Календарно-тематичне планування з наскрізними лініями, підручник Fly High 1Fly High 1

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з наскрізними лініями, підручник Fly High 1
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування: FLY HIGH UKRAINE 1

 

Тема 1: Обличчя

Тематика ситуативного спілкування: Я і світ навколо мене

Дата

Примітки

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності.

  1.  

 

 

Погляньте на моє обличчя!

використання дієслова Have

 

Знаннєвий компонент

висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження

Ціннісний компонент

співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

Діяльнісний компонент

розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект

  1.  

 

 

Намалюй автопортрет!

Конструкція I’ve  got

 

  1.  

 

 

Створімо казкового персонажа!

 

  1.  

 

 

Чиє це обличчя?

 

  1.  

 

 

Пишемо літери P, Q, R

 

  1.  

 

 

Пишемо літери p, q, r

 

Наскрізні змістові лінії

 

Здоров’я та безпека

 

усвідомлення впливу шкідливих звичок на здоров’я людини

Підприємливість та фінансова грамотність

продукування ідей та їх реалізацію

Екологічна безпека та сталий розвиток

пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища, у т. ч. з тваринним і рослинним світом

Громадянська відповідальність

усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди;

ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді;

Тема 2: Домашні улюбленці

Тематика ситуативного спілкування: Природа

Дата

Примітки

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності.

7

 

 

Ось мої домашні улюбленці! Have you got a…..?

 

Знаннєвий компонент

інтерес до природи та почуття відповідальності за її збереження

Ціннісний компонент

ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації

Діяльнісний компонент

толерантність у спілкуванні з іншими

8

 

 

Подивися хто в мене є! What am I?

 

9

 

 

Здогадайся, хто це!

 

10

 

 

Розкажи про свого улюбленця Have you got …?

 

11

 

 

Пишемо літери S, T, U

 

12

 

 

Пишемо літери s, t, u

 

Наскрізні змістові лінії

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

сприймання природи як цілісної системи

Громадянська відповідальність

формування толерантного ставлення до інших

Здоров’я та безпека

 

оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону;

Підприємливість та фінансова грамотність

демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту;

Тема 3: Їжа

Тематика ситуативного спілкування: Харчування. Свята.

Дата

Примітки

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності.

13

 

 

Що ми їмо?

Present simple positive, Negative

 

Знаннєвий компонент

ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації

Ціннісний компонент висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження

Діяльнісний компонент формулювати власну позицію

 

14

 

 

Я люблю морозиво!

 

15

 

 

Яка їжа тобі смакує?

 

16

 

 

Салат і морозиво, будь ласка!

 

17

 

 

Пишемо літери V, W

 

18

 

 

Пишемо літери v, w

 

Наскрізні змістові лінії

 

Здоров’я і безпека

дотримання здорового способу життя

Підприємливість та фінансова грамотність

усвідомлення власних фінансових потреб

Екологічна безпека та сталий розвиток

пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі;

Громадянська відповідальність

демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі;

Тема 3: Дії

Тематика ситуативного спілкування: Дозвілля

Дата

Примітки

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності.

19

 

 

Я вмію стрибати!

 Сan – Can’t

 

Знаннєвий компонент пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови,  оцінювати власні навчальні досягнення

 

Ціннісний компонент ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

 

Діяльнісний компонент

висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження

20

 

 

Поглянь, як я вмію!

Сan you…?

21

 

 

Що вміють тварини?

Сan you…?

22

 

 

Ти вмієш плавати?

23

 

 

Пишемо літери X, Y, Z

Present Simple (positive, negative)

Can (positive, negative, questions)

24

 

 

Пишемо літери x, y, z

Present Simple (positive, negative)

Can (positive, negative, questions)

25

 

 

Подивися, що я вмію

26

 

 

Друзі, до побачення!

27

 

 

Вчимося читати, тренуємо вимову. Звуки /ʌ/, /æ/, /ɑ:,/ /ɔ:/

28

 

 

Вчимося читати, тренуємо вимову. Звуки /k/, /w/, /θ/, /s/

29

 

 

Тренуймося описувати свою сім’ю, свої іграшки

30

 

 

Тренуймося описувати тварин, улюблену їжу

31

 

 

Читаймо із задоволенням. Моя сім’я. Домашні улюбленці

32

 

 

Читаймо із задоволенням. Іграшки. Смачна їжа

33

 

 

Я з України!

Знайомство з Великою Британією

34

 

 

Підсумковий урок

 

Наскрізні змістові лінії

 

Здоров’я і безпека

розуміння правил безпечної поведінки

Підприємливість та фінансова грамотність

продукування ідей та їх реалізацію

Екологічна безпека та сталий розвиток

екологічно мислити та усвідомлювати свою екологічну відповідальність

Громадянська відповідальність

демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи;

усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди;

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Грабовська Наталія Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
28 листопада 2021
Переглядів
1856
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку