КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ за підручником “ENGLISH WITH SMILING SAM” 4 клас (автор О. Д. Карп’юк) ІI семестр (3 години на тиждень)

Про матеріал

КТП складене відповідно до Державного стандарту початкової освіти, затвердженим Постановою КМУ від 21 лютого 2018 року №87, та Типової освітньої програми, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко; з зазначенням ключових і предметних компетентностей.

Перегляд файлу

 

КТП з англійської мови для 4 класу на ІІ семестр за підручником  Карп’юк О. Д. – 2021 (3 год) 2022/2023н.р.

 

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвиває в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, бережне ставлення до свого здоров’я.

Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя

 

 

ТЕМА 4. HEALTH AND BODY CARE (16 год)

 

Дата

Очікуванні результати

 

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Граймося і робімо проєкти!

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання Зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

 

__

(1)

 

 

Вміти дати відповіді на питання до тексту, розіграти діалоги за темою.

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Здоровий спосіб життя Лізі».

 

 

Ex.2,p.70

Ex.3,p.70-71

 

Ex.2,p.70

Ex.1,p.70

Ex.5,p.71

Ex.6,p.71

Ex.1,p.56WB

Ex.4,p.71

Ex.3,p.57WB

 

Ex.2,p.56WB

 

__

(2)

 

 

Вміти розповісти про свої звички в харчуванні, та звички своїх друзів, розуміти прочитане.

Усна взаємодія за темою «Здорові звички».

apples, hamburgers, milk,

chocolate, water, cola,

lollipops, spinach

back, knees,    fingers, legs, eyes, arms, toes

What do you do

for your body?

Ex.6,p.72

Ex.5,p.57WB

Ex.2,p.72

Ex.4,p.72

Ex.1,p.72

Ex.3,p.72

Ex.5,p.72

Ex.4,p.57WB

Ex.4,p.57WB

 

Ex.6,p.57WB

 

__

(3)

 

Вміти давати відповіді на питання за темою усно і письмово.

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Шкільний

фітнес клуб. Ранкові процедури».

 

What’s the name of the club?

Who is it for?

When is it?

Do you need special clothes?

 

Ex.1,p.73

 

Ex.1,p.73

Ex.2,p.73

Ex.4,p.74

Ex.2,p.58WB

Ex.3,p.74

Ex.1,p.58WB

Ex.3,p.58WB

 

__

(4)

 

 

Розуміти запитання та давати відповіді, вміти пояснити прислів’я.

Використання модальних дієслів в усній взаємодії за темою «Гігієна ротової порожнини. Перша медична допомога».

 

You should…

Ex.4,p.75

Ex.5,p.75

Ex.1,p.59WB

 

Ex.2,p.75

Ex.1,p.75

Ex.2,p.75

Ex.3,p.75

Ex.1,p.59WB

Ex.2,p.59WB

 

 

Ex.3,p.59WB

 

 

__

(5)

 

 

Знати лексику з теми, створювати діалоги.

Введення нових лексичних одиниць за темою «Хвороби та їх симптоми».

stomach ache, headache, toothache, sore throat, cough, cold, high temperature, broken leg,  feel sick

What’s the matter…?

Let’s call the doctor.

 

 

 

 

 

 

 

Ex.1,p.76

Ex.3,p.77

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.2,p.76

 

Ex.1,p.60WB

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.4,p.77

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.2,p.60WB

 

 

 

 

 

 

 

 

 

__

(6)

 

 

Усна взаємодія за темою «Хвороби та їх симптоми».

 

 

Ex. 1, p. 60 WB

Ex.2,p.76

Dialogues

Ex.5,p.77

 

 

Повторити діалог

 

__

(7)

 

 

Розповідати про хвороби, розігрувати діалоги.

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Що з тобою трапилось?»

 

What do you do when you have got ...?

When I have got ..., ...

Ex.1,p.78

 

 

 

 

 

 

Ex.1,p.78

 

 

 

 

 

 

Ex.4,p.78

 

 

 

 

 

 

Ex.3,p.78

Ex.1,p.61WB

 

 

 

 

Ex.2,p.78

 

 

 

 

 

 

Ex.2,p.61WB

 

 

 

 

 

 

__

(8)

 

 

Вміти розуміти прочитане, спілкуватись за темою.

Усна взаємодія за темою

«На прийомі у лікаря».

 

Open your mouth.

Should I go to school

tomorrow?

Next, please.

What’s the matter with you?

I’ve got a ...

 

 

 

 

 

 

 

Ex.1,p.79

 

Ex.1,p.79

Ex.4,p.79

 

 

Ex.2,p.79

Ex.1,p.62WB

 

 

Ex.3,p.79

 

Ex.2,p.62WB

 

 

__

(9)

 

 

Вміти працювати в парах за темою уроку, відповідати письмово на питання.

Використання вивчених мовленнєвих зразків в усній взаємодії за темою «Застуда».

I’ve got a runny nose. paper tissues, hanky, towel

Who has got a cold?

Has he got a runny nose?

What’s the matter with his head?

I’ve got a sore throat.

 

Ex.1,p.80

 

Ex.3,p.63WB

 

Ex.2,p.80

 

Ex.3,p.80

Ex.4,p.80

 

Ex.5,p.80

Ex.3,p.63WB

 

 

Ex.4,p.63WB

 

 

__

(10)

 

 

Розуміти прочитане, вміти написати листа другу.

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Дбай про своє здоров’я».

give medicine, catch a cold, have the flu, have a bad tooth, cold, headache, fit, doctor, healthy, flu, felt, care, medicine

How did you feel?

What did you do?

 

Ex.1,p.81

 

 

Ex.2,p.81

 

Ex.3,p.81

Ex.1,p.64WB

 

 

 

Ex.3,p.64WB

 

__

(11)

 

Вміти розповісти за допомогою простих слів і кліше про турботу про своє здоров’я.

Усне продукування за темою «Як я піклуюся про своє здоров’я».

 

What should you do to keep fit?

 

 

Monologue

Ex.4,p.81

Ex.2,p.64WB

 

Повторити розповідь

 

__

(12)

 

 

Вміти прочитати текст та зрозуміти, про в ньому йдеться, давати відповіді на запитання до тексту.

 

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Лука у лікаря».

 

 

Ex.1,p.82

 

Ex.1,p.82

 

Ex.2,p.83

 

 

 

Ex.1,p.65WB

 

 

__

(13)

 

 

Вміти прочитати текст та зрозуміти, про в ньому йдеться, давати відповіді на запитання до тексту.

Усна взаємодія за темою «Мій візит до лікаря».

 

 

 

 

Ex.4,p.84

 

Ex.3,p.84

 

Ex.5,p.84

 

Ex.2,p.65WB

 

 

__

(14)

 

 

Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою.

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за темою «Здоров’я та догляд за тілом».

in a doctor

sick

for help

fit

first aid

a stomach ache

a leg

medicine

a finger

ill

a cold

 

Ex.3,p.85

Ex.1,p.66WB

 

 

Ex.1,p.85

Ex.3,p.85

 

 

Ex.1,p.66WB

Ex.2,p.66WB

Ex.4,p.68WB

Ex.5,p.68WB

Ex.6,p.68WB

Ex.7,p.69WB

Ex.2,p.85

Ex.4,p.86

Ex.6,p.86

 

Ex.3,p.66WB

Ex.8,p.69WB

 

 

__ (15)

 

 

Виконати завдання на контроль вивчених знань за темою.

Діагностична робота №4.

 

 

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

__ (16)

 

 

 

 

Зробити постер ‘Health"

 

Створення сторінки мовного портфоліо за темою «Здоров’я та догляд за тілом».

cold, earache, toothache, bad leg, headache,

dentist, doctor, stomach ache, medicine

 

 

 

 

 

Ex.1,p.87

Ex.2,p.87

 

 

за завданням вчителя

Тематична

 

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів діяльності і думок, розвиває в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів

Екологічна безпека та сталий розвиток: усвідомлювати екологічні проблеми, обговорювати природні і погодні явища, пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи

Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя

 

ТЕМА 5. THE WORLD OF NATURE (16 год)

 

Дата

Очікуванні результати

 

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Граймося і робімо проєкти!

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання Зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

 

__

(1)

 

 

Вміти написати листа другу

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Зима в Україні».

ski, skate, play snowballs, sledge, make a snowman, snowflakes

did not = didn’t

Ex.2,p.88

 

Ex.1,p.88

Ex.2,p.88

 

 

Ex.1,p.70WB

Ex.2,p.70WB

 

 

 

Ex.3,p.70WB

 

 

__

 (2)

 

 

Вміти скласти питальні речення з didn’t і дати відповіді.

Використання минулого простого часу в усній взаємодії за темою «Розваги взимку».

ski, skate, play snowballs, sledge, make a snowman, snowflakes

did not = didn’t

 

 

 

Ex.3,p.89

Ex.4,p.89

 

Ex.4,p.71WB

Ex.5,p.89

 

Ex.5,p.71WB

 

 

__

(3)

 

 

Вміти утворити вищий ступінь порівняння прикметників, скласти речення.

Використання вищого ступеня порівняння прикметників в усній взаємодії за темою «Погода взимку».

say - said

write - wrote

cold - colder than

 

It’s nicer than…

Ex.2,p.90

 

Ex.1,p.90

 

Ex.1,p.90

 

Ex.3,p.90

Ex.1,p.72WB

 

 

Ex.2,p.72WB

 

 

__

(4)

 

 

Вміти розповісти про свою улюблену пору року.

Усна взаємодія за темою «Улюблена пора року».

say - said

write - wrote

cold - colder than

 

What is your favourite

season?

What season don’t you like?

 

 

Ex.5,p.91

 

Ex.4,p.91

Ex.1,p.73WB

Ex.2,p.73WB

Ex.6,p.91

 

Ex.3,p.73WB

 

 

__

(5)

 

 

Знати лексику з теми уроку, читати та розуміти діалоги з новими словами.

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Різноманітні місця на землі».

ocean,

tropical forest,

Earth, poles, dry, plant

What are you reading..?

What places?

Oh, really?

Ex.2,p.92

 

Ex.1,p.92

Ex.3,p.92

 

 

Ex.1,p.74WB

Ex.2,p.74WB

 

 

 

Ex.3,p.74WB

 

 

__

(6)

 

 

Вміти утворити найвищий ступінь порівняння прикметників, складати речення.

Використання найвищого ступеня порівняння прикметників в усній взаємодії за темою «Різноманітні місця на землі».

the biggest river, the highest mountain, the shortest

month, the sunniest season, the happiest holiday

cold - the coldest

large - the largest

cold - the coldest

big - the biggest

 

 

 

Ex.5,p.93

 

Ex.4,p.93

Ex.6,p.93

 

Ex.1,p.75WB

 

 

 

Ex.2,p.75WB

 

 

__

(7)

 

 

Вивчити слова за темою, вміти прочитати текст з розумінням прочитаного.

Введення нових лексичних одиниць за темою «Ліси та пустелі».

polar bear, seal, penguin, camel, South, North, bottom, ice, top, land, destroy

 

Ex.2,p.94

 

Ex.1,p.94

Ex.2,p.94

 

 

 

Ex.1,p.76WB

 

Ex.3,p.94

 

Ex.2,p.76WB

 

 

__

(8)

 

 

Вміти скласти речення, використовуючи вивчену лексику.

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Ліси та пустелі».

polar bear, seal, penguin, camel, South, North, bottom, ice, top, land, destroy

 

 

 

Ex.4,p.95

 

Ex.5,p.95

Ex.1,p.77WB

 

 

 

Ex.2,p.77WB

 

 

__

(9)

 

 

Вміти прочитати текст та зрозуміти, про в ньому йдеться, давати відповіді на запитання до тексту.

Використання неправильних форм множини іменників на означення тварин в усній взаємодії за темою «На фермі».

sheep – sheep

farmhouse

mouse –mice

garden, roof

goose - geese

 

Ex.2,p.96

 

Ex.1,p.96

Ex.2,p.96

 

 

Ex.1,p.78WB

Ex.2,p.78WB

Ex.3,p.78WB

Ex.4,p.79WB

Ex.3,p.97

Ex.4,p.97

 

Ex.5,p.79WB

 

 

__

(10)

 

 

Знати нові слова, читати текст з розумінням прочитаного.

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Ферма дядька Фреда».

field, drive a car, thin, comfortable, easy, difficult, dangerous

beautiful - more beautiful than

good - better

bad - worse

Ex.2,p.98

 

Ex.1,p.98

Ex.2,p.98

Ex.3,p.98

 

 

Ex.4,p.99

Ex.1,p.80WB

 

 

 

Ex.2,p.80WB

 

 

__

(11)

 

 

Вміти утворити вищий ступінь порівняння за допомогою more, знати виключення, вміти працювати в парах.

Використання ступенів порівняння прикметників в усній взаємодії за темою «На фермі дядька Фреда».

field, drive a car, thin, comfortable, easy, difficult, dangerous

beautiful - more beautiful than

good - better

bad - worse

Ex.6,p.100

 

 

Ex.7,p.100

 

Ex.5,p.100

Ex.1,p.81WB

Ex.2,p.81WB

Ex.3,p.81WB

Ex.4,p.82WB

 

Ex.5,p.82WB

 

 

 

__

(12)

 

Знати нову лексику, вміти утворити найвищий ступінь порівняння за допомогою most, знати виключення.

Введення нових лексичних одиниць за темою «Тварини та комахи».

chameleon

insect

tongue

lizard

chimpanzee

great white shark

owl

interesting - the most interesting

good - the best

bad - the worst

Ex.2,p.101

Ex.1,p.101

Ex.2,p.101

 

Ex.1,p.83WB

Ex.2,p.83WB

 

Ex.4,p.84WB

 

__

(13)

 

 

Знати нову лексику, вміти утворити найвищий ступінь порівняння за допомогою most, знати виключення.

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Тварини та комахи».

chameleon

insect

tongue

lizard

chimpanzee

great white shark

owl

interesting - the most interesting

good - the best

bad - the worst

Ex.3,p.101-102

 

 

 

 

Ex.3,p.101

Ex.3,p.83WB

 

Ex.4,p.102

 

Ex.5,p.84WB

 

 

__

(14)

 

 

Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою.

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за темою «Світ природи».

shorter, faster, thinner, more interesting, longer,

fatter, more intelligent, more beautiful

What are the driest places on Earth?

What is the weather like?

What do you see? What do you hear?

Ex.2,p.103

Ex.4,p.104

 

 

 

Ex.1,p.103

Ex.5,p.104

Ex.6,p.104

 

 

Ex.3,p.103

Ex.1,p.85WB

Ex.2,p.85WB

Ex.3,p.86WB

Ex.4,p.86WB

Ex.5,p.87WB

 

Ex.6,p.87WB

 

 

__

(15)

 

 

Виконати завдання на контроль вивчених знань за темою.

 

 

Діагностична робота№5

 

 

 

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

__

(16)

 

 

Створити проєкт «My favourite animal»

Створення сторінки мовного портфоліо за темою «Світ природи».

 

 

 

 

Ex.1,p.105

 

Ex.2,p.105

 

 

за завданням вчителя

Тематична

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими

ТЕМА 6. ON THE MOVE (16год)

 

Дата

Очікуванні результати

 

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Граймося і робімо проєкти!

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання Зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

 

__

(1)

 

 

Знати нову лексику, працювати в парах.

Введення нових лексичних одиниць за темою «Подорожуймо!»

by plane, by trane, by bus, on foot, by boat, by taxi, to travel, to stay, trip

 

 

Ex.1,p.106

 

Ex.1,p.106

 

Ex.2,p.106

 

Ex.1,p.88WB

 

 

 

 

 

 

Ex.2,p.89WB

 

 

__

(2)

 

 

Складати речення з прикметниками в вищому і найвищому ступенях порівняння.

Використання вивчених мовленнєвих зразків в усній взаємодії за темою «Види транспорту».

by plane, by trane, by bus, on foot, by boat, by taxi, to travel, to stay, trip

the fastest

more comfortable

the most exciting

the slowest

more interesting

the most pleasant

nicer

 

 

 

Ex.3,p.107

 

Ex.3,p.89WB

 

 

 

 

 

 

 

\

 

 

 

Ex.4,p.89WB

 

 

__

(3)

 

 

Складати діалоги за темою, використовуючи вивчену лексику.

Усна взаємодія за темою «Чи ти їдеш до школи автобусом? – Так./ Ні.»

 

Do you go to school by bus?

Over the mountains,

Over the plains…

 

 

Ex.3,p.108

 

 

Ex.1,p.108

Ex.2,p.108

Ex.1,p.90WB

 

 

 

 

Ex.2,p.90WB

 

 

__

(4)

 

 

Розуміти почуту інформацію.

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Подорож потягом».

arrive, leave, platform, information desk,

 

Ex.1,p.109

 

Ex.1,p.109

Ex.2,p.109

 

 

Ex.1,p.91WB

Ex.2,p.91WB

 

 

Ex.3,p.91WB

 

 

__

 (5)

 

 

Знати займенники, складати речення, заміняючи іменники займенниками.

Використання особових займенників в усній взаємодії за темою «Подорож потягом».

I — me

he — him

she — her

it — it

we — us

you — you

they — them

 

 

 

Ex.3,p.110

 

Ex.4,p.110

Ex.5,p.110

Ex.1,p.92WB

 

 

 

 

 

Ex.2,p.92WB

 

 

__

(6)

 

 

Знати нові слова, вміти отримати інформацію з тексту.

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Навіщо подорожувати?»

ticket passenger suitcas

 

Ex.2,p.111

 

Ex.1,p.111

Ex.2,p.111

 

 

 

Ex.3,p.111

 

Ex.1,p.93WB

 

Ex.2,p.93WB

 

 

__

(7)

 

 

Знати, коли вживати on, for, by, розказати про подорож.

Усна взаємодія за темою «Навіщо подорожувати?»

ticket passenger suitcas

 

 

 

Ex.5,p.112

 

Ex.4,p.112

Ex.1,p.94WB

 

 

Ex.2,p.94WB

 

 

__

(8)

 

 

Знати нову лексику, вміти грати в гру за ролями з теми уроку.

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Подорожі»

luggage

ticket office timetable board

bus station

airport

When does the train to Kyiv leave?

It leaves at…

 

Ex.1,p.113

 

 

Ex.3,p.94WB

 

 

 

 

Ex.2,p.113

 

Ex.4,p.95WB

 

 

__

(9)

 

 

Вміти розігрувати діалоги, використовуючи вивчені слова.

Використання питальних слів how, when, where, what who в усній взаємодії за темою «Подорожі».

How

When

Where

What

Who

I would like a ticket

to London, please.

How much is the ticket?

Ex.5,p.114

 

 

 

Ex.1,p.96WB

 

 

 

 

 

Ex.3,p.114

Ex.4,p.114

 

Ex.2,p.96WB

 

 

__

(10)

 

 

Вміти зрозуміти почуту інформацію.

Усне продукування за темою «Моя подорож».

tram

trolleybus

How can we get to the railway station?

You can take a ... Or you can catch a ...

 

Ex.1,p.115

Ex.2,p.115

 

 

Ex.2,p.115

Ex.4,p.115

 

Ex.3,p.115

Ex.1,p.97WB

 

 

 

 

 

Ex.2,p.97WB

 

 

__

(11)

 

 

Вміти дати відповіді на питання до тексту, знати відомі місця Лондона.

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Визначні місця Лондона».

the London Eye

Picadilly Circus

Madame Tussauds museum

the Houses of Parliament

open-top bus

Oxford Street

 

 

Ex.1,p.116

Ex.4,p.116

 

 

Ex.5,p.117

 

Ex.3,p.116

Ex.1,p.98WB

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.2,p.116

 

Ex.2,p.98WB

 

 

__

(12)

 

 

Вміти прочитати текст та зрозуміти, про в ньому йдеться, давати відповіді на запитання до тексту

Продукування навичок зорового сприймання за темою «На залізничному вокзалі».

miss

need

railway station

 

Ex.1,p.118

Ex.2,p.118

 

Ex.1,p.118

Ex.2,p.118

Ex.4,p.119

 

 

Ex.3,p.119

 

Ex.1,p.99WB

 

 

 

 

 

 

Ex.2,p.99WB

 

 

__

(13)

 

Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою.

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Аеропорт Хітроу»

 

 

Ex.5,p.122

Ex.6,p.122

Ex.5,p.122

Ex.4,p.101

WB

Ex.7,p.122

Ex.5,p.101WB

 

Ex.7,p.102WB

 

__

(14)

 

 

Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою.

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за темою «On the Move»

Some people go by ... Some go by ...

Did you travel by ... last summer?

Yes, I did. / No, I didn't.

 

Ex.3,p.121

Ex.4,p.121

 

 

 

Ex.1,p.120

Ex.2,p.120

 

 

Ex.1,p.100WB

Ex.2,3 p.100 WB

 

 

Ex.6,p.102WB

 

 

__

(15)

 

Виконати завдання на контроль вивчених знань за темою.

 

Діагностична робота №6

 

 

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

__

(16)

 

 

Виготовити постер “My Favourite Way of Travelling”

 

Створення сторінки мовного портфоліо за темою «Мій улюблений засіб пересування».

Who do you like to travel with?

What transport do you prefer?

Why do you like this way of travelling?

What do you like to do when you travel?

Where do you want to travel to?

 

Ex.1,p.123

 

 

 

Ex.2,p.123

 

Ex.3,p.123

 

за завданням вчителя

 

Тематична

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвиває в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, бережне ставлення до свого здоров’я.

Тема 7. Повторення вивченого матеріалу (11 год)

 

__

(1)

 

Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою.

Використання прислівників частоти в усній взаємодії за темою «Мої рутинні справи».

 

 

 

Текст на вибір вчителя

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/

 Dialogues

Short test

 

Повторити тему «Мої рутинні справи».

__

(2)

 

Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою.

Використання теперішнього тривалого часу в усній взаємодії за темою «Я граю в гру зараз».

 

 What are you doing now? – I am playing football?

 

Текст на вибір вчителя

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/

Dialogues

Short test

 

Повторити правила, виконати завдання у зошиті.

__

(3)

 

Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою.

Використання структури there is/there are в усній взаємодії за темою «Наш будинок».

 

 Is there a bathroom in your house/ flat? – Yes, there is/

 

Текст на вибір вчителя

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/

Dialogues

Short test

 

Повторити тему «Наш будинок».

__

(4)

 

Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою.

Використання ступенів порівняння прикметників в усній взаємодії за темою «Моя кімната».

 

My room is bigger than my friend’s room.

 

Текст на вибір вчителя

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/

Dialogues

Short test

 

Повторити тему «Моя кімната».

__

(5)

 

Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою.

Використання вивчених модальних дієслів в усній взаємодії за темою «Турбота про здоров’я».

 

You should take care of your teeth.

 

Текст на вибір вчителя

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/

 

Dialogues

Short test

 

Повторити тему «Турбота про здоров’я»

__

(6)

 

Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою.

Писемне продукування: лист до друга за темою «Мій улюблений засіб пересування».

 

 

 

Текст на вибір вчителя

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/

 

Dialogues

Short email

 

Повторити тему «Види транспорту»

__

(7)

 

Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою.

Використання питальних слів how, when, where, what, who в усній взаємодії за темою «Подорож».

 

When do you usually travel?

How are you going to go to Lviv?

What are you going to do there?

 

 

Текст на вибір вчителя

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/

Dialogues

Short test

 

Повторити тему «Подорож».

__

(8)

 

Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою.

Використання майбутнього простого часу в усній взаємодії за темою «Мої плани на літо».

 

Will you visit your grandparents in summer? – Yes, I will. / No, I won’t.

 

Текст на вибір вчителя

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/

Dialogues

Short test

 

Повторити правила, виконати завдання у зошиті.

__

(9)

 

Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою.

Усне продукування за темою «Мої плани на літо».

 

 

 

Текст на вибір вчителя

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/

Monologue

Short test

 

Повторити тему «Мої плани на літо».

__

(10)

 

Виготовити постер «My Plans for Summer Holidays».

Створення сторінки мовного портфоліо за темою «Мої плани на літо»

 

 

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

__

(11)

 

Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою.

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за рік.

 

 

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Полчанінова Надія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0