Конспект до уроку "Застосування графічної анімації при створенні презентацій"

Про матеріал

Тема: Застосування графічної анімації при створенні презентацій

Мета: продемонструвати нові можливості програми, розширити уявлення про графічні анімації;

розвивати вміння застосовувати отримані знання на практиці, пізнавальний інтерес до предмету;

виховувати сучасну творчу особистість, культуру роботи за комп'ютером.

Перегляд файлу

Великосорочинська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Миргородської районної Ради

Полтавської області

 

 

 

 

 

 

 

Відкритий урок на тему:

 

«Застосування графічної анімації при створенні презентацій»

Картинки по запросу смайлик

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

Кучеренко Л.В.

вчитель інформатики

 

 

 

 

 

 

 

 

2015-2016 н.р.


Тема: Застосування графічної анімації при створенні презентацій

Мета: продемонструвати нові можливості програми, розширити уявлення про графічні анімації;

розвивати вміння застосовувати отримані знання на практиці, пізнавальний інтерес до предмету;

виховувати  сучасну творчу особистість, культуру роботи за комп’ютером.

 

Хід уроку.

 

  1. Організаційна частина.

Добрий день діти! Щойно нас дзвінок покликав знову на урок.

         Для того, щоб здобувати нові знання. Я бажаю вам успіхів в цьому навчанні.

  1. Актуалізація опорних знань.

Розв’язування кросворду.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 Н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

М

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 Ц

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 І

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Процес художньо-технічного проектування виробів або їхніх комплексів. (дизайн)
  2. Зразок слайдів, який містить елементи оформлення слайдів, дає змогу використовувати різні кольорові схеми. (шаблон)
  3. Ефекти зміни одного слайда іншим. (перехід)
  4. Один із графічних об’єктів, який можна вставити в презентацію. (малюнок)
  5. Фрагмент презентації, в межах якого виконується робота над її об’єктом. (слайд)
  6. Набір демонстраційних матеріалів,які створені спеціальними програмними засобами та призначені для демонстрації за допомогою комп’ютера. (презентація)
  7. Одна із програм створення комп’ютерних презентацій. (PowerPoint)
  8. Виділений об’єкт, клацання на якому дозволяє перейти на інший слайд. (гіперпосилання)

 

Ви  бачите, отримали слово анімація. Отже, на сьогоднішньому уроці будемо знову говорити про анімацію.

 

Що ж таке анімація?

  • Вид кіномистецтва, в якому рух об’єктів моделюється з використанням мальованих (графічна анімація), об’ємних (об’ємна анімація) або створених з використанням комп’ютерних програм (комп’ютерна анімація) об’єктів.

Які використовуються команди при додаванні ефектів?

Вход. Цей ефект визначає спосіб появи об'єкта на слайді.
Выделение. Ефект, який дає можливість акцентувати увагу на певному об'єкті.
Выход. Ефект визначає, яким способом об'єкт буде зникати зі слайду.

Пути перемещения. Дає можливість вказати шлях, вздовж якого буде переміщуватись об'єкт.

Повторимо, як створити анімацію для, наприклад, текстових об’єктів.

  •  Створюючи анімаційні ефекти можна користуватись вже готовими шаблонами ефектів. Для відкриття цих шаблонів необхідно в меню Показ слайдов вибрати команду Настройка анимации. Щоб додати до будь-якого об'єкту анімації необхідно його виділити (клацнути по ньому 1 раз) та вибрати кнопку Добавить ефект, що знаходить в правій частині програми (в області задач).

 

Вам було дане завдання, знайти цікаві факти про анімацію.

Випереджальне завдання. Скринька цікавинок (цікавих фактів про анімацію).

  1. Анімація – це створення від 12 до 24 зображень, які будучи знятими кадр за кадром на плівку або на цифровий фотоапарат і змонтовані в потрібній послідовності, створять 1 секунду руху.
  2. Якщо намальований чоловічок повинен підняти руку, то для того, щоб намалювати цей рух, потрібно від 5 до 20 картинок.
  3. Анімація спочатку існувала у вигляді довгої стрічки зі склеєних між собою намальованих на пергаментному папері картинок-кадрів. «Фільми» існували в єдиному екземплярі.
  4. Для того, щоб зняти 1 с мальованої анімації потрібно від 12 до 24 фаз руху.
  5. Вік мистецтва дослідники визначають по-різному. Найбільш сміливі стверджують, що анімація виникла задовго до нашої ери. Первісні художники намагались показати життя через рух доступними засобами.
  6. Стрімко розвивається комп’ютерна анімація. Створюються різні програми для створення анімації від програм для дітей 5 років до найскладніших продуктів, що дозволяють моделювати реальність.

 

Анімація – вид кіномистецтва. Давайте здійснимо подорож в історію.

13 лютого 1895 року брати Луї і Огюст Люмьер запатентували перший апарат для отримання зображення, що рухалося.Історія появи винаходу за легендою така.  Одного разу вночі Луї Люм'єра мучив головний біль. Біль не дала Луї заснути до ранку. Але до ранку був готовий задум нового пристрою, що складається з проектора з кулачковим механізмом для подачі перфорованої плівки з зображенням. Пройшло зовсім небагато часу після отримання патенту, і брати Люм'єр реалізували винахід комбінованої кінокамери в життя. Апаратура Люм'єрів, легка, зручна і порівняно недорога, швидко набула широкого поширення, і кінематограф став явищем світової культури.

Днем народження кіно вважають 28 грудня 1895 року. Тоді в паризькому «Гранд кафе» на бульварі Капуцинів брати Люм'єри представили широкій публіці перший у світі короткометражний фільм «Прибуття потягу на вокзал Ла Сьота». Глядачі настільки повірили в реальність того, що відбувається на екрані, що стали панікувати і втікати, боячись опинитися під колесами поїзда.

Демонстрація проводилася цілий день та тривала 20 хвилин, білет коштував один франк.

(Демонстрація уривка фільму «Прибуття потягу на вокзал Ла Сьота»)

Через ажіотаж довкола новинки Луї та Оґюст крутили кіноапарат до пізньої ночі. У перші п'ять днів їхній щоденний прибуток сягав нинішніх $8-10 тис. Брати невдовзі відкрили фабрику з виробництва обладнання для кінозйомки. Водночас влаштували європейське турне зі своїми фільмами - а їх назнімали понад 700. 3 січня 1897-го вони дісталися Києва. Кінотеатром слугував бальний зал Дворянського зібрання. Він стояв на місці сучасного Будинку профспілок на Майдані Незалежності.

Кіносеанси проходили під акомпанемент піаніно або саксофона. Винахід швидко розповсюджувався у Франції та Європі, а брати Люм'єр не могли конкурувати з новими художниками, що прийшли в кінематограф. Знявши в 1898 р. фільм «Страсті Ісусові», Л. Люм'єр заявив, що знімати кіно більше не буде.

Принцип анімації знайшли задовго до винайдення братами Люм'єр кінематографу. Бельгійський фізик Жозеф Плато, австрійський професор-геометр Симон фон Штампфер та інші вчені і винахідники використовували для відтворення на екрані зображень, що рухались внаслідок обертання диска чи стрічки з малюнками, систему дзеркал і джерело світла  ліхтар.

Слайд 14

28 жовтня 1892 року – в Парижі художник і винахідник Еміль Рейно  скликав глядачів на нове, досі ніким не бачене видовище – «оптичний театр» (theatre optique). Талановитий винахідник вперше публічно продемонстрував свій апарат праксиноскоп, який показував рухомі картинки. Зараз ми б назвали цю подію народженням праобразом сучасних мультфільмів, і саме ця дата тепер і вважається початком епохи анімаційного кіно.

 

  1. Пояснення нового матеріалу.

 

 Важко бути Богом? Так, нелегко … Нелегко бути Творцем!

Але чи таке можливо? Чи можна звичайній людині стати Богом?

Так, можна. І це реально тільки в одному випадку – якщо зайнятися мистецтвом анімації.

Але ж  художники, літератори, драматурги, композитори, музиканти, актори, режисери кіно та театру, архітектори, – всі вони займаються творчістю!

Так, але тільки анімація об’єднує в собі всі ці мистецтва.

       Тільки в анімації можна зобразити і оживити те, що бачиш внутрішнім поглядом тільки ти, придумати і перекласти в сценарій найнесподіванішу історію, або створити безсюжетну чарівну дію, озвучити, зіграти, зрежисирувати, створити простір нового світу, і в усе вдихнути життя. Адже слово анімація походить від латинського «аніма» – душа.

Уявіть собі абсолютно порожній простір, і все, що виникне і буде жити в ньому – абсолютно в вашій волі!

 

 Повідомлення теми, мети.

Демонстрація презентації «Застосування графічної анімації при створенні презентацій» (в презентації використанні анімаційні картинки (gif - анімація))

 

Коментування:

  1. Анімації можуть бути використані  у вигляді фону.
  2. Для привертання уваги до інформації
  3. Щоб оживити слайд
  4. При поясненні матеріалу, демонстрації
  5. Можна використовувати анімований персонаж в якості гіда по презентації
  6. Анімації можна використовувати групою
  7. Анімації можуть поєднувати рух і звук
  8. За допомогою анімацій можна робити складні об’єкти
  9. Керувати діями користувача
  10.  При використанні анімації слід пам’ятати, що ефект від неї буде лише там, де вона дійсно необхідна

Отже, ви маєте можливість до своїх проектів застосовувати, якщо доцільно – графічну анімацію. Але пам’ятайте, що зловживання анімацією говорить про непрофесійний підхід до створення презентації і відсутність смаку у її автора.

Запишіть будь-ласка, до зошита,  як можна створити складну анімацію.

(Виділити об’єкт → Настройка анимации → Добавить эффект → задати параметри → аналогічно додати інший об’єкти, із списку вибрати: Запускать вместе с предыдущим)

 

  1. Виконання практичного завдання.

Нагадуємо про техніку безпеки.

Практичне завдання

Матеріал до уроку шукати в папці РР на диску D

Відкрити програму MS PowerPoint. Створити нову презентацію, яка буде містити лише один слайд. Фоном слайду вибрати малюнок з папки Фон.  Додати декілька (2-3) анімаційних об’єкти, до одного з них створити складну анімацію: переміщення із зміною розміру.

Показати вчителю. Зберегти у своїй папці під назвою Вправа_РР3.

  1. Підсумок уроку.

Оцінювання результатів роботи учнів, коментування оцінок.

Рефлексія. Приклеїти долоньки в ту частину круга, яку вважаєте за потрібне.

 

 

  1. Завдання додому.

Працюємо над проектом. При потребі звертаємось до підручника Розділ 2, п.2.1 – 2.5, а також до вчителя

Легенда.  Жив годинниковий майстер. Був у майстра годинник, який бив кожну годину. Учень майстра запитав:

  • Чи не заважає вам цей бій?
  • Ні, кожен раз, коли я чую бій, думаю про те, що я зробив за кожну годину.

 

 

1

 

doc
Додано
19 березня 2018
Переглядів
2992
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку