Картки-"мотиватори" для заохочення учнів

Про матеріал
Похвала - дуже дієвий і тонкий педагогічний інструмент. «Якщо ви не знаєте, за що похвалити дитину, придумайте це!» - такою нехитрою рекомендацією психіатра і психотерапевта В. Леві повинен озброїтися кожен педагог. Якщо ж похвала ще й підкріплена схвалюючими невербальними компонентами (усмішкою, мімікою, відкритими жестами), то вона володіє більшою силою і ефективністю. В нагоді вчителю також стануть ось такі картинки-«мотиватори». Особливо актуальним є їх використання при дистанційному навчанні в умовах карантину.
Перегляд файлу

Картки-«мотиватори» для заохочення учнів

Похвала - дуже дієвий і тонкий педагогічний інструмент.

«Якщо ви не знаєте, за що похвалити дитину, придумайте це!» - такою нехитрою рекомендацією психіатра і психотерапевта В. Леві повинен озброїтися кожен педагог.

Хвалити учня потрібно обов'язково! Чому? Щоб оцінити старання школяра, підтримати його, підвищити самооцінку і посилити мотивацію до вивчення предмета. Схвалення вчителя здатне творити чудеса! Вода, що потрапила на квітку, що в'яне, діє так само, як і добре вчительське слово на дитину, яка потребує його підтримки та уваги.

Головна функція похвали - передати щиру віру педагога в можливості свого учня. Адже кожен школяр потребує позитивної оцінки і схвалення своєї діяльності і досягнень. Тільки так можна переконати дитину вчитися, і вчитися із задоволенням. Завдання вчителя - постійно знаходити хороші приводи для словесного заохочення своїх вихованців.

Більш дієвою є та похвала, при вираженні якої вчитель використовує «Я-послання». Наприклад, похвалити учня на уроці літератури можна так: «Я дуже рада, що тобі вдалося вивчити і виразно розповісти цей непростий вірш». Така похвала сприяє зближенню вчителя та його вихованців.    Похвала, підкріплена схвалюючими невербальними компонентами (усмішкою, мімікою, відкритими жестами) володіє більшою силою і ефективністю. В нагоді вчителю стануть ось такі картинки-«мотиватори». Особливо актуальним є їх використання при дистанційному навчанні в умовах карантину.

 

 

  

  

 

 

 

C:\Users\user\Desktop\Дистанційне\Мотиватори мої\Щиро рада за тебе.jpg

C:\Users\user\Desktop\Дистанційне\Мотиватори мої\Це була першокласна робота.jpg

 

 

 

C:\Users\user\Desktop\Дистанційне\Мотиватори мої\Я дуже задоволена твоєю роботою.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Чернушенко Тетяна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Матяж Наталія Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Дарьева Антонина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Кулак Ірина Леонідівна
    Гарна робота!!! Дякую!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Кулак Ірина Леонідівна
    Гарна робота!!! Дякую!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
17 квітня 2020
Переглядів
7044
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку