Календарно-тематичний план з корекцією з предмета "Дизайн та технології" для немовленнєвої дитини із ЗПР, 4 клас, 1 семестр НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичний план з корекцією з предмета "Дизайн та технології" для немовленнєвої дитини із ЗПР, 4 клас, 1 семестр НУШ
Перегляд файлу

Дизайн та технології 1 семестр 2023-24

Дата

Зміст

Корекція

1

06.09

І СЕМЕСТР

Первинний інструктаж з БЖ здобувачів освіти під час вивчення теми. Макетні матеріали (папір, картон, пінопласт,дріт, пластилін, фольга). Пр. робота. Ліплення прудкої білки-вивірки

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги. Ознайомився з первинним інструктажем з БЖ здобувачів освіти під час вивчення теми. Використовував пластилін. Повторили поняття - скульптура, кругла і рельєф; форма і колір. Переглядав навчальний відеоролик. З допомогою мами з пластиліну ліпили прудку білку-вивірку . Добирає відтінки кольору за насиченістю. З допомогою асистента вчителя та мами, старшої сестри виконує  прості  композиції  на  площинні  та  в

об’ємі.

2

13.09

Макетні матеріали (папір, картон, пінопласт,дріт, пластилін, фольга). Пр. робота. Ліплення ласунки панди.

Очно. Корекція уваги асистентом вчителя.   Використовував пластилін. Повторили поняття - скульптура, кругла і рельєф; форма і колір. Переглядав навчальний відеоролик. З допомогою асистента вчителя з пластиліну ліпили ласунку панду. Добирає відтінки кольору за насиченістю. З допомогою асистента вчителя  виконує  прості  композиції  на  площинні  та  в об’ємі.

3

20.09

Дизайн - проєктування – моделювання та конструювання. Композиція виробу. Пр.. робота. Аплікація «Морський пейзаж»

Очно. Корекція уваги асистентом вчителя.   Використовував кольоровий папір, картон. Повторив поняття – пейзаж. Розмічає разом з вчителем картон за шаблоном та ріже ножицями по лініях розмітки; уміє на дотик визначити, з якого матеріалу виготовлений той чи інший виріб. Розрізняє предмети, матеріали та їх призначення за запитаннями вчителя, АВ; намагається різати ножицями по лінії розмітки; виготовляє вироби із паперу за наочною опорою та допомогою вчителя, АВ. Виготовляє елементарні вироби разом з вчителем, АВ. Комбінував матеріали у виріб -  аплікація «Морський пейзаж»

4

27.09

Поєднання кольорів. Добір матеріалів. Властивості кольорів. Пр. робота. Виготовлення гірлянди « Осіннє розмаїття»

Очно. Корекція уваги асистентом вчителя. Повторювали властивості кольорів та їх поєднання. Самостійно вибирає кольори паперу та їх відтінки залежно від змісту зображення.

    З допомогою вчителя, АВ визначає структуру візерунка (повторення, чергування елементів), форму, забарвлення окремих частин. Дотримується певної послідовності дій під час викладання та склеювання візерунка з геометричних та рослинних елементів (засушене листя) у прямокутнику та квадраті.

  Уміє з допомогою дорослого  користуватися осьовими лініями.

З допомогою вчителя, АВ визначає послідовність роботи під час створення гірлянди «Осіннє розмаїття»

 

5

04.10

Первинний інструктаж з БЖ здобувачів освіти під час вивчення теми. Традиційні та сучасні технології декоративно-ужиткового мистецтва. Пр. робота. Виготовлення декоративного часника-захисника

Очно. Корекція уваги асистентом вчителя. Ознайомився з первинним інструктажем з БЖ здобувачів освіти під час вивчення теми. Ознайомився з традиційними та сучасними технологіями декоративно-ужиткового мистецтва. Виготовляли часник-захисник з кольорового паперу. Ріже ножицями по лінії розмітки; виготовляє вироби із паперу за наочною опорою та допомогою вчителя, АВ. Користується клеєм.

6

11.10

Виготовлення виробу в традиціях декоративно-ужиткового мистецтва. Пр. робота. Виготовлення дерева свого роду

Очно. Корекція уваги асистентом вчителя. Ознайомився з традиційними та сучасними технологіями декоративно-ужиткового мистецтва. Переглядав навчальний відеоролик. відеоролик. Малював кольоровими олівцями. Роботою задоволений. Презентує однокласникам результати своєї діяльності. Добирає відтінки кольору за насиченістю.  Створює  зображення  в  процесі експериментування  з  кольорами,  лініями, крапками  різного  розміру, формами.

7

18.10

Виготовлення виробу за визначеною послідовністю. Пр. робота. Виготовлення пташки-мотанки із кольорових клаптиків тканини

Хворіє, але хоче працювати. Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги. З допомогою старшої сестри виготовляв пташку-мотанку із кольорових клаптиків тканини. Різав  ножицями по лінії розмітки, використовував тканину та нитки. Презентував однокласникам результати своєї діяльності. Дуже задоволений.

8

25.10

Безпечне використання інструментів і матеріалів під час виконання технологічних операцій обробки різних матеріалів. Пр. робота. Виготовлення оберегу - віночку.

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги. З допомогою старшої сестри виготовляв оберег – віночок з кольорового паперу. Переглядав навчальний відеоролик. Досліджує  форму  предмету  та  спрощує  її  до

геометричної подібності. Розуміє призначення декорування – для краси. Розмічає, ріже, клеє папір і картон, кольоровий папір, серветки, нитки  з допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри.

9

08.11

Первинний інструктаж з БЖ здобувачів освіти під час вивчення теми. Раціональне використання часу та матеріалів. Пр. робота. Аплікація « Квіткова феєрія. Ошибана»

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги. З допомогою старшої сестри виготовляв аплікацію « Квіткова феєрія». Переглядав навчальний відеоролик.  Розуміє призначення декорування – для краси. Розмічає, ріже, клеє папір і картон, кольоровий папір, серветки, нитки  з допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри

10

15.11

Визначення технологічної послідовності виготовлення спроектованого виробу. Пр. робота. Оригамі «Лисенятко»

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги. Організовує власну діяльність з виготовлення виробу. Розмічає папір і картон  з допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри  за зразком. Має загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі; називає інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі;  самостійно не вміє створювати об’ємні вироби технікою орігамі, працює з допомогою АВ, вчителя, мами,  старшого родича. Зробили . оригамі «Лисенятко»

11

22.11

Виготовлення виробу за визначеною послідовністю. Пр. робота. Виготовлення паперового подарункового пакуночка

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги. Організовує власну діяльність з виготовлення виробу. Розмічає папір і картон  з допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри  за зразком. Має загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі; називає інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі;  самостійно не вміє створювати об’ємні вироби технікою орігамі, працює з допомогою АВ, вчителя, мами,  старшого родича. Виготовили паперовий подарунковий пакуночок

12

29.11

Виготовлення виробу в традиціях декоративно-ужиткового мистецтва. Пр.робота. Витинанка

«Натюрморт із фруктами»

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги; організовує власну діяльність з виготовлення виробу індивідуально, використовує інструменти, пристосування, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії;

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх; картон  з допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри  за зразком. Має загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів застосовує рухомі і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні з’єднання; робили з кольорового паперу витинанку «Натюрморт із фруктами»

13

06.12

Первинний інструктаж з БЖ здобувачів освіти під час вивчення теми. Поєднання кольорів. Добір матеріалів. Пр. робота. Виготовлення новорічних зірочок-сніжинок

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги; організовує власну діяльність з виготовлення виробу індивідуально, використовує інструменти, пристосування, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх; картон  з допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри  за зразком. Має загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів застосовує рухомі і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні з’єднання; робили з кольорового паперу новорічні зірочки-сніжинки

14

13.12

Соціальна, функціональна, технологічна, естетична та економічна цінність індивідуально створених проектів. Пр. робота. Виготовлення сніговичка.

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги; організовує власну діяльність з виготовлення виробу індивідуально, використовує інструменти, пристосування, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх; картон  з допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри  за зразком. Має загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів застосовує рухомі і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні з’єднання; робили з кольорового паперу сніговичка. Розмічає, ріже, клеє папір і картон, кольоровий папір. Презентував свою роботу однокласникам.

15

20.12

Удосконалення моделі і конструкції виробу з використанням творчих методів: комбінування, переставляння, замінювання. Пр. робота. Виготовлення ялинки з ґудзиків

 Очно. Корекція уваги; організовує власну діяльність з виготовлення виробу індивідуально, використовує інструменти, пристосування, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх; картон  з допомогою вчителя, асистента вчителя за зразком. Має загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів застосовує рухомі і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні з’єднання; робили з кольорового паперу сніговичка. Розмічає, ріже, клеє папір і картон, кольоровий папір. Презентував свою роботу однокласникам. Робили ялинку з кольорового паперу.

16

27.12

Макетування. Пр. робота. Виготовлення фото рамки «Пряниковий будиночок»

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги; організовує власну діяльність з виготовлення виробу індивідуально, використовує інструменти, пристосування, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх; картон  з допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри  за зразком. Має загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів застосовує рухомі і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні з’єднання; робили з кольорового паперу сніговичка. Розмічає, ріже, клеє папір і картон, кольоровий папір. Презентував свою роботу однокласникам. Робили фоторамку з кольорового паперу та картону.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, 4 клас, Інші матеріали
НУШ
Інкл
Додано
13 березня
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку