Конспект підсумкового заняття гуртка англійської мови з теми «Порядок слів у реченні».

Про матеріал
Розгорнутий план-конспект підсумкового заняття гуртка англійської мови для учнів 4-5 класів. Заняття-вікторина
Перегляд файлу

Відділ освіти Кремінської РДА

Будинок дитячої творчості Кремінської райради

 

 

 

 

 

Розгорнутий план-конспект заняття

гуртка англійської мови

 Enjoy English

(старша група 4-5 кл.)

 

 

 

 

Керівник гуртка

Матвєєва Марина Юріївна

 

 

 

 

 

 

Заняття № 60

Дата проведення: 07.04.2017

Місце і час проведення: НВК «Новокраснянська ЗОШ І-ІІІ ст.. – ДНЗ» 15:00 – 15:45

Тема: Підсумкове заняття з теми «Порядок слів у реченні». Вікторина «Ми – знавці англійської мови»

Мета: відпрацювати фонетичні навички; вчити розуміти іноземну мову в ігрових ситуаціях; проконтролювати рівень засвоєння учнями попередньо вивчених тем; розвивати вміння застосовувати вивчені лексичні одиниці та граматичні правила в конкретній обстановці; розвивати кмітливість та вміння швидко орієнтуватися в умовах непідготовленого монологічного мовлення; прищеплювати цікавість до культури, історії, традицій англомовних країн; виховувати вміння працювати в колективі (команді).

Обладнання: картки для жеребкування, стрічки, жетони, картки для роботи біля дошки, літери для складання слів, картки з реченнями.

Форма заняття: Групова

Тип заняття: Узагальнююче

 

Хід заняття:

І. Організаційний момент

1. Привітання

У: - Hello my dear pupils.

Г: - Hello teacher!

У: - How are you?

Г: - I’m ok!

У: - I’m very glad to see you! Sit down, please!

Г: - Thank you!

(Перевірка присутніх)

 

2. Повідомлення теми та мети уроку

У: - Welcome to our lesson. It will be an unusual lesson – a competition between the teams of our pupils. Це буде незвичайне заняття – змагання між командами наших гуртківців.

А для того, щоб поділитися на команди – ми зараз проведемо жеребкування. Кожен із вас витягне жетон із назвою команди, до якої він увійде. Сьогодні ви будете змагатися у складі двох команд: команди, із назвою нашої рідної країни “Ukraine” та команда з назвою країни, мову якої ми вивчаємо на заняттях гуртка -  England”.

(Проведення жеребкування)

У: - Very good! Команди сформовані. А для того, щоб усі гравці памятали, хто в якій команді, ми будемо використовувати розпізнавальні знаки. Tell me, please, what colors are there on the Ukrainian flag?

Г: - Yellow and blue!

У: - Ok! Very good! And what colors are there on the English flag?

Г: - Blue, red and white!

У: Молодці! А нашими розпізнавальними знаками будуть стрічки. Команда Ukraine  повяже на руки жовті стрічки, а команда “England – сині. А тепер, будь ласка, оберіть собі капітанів. Обрали?

Г: - Yes!

У:- Ok! I wish you good luck, my dear pupils! Lets go!

У: - Lets start Round I of our competition. Do you like to guess the puzzles? Of course, you do. Чи любите ви відгадувати загадки? Звичайно ж любите. По черзі я буду загадувати загадки кожній команді. За кожну правильну відповідь команди отримуватимуть жетон. Почали!

  1. It is red and sweet. It is good to eat (an apple)
  2. Who has four legs, it is not an animal? (a table)
  3. It has no legs but just for fun, it always on the run (a ball)
  4. It is white, cold and sweet. All children like to eat (an ice-cream)
  5. It is not a man, it is not a woman, but it teach me (a book)
  6. What year lasts only one day? (New Year)
  7. What month of the year is the shortest in spelling? (May)
  8. What man can’t live inside the house? (a snowman)

У: - Молодці! А ми продовжуємо! Round II. Від кожної команди потрібен 1 учасник.

 (На дошці розміщені імена відомих людей, учасникам видаються картки з назвами професій,  необхідно приклеїти професію до імені)

Вам потрібно пригадати професії цих відомих людей і поєднати їх. Переможе той, хто дасть більше правильних відповідей. За кожну правильну відповідь – 1 жетон. Почали!

Імена:                                                              Професії:

Tchaikovsky  was …                                      a composer            

Charlie Chaplin   was …                                 an actor

Lewis Carrol     was …                                   a writer

Michelangelo   was …                                    an artist                

Gagarin     was …                                           a spaceman

Archimedes   was …                                       a scientist

Cleopatra     was …                                        Queen

George Washington   was …                          President

The Beatles  were …                                        singers

Lobanovskyi  was …                                      a coach

(Оголошення результатів раунду.)

У: - Very good! А ми продовжуємо далі. Round III.

У: - У цьому раунді командам необхідно скласти слова з поданих літер. (Учитель роздає командам набори літер. Кожній команді необхідно скласти 2 слова). Переможе та команда, яка перша впорається з завданням.

Слова: tradition, celebration, food, ball.

У: - Are you ready?

Г: - Yes, teacher.

У: - Тоді почали. А поки наші команди виконують завдання, позмагаються наші капітани. Попрошу їх вийти до дошки. (Виходять капітани). Вам необхідно по черзі перекласти якомога більше слів за 1 хв. Готові?

К: - Так!

Слова для перекладу:

Школа, англійська мова, говорити, парта, свято, канікули, шоколад, готувати, пиріг, кухня, будинок, зелений чай, море, книга, переклад, люди, овочі, друг, вечеря, обід, напої, вода, кімната, мити посуд, кролик, гра, запитання, дитина, бігати, активний, урок, країна, традиції, обличчя, хобі, вік, щасливий, спорт, читати, яблуко, помідор, тв програма, музика, кінець, картина, дощ, історія, Новий рік, подарунок, субота, ліс, планета, вулиця, дерево, корова, ніч, годинник, вікно, автомобіль.

У: - Молодці! Чудово впоралися з завданням. (Оголошення переможця). А тепер перевіримо наші команди. (Перевірка команд, оголошення переможця раунду).

У: - Round IV. А зараз ми перевіримо ваші граматичні навички. Кожна команда отримає картку зі стверджувальними реченнями, у яких допущено помилки. Вам необхідно знайти та виправити ці помилки. За кожну правильну відповідь команда отримає 1 б. Готові? Are you ready?

Г: - Yes, teacher.

(Робота з картками)

Картка №1

  1. He are my best friend. (is)
  2. Children usually goes to school. (go)
  3. I am at school yesterday. (was)
  4. Kyiv is the capital of Great Britain. (Ukraine)
  5. The national language of Ukraine is American. (Ukrainian)

Картка №2

  1. Englishmen speak French. (English)
  2. Summer holidays last 1 month. (3 months)
  3. The first month of the year is March. (January)
  4. We is pupils. (are)
  5. My mother are a doctor. (is)

(Перевірка та оголошення результатів раунду)

У: - А зараз наш останній раунд Round V і ми перевіримо вас на кмітливість. Вам необхідно вгадати слово за поясненням. Учасники кожної команди будуть відповідати по черзі. Починаємо!

  1. It is time when you get up (morning)
  2. You can read it (a book)
  3. It is a holiday, means the beginning of the year (New Year)
  4. It is a game on computer (computer game)
  5. This person learns pupils at school (a teacher)
  6. Pupils write with a chalk on it at school (a blackboard)
  7. It is a favorite clothes of all girls (a dress)
  8. We cook meals there (a kitchen)

III. Заключна частина заняття

У: - Dear pupils the last round of our competition is the end. Давайте всі разом порахуємо наші жетони, які сьогодні заробили команди.

(Педагог разом із гуртківцями рахують жетони)

У: - Жетони підраховано. Переможці визначені. Але я хочу сказати, що сьогодні ви всі дуже добре попрацювали. Скажіть мені, будь ласка, що вам найбільше запамяталося на сьогоднішньому занятті? Що нового ви дізналися? Що для вас здалося заважким?

(Відповіді гуртківців)

У: - А наші переможці не залишаться без заохочення. Ви отримаєте додаткові бали до нашого гурткового рейтингу, і наприкінці навчального року ми визначимо найкращих гуртківців.

У: - Thank you for your attention! Good Bye, my dear pupils

Г: - Good Bye, teacher!

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 лютого 2019
Переглядів
1456
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку