Конспект уроку ''Моделі і моделювання''

Про матеріал
Конспект уроку з теми ''Моделі і моделювання'' для учнів 5 класу Нової української школи за підручником О.В.Коршунова, І.О.Завадський. Видавництво: "Освіта", 2022. Структура уроку: Організаційний момент (1 хв.) Актуалізація опорних знань (1 хв.) Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми, мети, завдань, цілей уроку (1 хв.) Пояснення нового навчального матеріалу (15 хв.) Правила виконання вправ. Інструктаж з ТБ (3 хв.) Перевірка первинного засвоєння знань. Комп’ютерне тестування для оцінювання теоретичних знань (5 хв.) Робота на комп’ютері для формування практичних умінь/навичок та їх оцінювання (15 хв.) Інструктаж щодо виконання домашнього завдання (2 хв.) Рефлексія. Підсумок уроку (2 хв.)
Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

КРИВОРІЗЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

 

Кафедра інформатики та прикладної математики

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МОДЕЛІ І МОДЕЛЮВАННЯ

 

 

 

 

  Конспект уроку з інформатики для 5-А класу

               студентки групи МІ-19

                                ступінь вищої освіти «бакалавр»

спеціальність

                                                     014.04 Середня освіта (Математика)

                                                     додаткова спеціальність

                                                     014.09 Середня освіта (Інформатика)

                                                     Близненко Катерини Олегівни

 

 

 

 

 

 

 

 

Кривий Ріг - 2023

Тема. Моделі і моделювання

 

Мета:

  • навчальна: ввести поняття моделі та типу моделей, визначити основні особливості процесу моделювання, як основного методу дослідження об’єктів.
  • розвивальна: розвивати навчальний інтерес, увагу, пам’ять та кмітливість.
  • виховна: виховувати старанність, наполегливість, дисциплінованість.

 

Тип уроку: урок вивчення нових знань, засвоєння навичок та умінь.

 

Методичне забезпечення:

  1. Календарне планування уроків інформатики 5 клас НУШ на 2022-2023 навчальний рік за Завадським 1,5 годин на тиждень.
  2. Інформатика : підруч. для 5-го кл. закл. заг. серед. освіти / О.В.Коршунова, І.О.Завадський. Видавництво: "Освіта", 2022. 175 с.

 

 

Структура уроку:

 

  1. Організаційний момент (1 хв.)
  2. Актуалізація опорних знань (1 хв.) 
  3. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми, мети, завдань, цілей уроку (1 хв.)
  4. Пояснення нового навчального матеріалу (15 хв.)
  5. Правила виконання вправ. Інструктаж з ТБ (3 хв.)
  6. Перевірка первинного засвоєння знань. Комп’ютерне тестування для оцінювання теоретичних знань (5 хв.)
  7. Робота на комп’ютері для формування практичних умінь/навичок та їх оцінювання (15 хв.)
  8. Інструктаж щодо виконання домашнього завдання (2 хв.)
  9. Рефлексія. Підсумок уроку (2 хв.)

 

 

Етап 

уроку

Діяльність вчителя

Діяльність учнів/записи на дошці вчителя і учнів

I.

 

Організаційний момент (1 хв.)

Привітання з класом.

Перевірка готовності класу до уроку.

Учні вітаються з учителем, сидять за партами або столами.

У кожного учня - навчальний підручник і ручка. Мобільні телефони вимикають!

II.

Актуалізація опорних знань (1 хв.) 

– Моделлю якої водойми є звичайний акваріум?

а)річка;

б)море;

в)ставок.

– Який предмет може бути найкращою моделлю монгольф’єра (повітряної кулі)?

а)повітряна кулька;

б)м’ячик;

в)ялинкова іграшка;

г)китайський ліхтарик.

– Чи може м’ячик бути моделлю Землі у досліді, який показує чому,ніч змінює день?

а)Так

б)Ні

в)Не впевнений.

 

Учні по-черзі відповідають на запитання вчителя.

 

III.

Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми, мети, завдань, цілей уроку (1 хв.)

 

  • Людина завжди намагалася пізнати світ навколо себе та дослідити об’єкти, які оточують. Але не завжди це дослідження є безпечним чи можливим. Наприклад, дослідження в області ядерної енегретики пов’язані з ризиком для здоров’я людей та забруднення навколишнього середовища; неможливим є дослідження космічних об’єктів, які знаходяться на великій відстані, оскільки людство, ще не має таких космічних апаратів дістатися їх; існують дослідження, що дуже дорого коштують. В таких випадках доцільним є використання моделей об’єктів.

 

  • Уважно слухайте пояснення. Це Вам допоможе сформувати та вдосконалити необхідні для подальшої роботи знання та навички, одержати хорошу оцінку!

 

  • Тема уроку «Моделі і моделювання». Цей параграф було задано додому для попереднього ознайомлення. Хто це зробив буде сьогодні почувати себе більш впевнено.

Діти уважно слухають вчителя.

IV.

Пояснення нового навчального матеріалу (15 хв.)

 

  • Сподіваюся, що всі заздалегідь ознайомилися вдома з навчальним матеріалом до сьогоднішнього уроку.
  • Можливо у когось виникли запитання ? Краще запитати зараз.
  • Відкрийте підручник на с.162.

Давайте розглянемо тему, яку будемо сьогодні вивчати.

 

Далі вчитель коротко пояснює і коментує навчальний матеріал на с.162-168.

 

Все зрозуміло? Готові до виконання завдань?

 

 

 

Діти уважно слухають вчителя.

 

 

 

 

 

Учні відкривають підручники.

 

 

 

 

 

Діти уважно слухають вчителя і запам’ятовують.

V.

Правила виконання вправ. Інструктаж з ТБ (3 хв.)

 

  • Прочитайте правила техніки безпеки при роботі за комп’ютерами.

Учні ознайомлюються з ТБ.

VI.

Перевірка первинного засвоєння знань. Комп’ютерне тестування для оцінювання теоретичних знань (5 хв.)

  • Учням пропонується пройти комп'ютерне тестування з теми поточного уроку за посиланням https://learningapps.org/view2602194 Оцінка до 6 балів.

Учні виконують комп’ютерне тестування

VII.

Робота на комп’ютері для формування практичних умінь/навичок та їх оцінювання (15 хв.)

  • Практичне завдання відповідно до теми поточного уроку знаходиться на ст. 168 і виконується на комп’ютері, за що можна отримати також 6 балів. Бажаю успіху!

Діти виконують практичне завдання на комп’ютері.

 

VIII.

Інструктаж щодо виконання домашнього завдання (2 хв.)

Вчитель задає домашнє завдання і пояснює хід виконання .

 

  • Опрацювати §17 зі с. 162 (читати і дати усно відповіді на запитання с. 168) та в зошиті створити інформаційну модель будь-якого об’єкта.

 

Учні записують домашнє завдання і задають питання щодо виконання домашнього завдання.

IX.

Рефлексія. Підсумок уроку (2 хв.)

 

  • Сьогодні Ви ознайомилися з темою «Моделі і моделювання» та отримали відповідні практичні навички. Що нового ви дізналися на сьогоднішньому уроці ? Чи досягли поставленої мети ? Що сподобалося під час уроку?

 

Загальну оцінку, тобто, суму балів одержаних за виконання завдань, вчитель виставляє у журнал та щоденники.

Учні відповідають на запитання.

 

 

Урок затверджено:

 

Методист з інформатики

 

(підпис)

Закарлюка І. С.

Вчитель з інформатики

 

(підпис)

Жук Ю. С.

   

docx
Додано
12 травня 2023
Переглядів
665
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку