)

42.

 

Класифікація неорганічних сполук, їхні склад і номенклатура.

 

§28, с. 152 завд. 1-10

 

43.

 

Фізичні властивості оксидів, поширеність та застосування.

 

§29, с. 156 завд. 1-8

 

44.

 

Хімічні властивості оксидів.

 

§30, с. 162 завд. 1-12

 

45.

 

Практичне заняття. Розрахунки за рівняннями хімічних реакцій.

 

§31, с. 167 завд. 1-12

 

46.

 

Фізичні властивості кислот, поширеність та застосування.

 

§34, с. 184 завд. 1-5

 

47.

 

Хімічні властивості кислот. Реакція нейтралізації.

 

 

§35, с. 191

завд. 1-11

 

48.

 

Ряд активності металів. Реакції заміщення й обміну.

Лаб. дослід №4,5.

§36, с. 201

завд. 1-11

 

49.

 

Заходи безпеки під час роботи з кислотами. Практичне заняття. Розв’язання задач.

 

§34-36 пов.

с. 202 завд. 12-20

 

50.

 

Самостійна   робота з теми: «Основні класи  неорганічних  сполук».

 

§28-36 пов.

 

 

51.

 

Фізичні властивості основ, поширеність та застосування.

 

§32, с. 171 завд. 1-7

 

52.

 

Хімічні властивості лугів.

Лаб. дослід №2,3.

 

§33, с. 179 завд. 1-5

 

53.

 

Хімічні властивості нерозчинних основ.

 

§33, с. 179 завд. 6-10

 

54.

 

Заходи безпеки під час роботи з лугами. Практичне заняття. Розв’язання задач.

 

§28-30 пов.

с. 179 завд. 11-18

 

55.

 

Хімічні властивості амфотерних гідрокси- дів. 

 

§39, с. 216 завд. 1-10

 

56.

 

Фізичні властивості середніх солей, поширеність та застосування.

 

§37, с. 206 завд. 1-11

 

57.

 

Хімічні властивості середніх солей.

Лаб. дослід №6-8.

§38, с. 212 завд. 1-6

 

58.

 

Генетичні зв'язки між класами неорганіч -них сполук.

 

§42, с. 231 завд. 1-15

 

59.

 

Практична   робота 1. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук.

 

§38, с. 212 завд. 7-13

 

60.

 

Узагальнення знань про найважливіші класи неорганічних сполук.

 

§28-43 пов.

завд.в зошитах

 

61.

 

Контрольна   робота з теми: «Основні класи  неорганічних  сполук».

 

§28-43 пов.

 

62.

 

Практична   робота 2. Розв'язування експериментальних задач.

 

§43, с. 238 завд. 1-5

 

63.

 

Загальні способи добування оксидів. Практичне заняття. Розв’язання задач.

Проект:

7) Неорганічні речовини – представники основних класів у будівництву й побуті.

§40, с. 221 завд. 1-12

 

64.

 

Загальні способи добування кислот. Практичне заняття. Розв’язання задач.

 

§41, с. 226 завд. 1-7

 

65.

 

Загальні способи добування основ. Практичне заняття. Розв’язання задач.

 

§41, с. 226 завд. 8-11

 

66.

 

Загальні способи добування солей. Практичне заняття. Розв’язання задач.

Проект:

8) Хімічний склад і використання мінералів.

§41, с. 226 завд. 12-16

 

67.

 

Поширеність в природі та використання оксидів, кислот, основ і середніх солей.

Проект:

9) Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини.

§43, с. 239 завд. 6, 7

 

68.

 

Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини.

 

§37-43 пов. завд.в зошитах

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Мельникова Ольга Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Grebenschykov Volodymyr
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Хімія, 8 клас, Планування
Додано
8 вересня 2019
Переглядів
8209
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку