Календарно-тематичний план. 3 клас. ІІ семестр.

Про матеріал
Даний календарно-тематичний план розроблений за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ для 3-го класу (ІІ семестр, 2 год. в тиждень).
Перегляд файлу

Дата

Тема уроку

Література, дидактичний матеріал

Лексика

К-сть годин

Примітка

Очікувані результати

ІІ семестр

Тема:

“Людина”

(6 годин)

 

 

35

 

 

24.01

 

 

 

Моє обличчя

Впр.1(b), c.56

Впр.2, c.56

4, c.57

Впр.2, c.56

Впр. 3, c.57 (опис іграшки)

Hair, eye, nose,

mouth, lip, head, ear, cheek

1

 

- описує зовнішність людини;

 

- представляє себе/когось.

 

 

 

 

36

 

 

 

27.01

 

Зовнішність людини

Впр.1, c.58 (слова)

Впр.2, c.58

Впр.3,4; c.59 (відповісти)

Впр.3, c.59 (опис людини)

Long fair hair, short dark hair, red hair, tall and thin, slim, short and plump

1

 

 

 

37

 

 

31.01

 

Частини тіла

Впр.1(b), c.60

Впр.2, c.60 (опис за малюнком)

3, c.61

Finger, leg, knee, foot, toe, head, tooth, shoulder, arm, hand. Tooth-teeth,

Foot-feet

1

 

38

03.02

Опис зовнішності

Впр.1(a), c.62 (Друзі) Впр.1(b), c.62

Впр.2, 4;  c.63( відповісти)

Впр.1(a), c.62(Друзі)

Nice, kind, funny, happy

1

 

39

07.02

 

Повторення та узагальнення вивченого.

 

Впр.1(a), c.64 (слова)

Впр.1 (b), c.64

Впр.2,3; c.65(міні-діалоги)

 

1

 

40

10.02

 

Діагностична робота з теми (акцент - письмо).

 

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з теми

1

 

Тема:

“Відпочинок і дозвілля”

(8 годин)

41

14.02

Моє дозвілля

Впр.1,2; c.120 (діалог)

To skip,

 to collect stickers/stamps,

 to ride a bike,

to watch TV

1

 

 

- висловлює уподобання;

 

- розуміє інформаційні вказівники;

 

- виконувати прості інструкції, що включають час, місце, число тощо.

 

42

17.02

Моє дозвілля

Впр.3, c.120Речення за мал.)

Впр.4, c.121 (міні-діалоги)

To skip,

 to collect stickers/stamps,

 to ride a bike,

to watch TV

1

 

43

21.02

Давайте гратися

Впр.1, c.122 (слова)

Впр.3, c.122 (речення)

Впр.4a, c.123

A playground, hopscotch,

hide-and-seek,

 to play badminton, tomorrow

1

 

44

24.02

Наші уподобання

Впр.1, c.124 (слова)

To roller blade,

to go skateboarding,

to go swimming

1

 

45

28.02

Гостюємо у бабусі та дідуся

Впр.1, c.126 (Гостюємо у бабусі та дідуся.)

 

1

 

46

03.03

Плани на літо

Впр.1,2; c.128

(діалог)

Впр.4, c.129

To fly a kite,

a summer camp, to visit grandparents

1

 

47

07.03

Повторення та узагальнення вивченого

 

Впр.1, c.130 (слова)

Впр.3, c.130

Впр.4, c.131 (діалоги)

England,

 the USA,

Canada, Ukraine, to visit museums, to take photos,

to travel, to go to the seaside

1

 

48

10.03

Діагностична робота з теми (акцент - читання)

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з теми

1

 

Тема:

“ Харчуваня”

(8 годин)

49

14.03

Продукти харчування.

Введення і активізація нових ЛО теми

 

p. 69

onions, lettuce, chocolate, biscuits, sugar, flour

There is some milk.

There are some eggs.

1

 

- називає продукти харчування;

- розповідає про продукти харчування;

- називає інгредієнти

у стравах;

- продукує короткі речення;

- розповідає про свій раціон харчування;

- використовує в усному мовленні how much/how many;

- розрізняє здорову та шкідливу їжу.

 

50

17.03

Що є в холодильнику Закріплення ЛО теми

Завдання на картках

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку

1

 

51

21.03

Мій сніданок

 

p. 70

 

omelette, peas, pancake, pineapple, peppers, coconut

There is some…

There are some…

There isn’t any…

1

 

52

24.03

Кулінарні змагання

p. 76

Vegetables

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку

1

 

53

04.04

Їжа

p. 78

caps, books, eggs, peas, tomatoes, cherries, glasses, buses, foxes, dishes

1

 

54

07.04

Страви в різних країнах світу

Завдання на картках

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку

dinner, potato, pancakes, sour cream

1

 

55

11.04

Моя улюблена українська страва

Завдання на картках

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку

piece, pot, add, cut

1

 

 

56

14.04

Повторення та узагальнення вивченого

Діагностична робота з теми (акцент - аудіювання)

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх занять

 

1

 

Тема:

“Природа та навколишнє середовище України та Великої Британії”

(8 годин)

57

 

18.04

Природні явища

p. 86

tornado, dangerous, basement, fast, street sky

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

1

 

- говорить про природні явища;

 

- розповідає про час, проведений на природі;

 

- описує малюнки;

 

- ставить та відповідає на питання котра година та яка погода в різних містах та країнах світу.

58

21.04

Irregular verbs.

Природа навколо нас

p. 96

forest, pick, flowers, river, bee, make fire, catch fish

 

1

 

59

25.04

Відпочинок на природі

Завдання на картках

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку

1

 

60

28.04

Пори року

 

Завдання на картках

p. 88

Впр.1, c.12 (місяці)

Впр.3, c.12 (Тексти про літо і зиму

 

Winter, spring, summer, autumn, hot, warm, cold, sunny, rainy, frosty, snowy, windy

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку

1

 

61

02.05

Моя улюблена пора року

Впр.1(a), c.10 (слова)

Впр.2, c.10 (текст про пори року)

 

Winter, spring, summer, autumn, hot, warm, cold, sunny, rainy, frosty, snowy, windy.

1

 

62

05.05

Мій вихідний день

p. 91

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку

1

 

63

09.05

Повторення лексичного та граматичного матеріалу

Завдання на картках

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку

1

 

64

12.05

Діагностична робота з теми (акцент – говоріння)

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

1

 

 

Тема:

“ Свята та традиції України та Великоблитанії”

(9 годин)

65

16.05

Свята. Мій найкращий день.

Введення і активізація нових ЛО теми

Впр.1,2; c.70

(Новий Рік)

Впр.4, c.71 (розповідь про свято)

Birthday, New Year,

Easter,

Christmas

1

 

 

- вітати зі святом;

 

- виражати настрій;

 

- писати короткі прості листівки.

 

 

66

19.05

Запрошую друзів на день народження!

Впр.1, c.74 (листівка-запрошення) Впр.2, c.74

Впр.3, 4; c.75 (відповісти)

To dance,

to sing,

to play games,

to eat cakes

1

 

67

23.05

Свята в Україні

Завтання на картках

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку

1

 

68

26.05

Свята у Великобританії

Завтання на картках

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку

1

 

69

30.05

Повторення та узагальнення вивченого Діагностична робота (комбінована)

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку

1

 

70

02.06

Підсумковий урок за ІІ семестр

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з теми

1

 

 

 

 

За програмою - ___________________ год.

 

 

Виконано - _______________________ год.

 

 

Теми об’єднано - __________________

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Тростенюк Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Англійська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
3 січня
Переглядів
2315
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку