Календарно-тематичне планування з мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило (2020)».

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.) 2 години на тиждень. Вчителя початкових класів Богдюк Оксани Вікторівни
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з мистецтва за підручником         «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.)

                                         2 години на тиждень

 

№ уроку

Дата уроку

                               Тема уроку

Примітки

І семестр

  1.  

 

Лясолька і Барвик у країні мистецтв. Королівство мистецтв відкриває свої двері. Слухання С. Борткевич «Принцеса на горошині», М.Равель «Красуня. Красуня і чудовисько» (із сюїти «Моя матінка гуска»). Виконання В.Полянський та Ю. Рибчинський «Мрії збуваються» (с.4-5).

 

 

  1.  

 

Лясолька і Барвик у країні мистецтв. Малювання будиночку, де живуть мешканці країни Мистецтв, використовуючи штрихування (графічні матеріали) (с.6-7).

 

  3.

 

Портретна галерея. Перегляд фрагментів м/ф «Пінокіо», «Буратіно». Юрій Шевченко. Балет. «Буратіно і чарівна скрипка». Імпровізація мелодій до віршів персонажів балету «Буратіно» (с.8-9).

 

  4.

 

Портретна галерея. Малювання улюбленого героя з казки «Пригоди Буратіно» (акварель) (с.10-11).

 

  5.

 

Ліричні персонажі. Балет. Музична форма. Слухання: Сергій Прокоф’єв. Вальс із балету «Попелюшка»; «Джульєтта-дівчинка» з балету «Ромео і Джульєтта». Інструментальна, вокальна та танцювальна імпровізація (с.12-13).

 

 6.

 

Ліричні персонажі. Створення портрета казкового героя на повний зріст. Виконання одягу із природних матеріалів (сухі квіти, листочки, клей ПВА)(с.14-15).

 

  7.

 

Людина і природа – єдині. Контраст. М. Римський – Корсаков вступ до опери «Казка про царя Салтана», розучування пісні І.Танчака «Добрий день людям на землі» (с.16-17).

 

 

   8.

 

Людина і природа – єдині. Повторення: пейзаж, колорит. Створення пейзажу, передавання настрою моря (акварель) (с.18-19).

 

   9.

 

Людина і природа – єдині (продовження). Марш.  В.Кохановська марш Маркіза Карабаса з казки -мюзиклу «Кіт у чоботях» (с.20-21).

 

 

  10.

 

Людина і природа – єдині (продовження). Малювання осіннього пейзажу (с.22-23).

 

6     11.

 

Дружба та братство – найбільше багатство. Розучування пісні О.Янушкевич та М. Ясакової «Дружба». М.ф «бреме- нські музиканти» (фрагме -нти) (с.24-25).

 

1     12.

 

Дружба та братерство – найбільше багатство. Повторення поняття фактура. Ліплення з пластиліну песика. (с.26-27).

 

13.

 

Героїзм у мистецтві. П.Чайковський «Марш дерев’яних солдатиків», м.ф «Микита Кожум’яка»   (фрагменти), Розучування пісні « Наша рідни Україна»(с.28-29).

 

 

14.

 

Героїзм у мистецтві. Поняття буквиця. Створення декоративної літери (с.30-31).

 

15.

 

Богатирі в мультиплікації. Пісня з м.ф «Пригоди Котигорошка та його друзів» (муз. А. Соловйова), Ф.Пелегрино парад героїв (с.32-33).

 

16.

 

Богатирі в мультиплікації. Створення портрета Котигорошка(с.34-35).

 

10-1 17.

 

Козацькому роду нема переводу. Пісня С. Климовського «Їхав козак за Дунай», розучування пісні «Ми нащадки козаків» А.Олєйнікової та І. Чайченко (с.36-37).

 

181   18.

 

Козацькому роду нема переводу. Перегляд фр. м/ф із серіалу «Козаки». Малювання веселих козаків з мультфільму(кольорові олівці, фломастери)(с.38-39).

 

19.

 

Наша слава краса і велич. Укр.народ. пісні у виконанні С. Крушельницької, пісня М. Облещука та Р. Обшарської «Гімнастика ранкова» (с.40-41).

 

20.

 

Наша слава, краса і велич. Поняття симетрія. Створення барельєфу «Дерево життя» (картон, пластилін) (с42-43).

 

21.

 

Новорічний калейдоскоп. М.ф «Герої в масках. Гекко рятує Різдво», розучування пісні Н.Май «Новорічна пісня» (с.44-45).

 

 

22.

 

Новорічний калейдоскоп. Виготовлення новорічної листівки з витинанкою (с.46-47).

 

23.

 

Новорічний калейдоскоп (продовження). Щедрівка

«Добрий вечір тобі, пане господарю», українська народна пісня «Го – го – го коза» (с.48-49).

 

 

24.

 

Новорічний калейдоскоп (продовження). Повторення поняття орнамент. Виготовлення ялинкової прикраси (олівець, клей ПВА)(с.50-51.)

 

25.

 

Перевір свої досягнення (с.52)

 

26.

 

Перевір свої досягнення. (с.53)

 

27.

 

*Резервний урок.

 

 

28.

 

*Резервний урок.

 

29.

 

Узагальнення знань учнів.

 

30.

 

Узагальнення знань учнів.

 

ІІ семестр

31.

 

Мандрівка у світ фантастики. Роботи-музиканти. Динаміка. Перегляд', пісня робота СЕ-Е («Oh, Oh, Oh, Watch CE-E go»); M. Римський-Корсаков «Політ джмеля» (у виконанні дівчин- ки-піаністки Чен Анке і робота Тео Троніко). Виконання: Д. Пташинська «Планета дитинства» (с. 54-55).

 

32.

 

Мандрівка у світ фантастики. Перегляд: малювання робота- художника. Зображення робота з простих форм для комп’ютерної гри (кольорові олівці) (с.56-57).

 

33.

 

 

 

Мандрівка у світ фантастики (продовження). Ансамбль. Слухання: П. Чайковський «Баба-Яга»; Ю. Тесняк «Карлсон». Перегляд: мультфільм «Карлсон, який мешкає на даху» (фрагменти). Виконання: улюблена пісня в ансамблі (с. 58-59).

 

34.

 

Мандрівка у світ фантастики (продовження). Фантастичні картини. Зображення композиції «Політ Карлсона над містом» (гуаш чи кольорові олівці, фломастери) (с. 60-61).

 

35.

 

Чарівні дива. Нотна грамота. Слухання: Ж. Колодуб «Троль. Герда. Снігова Королева» (з альбому «Снігова Королева»). Виконання: М. Ровенко «Баба снігова» (с. 62-63).

 

 

36.

 

Чарівні дива. Слухання: Г. Сасько «Крижаний палац Снігової Королеви». Зображення крижаного палацу Снігової Королеви (техніки за вибором) (с. 64-65).

 

37.

 

Чарівні дива (продовження). Темп і динаміка. Слухання: О. Шимко балет «Снігова Королева» (фрагменти). Виконання мелодій у помірному й повільному темпах. Створення контрастних звукових картин зими (с. 66-67).

 

 

38.

 

Чарівні дива (продовження). Архітектура. Мурал. Зображення фантастичного будинку (кольорові олівці, фломастери) (с. 68-69).

 

39.

 

У світі реального та уявного. Темп. Українські народні інструменти. Слухання: «Створюємо оркестр» (у виконанні НА- ОНІ, фрагменти). Виконання: «Щебетала пташечка» (українська народна пісня) (с. 70-71).

 

40.

 

У світі реального та уявного. Картини М. Приймаченко. Контрастні кольори. Зображення фантастичної тварини (гуаш) (с. 72-73).

 

41.

 

У світі реального та уявного (продовження). Фантазії. Слухання: М. Стецюн лірична фантазія «Калинонька» (фрагмент); «Українська в’язанка» (у виконанні НАОНІ); В. Джозеф «Фантазія» (у викона- нні скрипки з оркестром). Виконання: «Щебетала пташечка» (українська народна пісня) (с. 74-75).

 

42.

 

У світі реального та уявного (продовження). Стилізація. Створення іграшки — фантастичної тваринки (пластилін, глина, солоне тісто) (с. 76—77).

 

43.

 

Картинки з виставки. Сюїта. Слухання: М. Мусоргський сюїта для фортепіано «Картинки з виставки». Перегляд: мультфільм «Білосніжка і семеро гномів». Виконання: А. Житкевич «Семеро гномів» (с. 78-79).

 

 

44.

 

Картинки з виставки. Художній музей. Перегляд: віртуальна екскурсія «Лувр» (фрагмент). Зображення або ліплення фантастичного персонажа з мультфільму, який найбільше сподобався (с. 80-81).

 

45.

 

Картинки з виставки (продовження). Лади в музиці. Слухання: М. Мусоргський сюїта для фортепіано «Картинки з виставки». Перегляд: мультфільм «Кар- тинки з виставки». Виконання: поспівка (с. 82-83).

 

46.

 

Картинки з виставки (продовження). Натюрморт. Правила композиції. Створення фантастичного натюрморту (гуаш) (с. 84-85).

 

47.

 

Фантастичні пригоди у країні див. Перегляд: Дж. Талбот, К. Уілдон балет «Аліса в Країні Див» (фрагменти). Створення вокальних портретів героїв казки. Розігрування вокальної презентації персонажів мюзиклу в ролях (с. 86-87).

 

 

48.

 

Фантастичні пригоди у країні див. Декоративне зоб - раження. Перегляд: мультфільм «Аліса» (фрагмент). Створення декоративного натюрморту «Запрошення до чаю» (фломастери або олівці) (с. 88-89).

 

49.

 

Політ фантазії. Імпровізація. Слухання: А. Шнітке «Політ» (з мультфільму «Казка мандрів»; Р. Шуман «Фантастичний танець»; Ю. Щуровський «Фантастична п’єса». Перегляд: мультфільм «ВАЛЛ-І» (фрагмент). Виконання: В. Бистряков, 0. Вратарьов «Давайте розбудимо радість» (с. 90-91).

 

50.

 

Політ фантазії. Відтінки кольору. Зображення фантастичного космічного пейзажу (гуаш) (с. 92-93).

 

51.

 

Гумор у мистецтві. Пародія. Слухання: Дж. Россіні каватина Фігаро з опери «Севільський цирульник». Виконання: «Грицю, Грицю, до роботи» (українська народна пісня) (с. 94-95).

 

52.

 

Гумор у мистецтві. Шарж. Створення шаржу «Веселий школярик» або «Весела школярочка» (кольорові олівці або фломастери) (с. 96-97).

 

53.

 

Гумор у мистецтві (продовження). Слухання: І. Шамо «Скерцо»; П. Бриль «Українська гумореска». И.-С. Бах «Жарт» (у різних обробках). Ритмічна гра «Ну-бо, дожени!». Створення гумористичних пісеньок на вірші й заданий ритм (с. 98-99).

 

 

54.

 

Гумор у мистецтві (продовження). Комікс. Створення коміксів до пісні «Грицю, Грицю, до роботи» (с. 100-101).

 

55.

 

Ляльки-іграшки в житті та мистецтві. Перегляд, мультфільму «Танці ляльок» (фрагменти). Слухання: Д. Шостакович «Вальс- жарт» (із циклу «Танці ляльок»). Виконання: ритм вальсу-жарту на дитячих ударних інструментах. Руханка (с. 102-103).

 

56.

 

Ляльки-іграшки в житті та мистецтві. Лялька-мотанка. Зображення ляльки ЛОЛ-сюрпризу (кольорові олівці, фломастери) (с. 104-105).

 

57.

 

Ляльки-іграшки в житті та мистецтві (продовження). Симфонія. Слухання: Л. Моцарт «Симфонія іграшок, або Дитяча симфонія». Виконання: М. Жабляк, Л. Повз «Канікули». Гра-поспівка «Створюємо контрасти» (с. 106-107).

 

58.

 

Ляльки-іграшки в житті та мистецтві (продовження).

Зображення своєї улюбленої іграшки (гуаш) (с. 108-109).

 

59.

 

 

 

Мистецька подорож до Європи. Перегляд: І. Стравинський балет «Пульчинелло» (фрагмент); Е. Вілла-Лобос «Полішинель»; В. Косенко «Петрушка». Порівняння творів. Виконання: імпровізація танцю Полішинеля з дзвіночками і Петрушки з бубном (в парах) (с. 110-111).

 

 

60.

 

Мистецька подорож до Європи. Ляльковий театр. Створення пальчикових ляльок (кольоровий папір) (с. 113-114).

 

61.

 

Мистецька подорож до Європи (продовження). Слухання: К. Дебюсі «Серенада ляльці. Ляльковий кекуок»; Е. Градецький «Морозиво». Виконання: А. Мігай, Н. Кулич «Подарунок». Перегляд: «Смаколики» (муз. А. Кривути); мультфільм «Козаки. Навколо світу» (фрагмент) (с. 114-115).

 

62.

 

Мистецька подорож до Європи (продовження). Декорування кондитерських виробів. Перегляд: мультфільм «Цукор» (пісня «Джоні, Джоні». Ліплення морозива або тортика з морозива (пластилін) (с. 116-117).

 

63.

 

Перевір свої досягнення. Завдання Лясольки. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 118-119).

 

 

64.

 

Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 118-119).

 

65.

 

*Резервний урок.

 

66.

 

*Резервний урок.

 

67.

 

*Резервний урок.

 

68.

 

*Резервний урок.

 

69.

 

Узагальнення знань учнів. Підсумок за рік.

 

70.

 

Узагальнення знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Планування
Додано
11 вересня 2021
Переглядів
2340
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку