Планування створене до підручника Карпюк О.Д., Карпюк К.Т., 2023 відповідно до модельної програми "Іноземна мова 5-9 класи" для закладів загальної середньої освіти (авт. Редько В.Г. та ін.)
2 СЕМЕСТР
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мовленнєві функції |
Ключові компетентності |
Комунікативні уміння |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Сторінки підручника |
Домашнє завдання |
|||||
Сприймання на слух/зорове сприймання |
Усне і писемне продукування |
лексика |
граматика |
|||||||||||
Unit 5. Are you a vegetarian? ( 16 год.) |
||||||||||||||
|
|
Харчові звички. Eating habits. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; аргументувати свій вибір, точку зору |
Екологічна грамотність і здорове життя. Соціальна та громадянська компетентності. Інформаційно-цифрова компетентність. |
Читання, виконання завдань |
Формулювання запитань та надання відповідей |
habit, vegetarian, light, to someone`s taste |
|
Говорить про особливості харчових звичок у різних країнах, відповідає на запитання, використовуючи лексику уроку. |
pg.76-77 |
ex.4 pg.77, вчити лексику |
|||
|
|
Гарні та погані манери. Good and bad manners. |
висловлювати свої враження, почуття та емоції; розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді: характеризувати поведінку людини; |
Читання, виконання завдань |
Формулювання запитань та надання відповідей, доповнення речень |
nuts, turkey, bake, yoghurt, pork, boil, salmon, powns, cut, fry |
|
Говорить про манери під час прийомів їжі, розповідає про улюблену їжу, використовує набутий мовний інвентар |
pg.78 |
ex.3(a) pg.78, вчити лексику |
||||
|
|
Їжа для здоров’я. Food for health. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді: характеризувати поведінку людини; |
Читання, виконання завдань |
Формулювання запитань та надання відповідей |
bean, diet, energy, food group, grain, necessary, to digest |
|
Говорить про свої вподобання в їжі та вподобання інших. Використовує набутий мовний інвентар. |
pg.79-80 |
вчити лексику |
||||
|
|
Рахуємо продукти. We count products. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
Читання, виконання завдань. |
Виконує письмові тематичні завдання. |
лексика за темою |
some, any, all, both, a few, a lot of/lots of |
Розрізняє злічувані та незлічувані іменники, використовує прислівники some, any. Використовує мовний інвентар. |
pg.81 |
|||||
|
|
Дівчата готують обід. The girls are cooking dinner. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
Слухання, читання, виконання завдань. |
Формулювання запитань та надання відповідей |
lamb, an oven, shortbread, to peel, to boil, to lay the table, compost, home-made |
|
Слухає текст із розуміння, відповідає на запитання про приготування їжі. |
pg.82 |
ex.3 pg.82 письмово, вчити лексику |
||||
|
|
Кухонне приладдя. Kitchen appliances. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
Читання, виконання завдань. |
Виконує письмові та усні тематичні завдання. |
fork, knife, tablespoon, desert spoon, plate, bowl, glass, cup, frying pan, saucepan, grater, apron, oven glow, whisk, chopping board |
|
Використовує мовний інвентар теми, говорить про технології, що використовуються на кухні. |
pg.83 |
вчити лексику |
||||
|
|
Майбутні події. Future events. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
Читання, виконання завдань. |
Виконує письмові тематичні завдання. |
лексика за темою |
Present Simple, be going to, Present Continuous for Future |
Орієнтується у формах майбутнього часу, вміє їх використовувати. Користується поточним мовним інвентарем. |
pg.84 |
ex.2(a) pg.84 |
||||
|
|
Розкажи мені рецепт. Tell me the recipe. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді |
Слухання, читання, виконання завдань. |
Формулювання запитань та надання відповідей |
лексика за темою |
|
Розповідає про рецепти приготування страв, веде діалог. |
pg.85 |
вчити лексику |
||||
|
|
Мої харчові звички. My food habits. |
висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору |
Читання, виконання завдань. |
Складає та записує короткі повідомлення та невеликі пости для блогу. |
лексика за темою |
|
Пише про власні харчові звички, описує харчові звички в Україні. |
pg.86 |
ex.2 pg.86 |
||||
|
|
Граматичний практикум. Grammar workshop. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді |
Читання, виконання завдань. |
Доповнення речень, виконання граматичних завдань. |
лексика за темою |
some, any, all, both, a few, a lot of/lots of Future Tenses |
Використовує граматичний та мовний інвентар теми. |
pg.87 |
ex.3(a) pg.87 |
||||
|
|
Мої вподобання у їжі. My preferences in food. |
висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору |
Читання, виконання завдань. |
Доповнення та утворення речень. |
lamp, salmon, compost, chopsticks, peel, bake, digest, homemade, diet, energy, grains, yogurt, pork, to peel, to fry, necessary |
|
Використовує мовний інвентар теми, пише про улюблені страви, аргументує свою думку. |
pg.88 |
ex.9 pg.88 |
||||
|
|
Їжте правильну їжу! Eat the right food! |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді |
Слухання, читання, виконання завдань. |
Формулювання запитань та надання відповідей |
лексика за темою |
|
Слухає текст з розумінням, Користується поточним мовним інвентарем. |
||||||
|
|
Здорова їжа. Healthy food. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді |
Слухання, читання, виконання завдань. |
Формулювання запитань та надання відповідей |
лексика за темою |
|
Читає текст з розумінням. Користується поточним мовним інвентарем. |
https://vseosvita.ua/library/tekst-dla-citanna-healthy-food-414132.html |
виконати завдання під текстом |
||||
|
|
Вподобання у їжі мого друга. My friend's food preferences. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору |
створює проєкт на папері |
усно захищає створений проєкт |
лексика за темою |
|
Сворює проєкт, усно захищає його. |
pg.89 |
Створити постер «My friend's food preferences». |
||||
|
|
Self -Check. |
надавати необхідні відповіді; |
читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді |
лексика за темою |
|
Виконує граматичні та лексичні завдання, застосовує самоперевірку. |
pg.90 |
ex.4 pg.90, повторити матеріал теми |
||||
|
|
Узагальнюючий урок за темою. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|
|
За завданнями вчителя. |
Повторення вивченого за темою. |
||||
Unit 6. Bigger! Stronger! Faster! (16 год) |
||||||||||||||
|
|
Спорт сьогодні. Sport today. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
Екологічна грамотність і здорове життя. Обізнаність та самовираження у сфері культури. Соціальна та громадянська компетентності. Інформаційно-цифрова компетентність. |
слухає, читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді |
coach, competition, equipment, a failure, generation, lifestyle, competitive, to afford, to handle, to gain weight, to get hurt/ injured |
|
Читає текст з розумінням. Користується поточним мовним інвентарем, говорить про причини занять спортом. |
pg.92-93 |
вчити лексику |
|||
|
|
Спорт для здоров’я. Sport for health. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору |
слухає, читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді |
лексика за темою |
|
Говорить про те чи любить спорт, про причини цього, користується поточним мовним інвентарем. |
pg.94 |
ex.7 pg.94 письмово, вчити лексику |
||||
|
|
Види спорту. Kinds of sport. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді |
слухання, читання, виконання завдань |
Формулювання запитань та надання відповідей, доповнення речень, виконання граматичних завдань. |
kinds of sport |
go, play, do |
Говорить про різні види спорту, використовує слова go, play, do доречно і правильно. |
pg.95 |
|||||
|
|
Це все включає м'яч. It all includes a ball. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді, характеризувати поведінку людини; розповідати та запитувати про види діяльності; |
читання, виконання завдань |
Формулювання запитань та надання відповідей, доповнення речень |
aim, court, goal, point, timeout, opposing, to bounce, to dribble, to kick, to roll, to shoot |
|
Читає текст з розумінням. Користується поточним мовним інвентарем, говорить про правила гри в спортивних іграх з м’ячем. |
pg.96-97 |
ex.7 pg.97 |
||||
|
|
Я грав у теніс з другої до четвертої. I was playing tennis from two to four pm. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді |
слухання, читання, виконання завдань |
Формулювання запитань та надання відповідей, доповнення речень, виконання граматичних завдань. |
лексика за темою |
Past Continuous |
Утворює розповідні, заперечні і питальні речення в Past Continuous, користується поточним мовним інвентарем |
pg.98 |
виписати 6 речень у Past Continuous |
||||
|
|
Що ти робив вчора о восьмій? What were you doing at eight o'clock yesterday? |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді |
слухання, читання, виконання завдань |
Формулювання запитань та надання відповідей, доповнення речень, виконання граматичних завдань. |
лексика за темою |
Past Continuous |
Утворює розповідні, заперечні і питальні речення в Past Continuous, користується поточним мовним інвентарем |
pg.99 |
ex.3 pg.99 письмово |
||||
|
|
Про Олімпійські ігри. About the Olympic Games. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді, характеризувати поведінку людини; |
слухання, читання, виконання завдань |
Формулювання запитань та надання відповідей |
athletics, event, prize, race, ring, bronze, gold, silver, to be held |
|
Говорить про Олімпійські ігри, слухає текст з розумінням, відповідає на запитання, використовуючи мовний інвентар за темою |
pg.100 |
ex.3 pg.100 письмово, вчити лексику |
||||
|
|
Спортивне обладнання. Sports equipment. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді, характеризувати поведінку людини; |
слухання, читання, виконання завдань |
Формулювання запитань та надання відповідей |
racket, skis, sky, goggles, swimming goggles, stick, puck, stopwatch, oars, track |
|
Слухає тексти з розумінням. Користується поточним мовним інвентарем, говорить про різні види спорту та спортивний інвентар. |
pg.101 |
ex.2(b) pg.101 письмово, вчити лексику |
||||
|
|
Граматичний практикум. Минулі часи. Grammar workshop. Past times. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді, |
читання, виконання завдань |
Формулювання запитань та надання відповідей, доповнення речень, виконання граматичних завдань. |
лексика за темою |
Past Simple, Past Continuous |
Утворює розповідні, заперечні і питальні речення в Past Simple та Past Continuous, розуміє різницю між ними, доцільно використовує, користується поточним мовним інвентарем |
pg.102 |
ex.2 pg.102 |
||||
|
|
Дроровий розум в здоровому тілі! A sound mind in a sound body! |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді, характеризувати поведінку людини; |
читання, виконання завдань |
Формулювання запитань та надання відповідей, |
лексика за темою |
|
Розпитує та розповідає про улюблені види спорту, спортивне обладнання, використовує мовний інвентар теми. |
pg.103 |
ex.3 pg.103 вивчити поезію. |
||||
|
|
Спорт в моєму житті. Sport in my life. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді, характеризувати поведінку людини; висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору |
читання, виконання завдань |
Формулювання запитань та надання відповідей |
лексика за темою |
|
Пише про спорт у власному житті. |
pg.104 |
ex.2 pg.104 |
||||
|
|
Чи хороший ти атлет? Are you a good athlete? |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді, |
читання, виконання завдань |
Формулювання запитань та надання відповідей |
лексика за темою |
|
Читає текст з розумінням. Користується поточним мовним інвентарем. |
pg.105 |
ex.2 pg.105 |
||||
|
|
Мої улюблені види спорту. My favorite sports. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді, |
читання, виконання завдань |
Формулювання запитань та надання відповідей |
лексика за темою |
|
Читає текст з розумінням. Користується поточним мовним інвентарем. |
pg.106 |
ex.8 (a, b) pg.106 |
||||
|
|
Спорт в Україні. Sports in Ukraine. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору |
створює проєкт на папері |
усно захищає створений проєкт |
лексика за темою |
|
Сворює проєкт, усно захищає його. |
pg.107 |
створити постер «Sports in Ukraine.» |
||||
|
|
Self -Check. |
надавати необхідні відповіді; |
читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді |
лексика за темою |
|
Виконує граматичні та лексичні завдання, застосовує самоперевірку. |
pg.108 |
ex.4 pg.108, повторити матеріал теми |
||||
|
|
Узагальнюючий урок за темою. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|
|
За завданнями вчителя. |
Повторення вивченого за темою. |
||||
Unit 7. Have you been to the capital? (16 год.) |
||||||||||||||
|
|
Столиці світу. Capitals of the world. |
надавати та запитувати інформацію про визначні місця столиці країни, мова якої вивчається; розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді, характеризувати поведінку людини; аргументувати свій вибір, точку зору |
Соціальна та громадянська компетентності; Обізнаність та самовираження у сфері культури; Інформаційно-цифрова компетентність; |
читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді |
Cairo, Egypt, Mexico, origin, sight, eastern, Egyptian, fascinating, northern, royal, thousand, Western, to inspire, to landscape, to locate |
|
Знаходить та розповідає цікаві факти про столиці світу, вивчає та використовує новий мовний інвентар. |
pg.110-111 |
вчити лексику |
|||
|
|
Шо можна побачити у столиці? What can be seen in the capital? |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді, характеризувати поведінку людини;
|
слухає, читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді, доповнює речення |
amphitheatre, entrance, sculpture, frescos, column, landmarks |
|
Використовує в усному і письмовому мовленні тематичний мовний інвентар |
pg.112 |
ex.4 pg.112 |
||||
|
|
Визначні місця Лондона. Landmarks of London. |
надавати та запитувати інформацію про визначні місця столиці країни, мова якої вивчається; розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді, |
слухає, читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді |
elections, low, skyscraper, wobbly, to collapse, to destroy, to fix, to twist |
|
Говорить про визначні місця Лондона, користується поточним мовним інвентарем. |
pg.113 |
письмово відповісти на виділені запитання |
||||
|
|
Лондон і Київ. London and Kyiv. |
надавати та запитувати інформацію про визначні місця столиці країни, мова якої вивчається; розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді, |
слухає, читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді, доповнює речення |
лексика за темою |
|
Говорить про визначні місця Лондона і Києва, користується поточним мовним інвентарем. |
pg.114 |
ex.6 pg.114 письмово, вчити лексику |
||||
|
|
Лондон і Київ. London and Kyiv. |
надавати та запитувати інформацію про визначні місця столиці країни, мова якої вивчається; розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді, |
слухає, читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді, доповнює речення |
лексика за темою |
|
Говорить про визначні місця Лондона і Києва, користується поточним мовним інвентарем. |
pg.115 |
ex.9 pg.115 письмово |
||||
|
|
Граматичний практикум Past Simple Passive. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді, аргументувати свій вибір, точку зору |
слухає, читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді, виконує граматичні завдання |
лексика за темою |
Past Simple Passive |
Утворює розповідні, заперечні і питальні речення в Past Simple Passive? доцільно використовує, користується поточним мовним інвентарем |
pg.116 |
ex.3 pg.116 |
||||
|
|
Що це за пам’ятка? What a landmark it is? |
надавати та запитувати інформацію про визначні місця столиці країни, мова якої вивчається; метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді, аргументувати свій вибір, точку зору |
слухає, читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді |
Crown Jewels, fountain, Hyde Park, masterpiece, prison, Speakers Corner, tomb, to buri, to crown, at the bottom |
|
Сприймає усні тексти про Лондон на слух, відповідає на запитання, створює презентацію про визначні місця Лондона |
pg.117 |
ex.3 pg.117 |
||||
|
|
Орієнтування у місті. Orientation in the city. |
метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді, аргументувати свій вибір, точку зору |
слухає, читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді |
along, straight ahead, towards, over, away from, opposite, behind, near here, next to, in front of, on the corner of |
|
Орієнтується в напрямках руху, може задати напрямок до того чи іншого місця у місті, користується поточним мовним інвентарем |
pg.118 |
ex.4 pg.118 |
||||
|
|
Тур Європою. Europe tour. |
надавати та запитувати інформацію про визначні місця столиці країни, мова якої вивчається; розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді, характеризувати поведінку людини; аргументувати свій вибір, точку зору |
слухає, читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді, виконує граматичні завдання |
send postcards, buy souvenirs, be to London, spend money, take photographs |
Present Perfect, yet, already, never, ever, recently, lately, |
Утворює розповідні, заперечні і питальні речення в Present Perfect, користується поточним мовним та граматичним інвентарем |
pg.119 |
ex.3 pg.119 письмово |
||||
|
|
Відвідування музею авіації та космонавтики. Visit to the air and space museum. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді, аргументувати свій вибір, точку зору |
читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді, веде діалог |
лексика за темою |
|
Веде діалог про відвідини визначних місць, користується поточним мовним інвентарем |
pg.120 |
ex.2 pg.120 письмово |
||||
|
|
Рекламна листівка столиці. Advertising leaflet of the capital. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді, аргументувати свій вибір, точку зору |
читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді |
лексика за темою |
|
Співвідносить визначні місця із столицями, письмово та творчо рекламує визначні місця Лондона, користується поточним мовним інвентарем |
pg.121 |
ex.2 (b) pg.121 |
||||
|
|
Чим відоме це місто? What is this city known for? |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді, |
читання, виконання завдань |
Формулювання запитань та надання відповідей |
лексика за темою |
|
Читає текст з розумінням. Користується поточним мовним інвентарем. |
pg.122 |
ex.3 pg.122 |
||||
|
|
Ходімо в музей! Let's go to the museum! |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді, |
читання, виконання завдань |
Формулювання запитань та надання відповідей |
лексика за темою |
|
Читає текст з розумінням. Користується поточним мовним інвентарем. |
pg.123 |
створити кросворд «Kyiv landmarks» |
||||
|
|
Блог про столицю. Blog about the capital. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору |
створює проєкт на папері |
усно захищає створений проєкт |
лексика за темою |
|
Сворює проєкт, усно захищає його. |
pg.125 |
створити блог з фото будь-якої столиці світу |
||||
|
|
Self -Check. |
надавати необхідні відповіді; |
читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді |
лексика за темою |
|
Виконує граматичні та лексичні завдання, застосовує самоперевірку. |
pg.126 |
ex.4 pg.126, повторити матеріал теми |
||||
|
|
Узагальнюючий урок за темою. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|
|
За завданнями вчителя. |
Повторення вивченого за темою. |
||||
Unit 8. Where to go? (16 год.) |
||||||||||||||
|
|
Країни, які я хочу відвідати. Countries I want to visit. |
надавати та запитувати інформацію про визначні місця столиці країни, мова якої вивчається; розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
Соціальна та громадянська компетентності; Обізнаність та самовираження у сфері культури; Інформаційно-цифрова компетентність; |
слухає, читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді, доповнює речення |
advice, document, excursion, reception desk, sandals, suggestion,visa, Arctic, continental, tropical, plenty, to pack, to get a visa |
|
Говорить про країни світу, вивчає та використовує новий мовний інвентар. |
pg.128-129 |
ex.5 pg.129, вчити лексику |
|||
|
|
Місце куди проходить транспорт. A place where traffic passes. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
слухає, читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді, доповнює речення |
airport, luggage, travel, insurance, to arrange, to book, to pack |
|
Говорить про види транспорту, та про все, що необхідне для подорожей. Користується поточним мовним інвентарем |
pg.130 |
ex.3(b) pg.130 |
||||
|
|
Чудові подорожі. Terrific trips. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
слухає, читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді, доповнює речення |
лексика за темою |
|
Читає з розумінням текст про подорожі, відповідає на запитання, веде діалог про процес подорожування. Вивчає та використовує новий мовний інвентар. |
pg.131-132 |
ex.2 (1-4) pg.131 письмово |
||||
|
|
Чудові подорожі. Terrific trips. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
слухає, читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді, доповнює речення |
birthplace, composer, concert, festival, musical, pond, terrific, apart from, personally, to get lost |
|
Читає з розумінням текст про подорожі, відповідає на запитання, веде діалог про процес подорожування. Вивчає та використовує новий мовний інвентар. |
pg.133 |
ex.4 pg.133, вчити лексику |
||||
|
|
Граматичний практикум. Змішані часи. Grammar workshop. Mixed tenses. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді, виконує граматичні завдання |
лексика за темою |
Mixed Tenses |
Орієнтується у вивчених часах, доцільно їх використовує. |
pg.134 |
ex.4 pg.134 письмово |
||||
|
|
В аеропорту. At the airport. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; аргументувати свій вибір, точку зору |
слухає, читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді, доповнює речення |
boarding, pass, check-in clerk, departure, gate, passenger, to cancel, to delay, to notice, to be stuck |
can, could |
Слухає тексти про перебування в аеропорту, відповідає на запитання. |
pg.135 |
вчити лексику |
||||
|
|
В аеропорту. на залізничному вокзалі, автовокзалі. At the airport. at the railway station, bus station. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; аргументувати свій вибір, точку зору |
слухає, читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді, доповнює речення |
to get on a plane, to get off a plane, to fasten your seat belt, to go through passport control, to order a snack |
|
Говорить про дії в аеропорту, залізничному та автовокзалі, використовує тематичні терміни та мовний інвентар теми. |
pg.136-137 |
ex.3 pg.137 |
||||
|
|
Біля стійки реєстрації. At the reception desk. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; аргументувати свій вибір, точку зору |
читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді, доповнює речення |
лексика за темою |
|
Говорить про дії в аеропорту, залізничному та автовокзалі, використовує тематичні терміни та мовний інвентар теми. |
pg.138 |
ex.3 pg.138 письмово |
||||
|
|
Рай в Італії. Paradise in Italy. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; висловлювати свої враження, почуття та емоції; |
читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді, пише лист |
лексика за темою |
|
Читає з розумінням текст про подорож до Італії, відповідає на запитання до нього, пише про плани на літній відпочинок. |
pg.139 |
ex.2 pg.139 |
||||
|
|
Що взяти у подорож? What to take on a trip? |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
слухає, читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді, виконує граматичні завдання |
wellies, bikini |
|
Говорить про речі, необхідні для подорожі, складає речення з використанням мовного інвентаря теми. |
pg.140 |
ex.3(b) ex.140 |
||||
|
|
Граматичний практикум. Grammar workshop. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді, |
читання, виконання завдань |
Формулювання запитань та надання відповідей |
лексика за темою |
|
Читає текст з розумінням. Користується поточним мовним інвентарем. |
pg.141-142 |
ex.7 pg.142 |
||||
|
|
Граматичний практикум. Grammar workshop. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді, |
читання, виконання завдань |
Формулювання запитань та надання відповідей |
лексика за темою |
|
Читає текст з розумінням. Користується поточним мовним інвентарем. |
pg.142-143 |
ex.9 pg.143 |
||||
|
|
Презентація країни. Country presentation. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору |
створює проєкт на папері або в електронному вигляді |
усно захищає створений проєкт |
лексика за темою |
|
Сворює проєкт, усно захищає його. |
pg.143 |
створити презентацію будь-якої країни |
||||
|
|
Self -Check. |
надавати необхідні відповіді; |
читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді |
лексика за темою |
|
Виконує граматичні та лексичні завдання, застосовує самоперевірку. |
pg.144 |
ex.4 pg.126, повторити матеріал теми |
||||
|
|
Узагальнюючий урок за темою. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|
|
За завданнями вчителя. |
Повторення вивченого за темою. |
||||
Повторення (4 год.) |
||||||||||||||
|
|
Повторення теми «Are you a vegetarian?» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
Повторення теми «Bigger! Stronger! Faster!» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
Повторення теми «Have you been to the capital?» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
Повторення теми «Where to go?» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
Діагностична контрольна робота з аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
За завданнями вчителя. |
Повторення. |
|||
|
|
Діагностична контрольна робота з читання. |
|
|
|
|
|
|
|
За завданнями вчителя. |
Повторення. |
|||
|
|
Діагностична контрольна робота з говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
За завданнями вчителя. |
Повторення. |
|||
|
|
Діагностична контрольна робота з письма. |
|
|
|
|
|
|
|
За завданнями вчителя. |
Повторення. |
|||
|
|
Повторення вивченого. Аналіз діагностичних робіт. |
|
|
|
|
|
|
|
За завданнями вчителя. |
Повторення. |
|||
|
|
Повторення вивченого у ІІ семестрі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
Узагальнюючий урок за рік. |
|
|
|
|
|
|
|
За завданнями вчителя. |
Повторення. |
|||