Конспект індивідуального заняття Тема: Вивчення букв

Про матеріал

Конспект індивідуального заняття

Тема: Вивчення букв

Мета: Познайомити з артикуляційним укладом вимови звуку М; Розвивати дрібну моторику; Розвивати тактильні відчуття;

Обладнання: Букви-шершавчики, корзина, фрукт,

Перегляд файлу

Конспект індивідуального заняття

Тема: Вивчення букв

Мета: Познайомити з артикуляційним укладом вимови звуку М; Розвивати дрібну моторику; Розвивати тактильні відчуття;

Обладнання: Букви-шершавчики, корзина, фрукт,

Хід заняття


Запалали в чистім полі,
Наче галстуки червоні.
То палає в полі так
Польовий червоний … (мак)

Ну а цю загадку
Віргадати просто:
Апельсина менший брат –
Трохи менший ростом. (Мандарин)


 

Покласти букву «м» - на стіл перед собою і дитиною.

-Ось буква, яка позначає звук [м-м-м] («Це [м]»).

Повільно проведіть складеними разом вказівним і середнім пальцями по букві, одночасно вимовляючи звук [м-м-м]. Повторіть це ще раз. Вказівний і середній - ті пальці, які повинні будуть залишатися притиснутими один до іншого, коли пізніше дитина візьме в руку олівець.

  • Ти можеш вимовити звук, який позначається цією буквою? Звук [м]?
  • Так, це [м-м-м]. Повторення звуків - дуже важливий момент.
  • А тепер проведи пальчиками по букві, одночасно вимовляючи звук [м-м-м].  

Завдяки цьому він зможе сприйняти букву відразу у всіх сенсорних параметрах: аудиально (він вимовляє звук, отже, чує його), тактильно (він чіпає букву) і візуально (він дивиться на букву).

Дістаньте з кошика фрукт, назва якого починається зі звуку, що позначається обраної буквою. Припустимо, це буде мандарин.

  • [М] - з цього звуку починається слово" мандарин " і покладіть мандаринку перед собою.

Ігри-вправи

  • «Дійди навшпиньки до букви ...» Розкладіть на підлозі півколом кілька шорстких букв. Попросіть дитину, ставши навшпиньки, дійти до букви «т», покласти руку на букву «ф», дострибати на одній ніжці до букви «с», потім поставити лікоть на букву «і» і так далі. Вимовляєте букви чітко, не забуваючи про правила фонетики.
  • Дитина ставить перед собою коробку з шорсткими літерами і виймає з неї одну з табличок. Наприклад, табличку з буквою А. Вихователь показує їй, як можна двома пальцями (середнім і вказівним) обвести букву: ніби написати її. Дитина повторює цей рух і в кінці обведення називає букву. Вона може повторити рух руки в повітрі, щоб краще відобразити обрис конкретної букви.
  • дитина кладе перед собою кілька табличок з шорсткими літерами і закриває очі (або зав’язує їх хусткою). Вона обмацує букви-шершавчики на табличках і намагається вгадати, як вони називаються. Контроль здійснюють хтось із дітей або вихователь.

Результат пошуку зображень за запитом "с буквами монтессори"

docx
Додано
11 жовтня 2018
Переглядів
2726
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку