Календарно-тематичне планування «Здоров’я,безпека та добробут» 5 клас НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування «Здоров’я,безпека та добробут» 5 клас НУШ за підручником «Здоров’я,безпека та добробут»для 5 класу закладів загальної середньої освіти (автори:Василенко С.В., Коваль Я.Ю., Колотій Л.П.)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

«Здоров’я,безпека та добробут»

5 клас

за підручником «Здоров’я,безпека та добробут» для 5 класу закладів загальної середньої освіти

(автори:Василенко С.В., Коваль  Я.Ю., Колотій  Л.П.)

№ з/п

Зміст уроку

Дата

Примітка

 

РОЗДІЛ 1. Виховуємо самостійність і відповідальність

 

 

1

Здоров’я,безпека та добробут

 

 

2

Складники здоров’я .

 

 

3

Соціальні,природні,техногенні та побутові небезпеки. Безпека особи. Заповіді безпечної життєдіяльності.

 

 

4

Безпека особи. Заповіді безпечної життєдіяльності.

 

 

5

Безпечна поведінка на дорогах.

 

 

6

Засоби безпеки у громадському транспорті. Поведінка пасажира при ДТП. Безпечні положення при аварії в громадському транспорті. Дії при пожежі в салоні транспорту

 

 

7

Комфортний та безпечний освітній простір. Ролі у шкільному колективі.

 

 

8

Вплив спілкування на здоров’я,безпеку та добробут.

 

 

9

Соціальне здоров’я. Вербальне та невербальне спілкування.

 

 

10

Вплив спілкування на здоров’я,безпеку і добробут. Цінність дружби та добрих стосунків.

 

 

11

Безпечні місця для ігор та розваг. Правила поведінки з незнайомими людьми

 

 

12

Екскурсії.  Безпечне дозвілля.

 

 

13

Природа—мій друг. Правила  безпечної та відповідальної  поведінки у природі.

 

 

14-15

Небезпеки природного походження.

Алгоритм дій під час небезпечних ситуацій.

 

 

 

16

Діагностувальна робота за розділом «Виховуємо самостійність і відповідальність».

 

 

 

РОЗДІЛ 2. Освіта — ключ до успіху

 

 

17

Важливість навчання у школі. Умови успішного та комфортного навчання

 

 

18

Життєві ритми. Планування часу.

 

 

19

Умови для успіхів у навчанні та причини невдач.  Важливість та значення оцінок.

 

 

20

Виявлення особистих нахилів,здібностей та обдарувань.

 

 

21

Узагальнення знань за  розділом «Освіта — ключ до успіху»

 

 

 

РОЗДІЛ 3. Навчаємося приймати рішення

 

 

22

Безпека вдома . Безпека на кухні. Легкозаймисті речовини вдома. Пожежна безпека.

 

 

23

Побутовий травматизм.  Поведінка з домашніми,бездомними та дикими тваринами.

 

 

24

Інформаційна безпека. Безпечна комунікація у  віртуальному середовищі.

 

 

25

Ризики віртуального світу. Факти і фейки.

 

 

26

Добробут та кишенькові гроші.  Маркування на пакованні виробів. Якісні та неякісні товари. Безпечний шопінг. Культура споживання.

 

 

27

Використання  природних ресурсів.

 

 

28

Діагностувальна робота за розділами  «Освіта — ключ до успіху» та «Навчаємося приймати рішення»

 

 

 

РОЗДІЛ 4. Емоції та етична поведінка

 

 

29

Правила гарного настрою. Емоції та почуття.

 

 

30

Милосердя та доброчинність.

 

 

 

РОЗДІЛ 5. Дбаємо про власний організм

 

 

31

Здоровий спосіб життя. Значення  здорового сну та збалансованого харчування для здоров’я.

 

 

32

Види активного відпочинку. Спорт та фізична культура.  Способи загартовування організму. Засоби захисту для занять спортом та активного відпочинку.

 

 

33

Особливості підліткового віку. Формування правильної постави. Гігієна зору.

 

 

34

Профілактика інфекційних захворювань. Безпечна поведінка під час епідемії та пандемії. Практичні навички:моделювання ситуації надання першої  долікарської допомоги у разі поганого самопочуття.

 

 

35

  Діагностувальна робота за розділами «Емоції та етична поведінка» та «Дбаємо про власний організм» .

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 листопада 2023
Переглядів
926
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку