Календарно-тематичне планування з української мови (3 клас, І семестр)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з української мови на І семестр для 3 класу складено відповідно до «Навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1 – 4 класи.» – К.: Видавничий дім «Освіта», 2011 (зі змінами 2016 року), автор - Захарійчук М.Д.

Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

 

I семестр

(4 години на тиждень)

 

з/п

Тема уроку

Матеріал до уроку

(вправи)

Дата

Примітка

Мова й мовлення

1

 

Мова — найважливіший засіб людського спілкування

1-4

 

 

2

Рідна та державна мова. Усний переказ тексту

5-8

 

 

3

Культура усного і писемного мовлення.

Слова ввічливості. Уміння вести діалог.

9-12

 

 

4

Текст і його ознаки.Тема і мета тексту. Заголовок.

 

13-16,

 

 

5

Змістовий зв’язок між частинами тексту

 

17-20

 

 

6

Абзац. Роль абзаців у тексті

21-23

 

 

7

Ознаки художнього та наукового текстів

24-27

 

 

8

Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання правил за темою «Поведінка в осінньому лісі»

28

 

 

9

Ознаки ділового тексту

29-32

 

 

10

План тексту. Усний переказ тексту.

33-36

 

 

11

Текст-розповідь.

37-40

 

 

12

Текст-опис

41-43

 

 

13

Ознайомлення з жанром есе (розмірковування у довільній формі  на будь – яку тему). Складання есе.

44-47

 

 

14

Контрольна  робота: диктант «Осінь»

 

 

 

15

Аналіз  контрольної  роботи.

 

 

 

16

Повторення і узагальнення   вивченого матеріалу.

 

 

Тема

Речення. Слово. Значення слова

17

Закріплення та узагальнення вивченого про речення

48-51

 

 

18

Види  речень за метою висловлювання.

52-55

 

 

19

Речення окличні та неокличні

57-60

 

 

20

Урок розвитку зв’язного мовлення. Робота з деформованим текстом

56

 

 

21

Звертання, розділові знаки при них. Навчальний діалог

61-64

 

 

22

Члени речення. Головні та другорядні члени речення. Зв’язок  слів у реченні

65-68

 

 

23

Зв’язок між словами в реченнях. Словосполучення 

 

69-72

 

 

24

Узагальнення  знань учнів. Перебудова речень.

73-76

 

 

25

Пряме й переносне значення слів

77-80,

 

 

26

Слова, що мають кілька значень

81-84

 

 

27

Урок розвитку зв’язного мовлення.

Робота з деформованим текстом

85

 

 

28

Слова, що звучать однаково, але мають різні значення

86-89,

 

 

 

29

Синоніми. Роль синонімів  у тексті

90-93

 

 

30

Антоніми. Спостереження за роллю антонімів у тексті

94-97

 

 

31

Фразеологізми. Роль фразеологізмів у мовленні. Культура мовленого слова.

98-105

 

 

32

Повторення і узагальнення   вивченого матеріалу

 

 

 

33

Контрольна  робота: письмовий переказ

 

 

 

34

Аналіз контрольної роботи.

 

 

Тема

Будова слова

35

Поняття про закінчення

106-109

 

 

36

 Основа слова. Частини основи: корінь, префікс, суфікс. Розбір слів за будовою. Корінь слова. Спільнокореневі слова

110-118

 

 

37

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання художнього тексту за початком, сюжетними малюнками і планом

114

 

 

38

Чергування голосних [о], [е] з [і] у коренях слів

119-122

 

 

39

Чергування  приголосних [г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і [з’], [ц’], [с ‘]

123-126

 

 

40

Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] у корені, що перевіряються наголосом. Навчальний діалог

127-130

 

 

 

 

42

Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] у корені, що перевіряються наголосом. Поняття «орфограма»

 

131-138

 

 

43

Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] у корені, що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником.

 

139-147

 

 

 

44

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання інструкції «Як зробити рамку для фотографії»

143

 

 

45

Контрольна  робота: списування

 

 

 

46

Аналіз контрольної роботи

 

 

 

47

Повторення і узагальнення   вивченого матеріалу

 

 

Тема

Будова слова (продовження)

48

Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками. Опрацювання програмових слів

148-155

 

 

 

49

Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками. Опрацювання програмових слів

156-163

 

 

50

Закріплення вивченого про вимову  і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками. Опрацювання програмових слів

164-171

 

 

51

Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання листа

172

 

 

52

Префікс. Словотворча роль префіксів. Робота з фразеологізмами.  

173-180

 

 

 

53

Префікси, співзвучні з прийменниками. Редагування тексту. Правопис префіксів роз-, без-. Перенос 01слів із префіксами

Контрольна робота. Діалог

181-188

 

 

54

Спостереження за збігом однакових приголосних на межі префікса та кореня. Усний переказ  тексту

Контрольна робота. Діалог

189-192

 

 

 

55

Написання префіксів з-(с-). Утворення слів за допомогою префіксів.

Контрольна робота. Діалог

193-196

 

 

56

Апостроф після префіксів перед я, ю, є, ї.

197-200

 

 

57

Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання запрошення (привітання)

201

 

 

58

Перенос слів із префіксами. Закріплення  правила вживання апострофа  після префіксів.

202-205

 

 

59

Контрольна робота з мовної теми «Речення. Слово. Значення  слова»

 

 

 

60

Аналіз контрольної роботи

 

 

 

61

Повторення і узагальнення   вивченого матеріалу

 

 

 

62

Суфікс. Роль суфіксів

206-213

 

 

63

Творення слів із найуживанішими суфіксами. Збіг однакових приголосних звуків на межі кореня та суфікса

214-221

 

 

64

Урок розвитку зв’язного мовлення.

Навчальний переказ

 

 

 

65

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

Тема

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 серпня 2018
Переглядів
1888
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку