Конспект уроку модуль "Баскетбол"

Про матеріал
Сприяти формуванню у школярів творчого підходу у рішенні ігрових ситуацій. Сприяння зміцненню здоров'я учнів засобами ігор та естафет. Виховувати зібраність та організованість учнів при виконанні вправ. Формувати ставлення учнів вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище.
Перегляд файлу

 

Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 11

Бердянської міської ради Запорізької області

 

 

 

 

 

 

 

http://gerunirina.rusedu.net/gallery/3669/51282-basketbol.jpg

 

 

 

 

 

 

 

(конспект уроку в 8-му класі)

 

 

 

 

 

 

 

      

 

 

       Підготувала
                                                                       Тимченко Наталя Олександрівна,

       учитель фізичної культури,

       вищої категорії

       

      

 

 

 

 

 

 

 

м. Бердянськ  2022 рік

Мета:

  1. Виховувати в учнів інтерес до занять фізичною культурою і спортом.
  2. Сприяти формуванню у школярів творчого підходу у рішенні ігрових ситуацій.
  3. Сприяння зміцненню здоров'я учнів засобами ігор та естафет.
  4. Виховувати зібраність та організованість учнів при виконанні вправ.
  5. Формувати ставлення учнів вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище.

 

 

Завдання уроку:

 

  1. Повторити техніку прийому і передачі мʼяча двома руками від грудей та однією від плеча на місці і в русі.
  2. Удосконалення навичок ведення м'яча без зорового контролю на місці, у русі.
  3. Закріпити навички кидка мʼяча в кільце після зупинки стрибком.
  4. Сприяти розвитку рухливості, спритності, швидкості реакцій, витривалості, координації рухів.

 

Інвентар: баскетбольні м'ячі, скакалки, обручи,гімнастичні мати, карточки з завданням,пакети.                   

 

 

 

Місце проведення: Спортзал ЗОШ № 11

№ з/п

Зміст

Дозу-вання

Організаційно-методичні вказівки

І.  Підготовча частина (13хв.)

1.

Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення занять уроку.

 

2 хв.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та правильну поставу.

2.

Вимірювання ЧСС за  15с.

До 30с

Перевірити готовність учнів до навантажень.

3.

Різновиди ходьби:

  • на носках, руки вгору;
  • на п'ятках, руки за голову;
  • чередування з носків на п'ятки;
  • ходьба у напівприсіді, руки за спину,обхопивши лікті;
  • ходьба у присіді, руки на коліна;
  • стрибки у присіді, руки в бік.

 

До 2хв.

Фронтальний метод.

Виконують учні всіх груп,рухаючись в колону по одному по периметру спортивної зали,дистанція 2-3кроки.

Стежити за положенням правильної постави.

4.

Біг і його різновиди:

  • біг у повільному темпі;
  • біг по діагоналі з закиданням гомілок;
  • біг по діагоналі з високим підніманням стегна;
  • біг по діагоналі приставними кроками (лівим та правим боком);
  • біг - ускорення «змійкою», торкаючись рукою підлоги.

До 2хв.

Не порушувати стрій.

Стежити за диханням.

Спина пряма.

 

Руки на рівні поясу.

 

Ноги напівсогнуті.

 

Стежити за дистанцією

2-3кроки.

 

5.

Вправи на відновлення дихання.

До 20сек.

Піднімати руки через гору-вдих,опускати-видих.

6.

Спеціальні вправи баскетболіста у русі:

  • «Гребінець» В.п. – пальці рук переплетені, руки зігнуті у ліктях. Почергове виправлення пальців рук;
  • «Хвиля» В.п. – пальці рук переплетені, руки зігнуті у ліктях;
  • В. п. пальці рук переплетені перед груддю, лікті на рівні плечей;

1 – відвести руки вперед;

2 – в.п.

3 – відвести вгору, ноги на носок і потягнутися вгору;

4 – в.п.

  • «Кішка випускає кігті» в.п. – руки зігнуті в ліктях перед грудьми, пальці зігнуті

1 – випрямити пальці

2 – зігнути пальці

3,4 – теж саме

3 хв.

 

6-8 раз

 

 

 

6-8 раз

 

 

 

 

 

 

6-8 раз

 

Виконувати різко.

 

 

Виконувати хвилі образні рухи кистями рук.

 

 

Слідкувати за поставою ліктів

 

 

 

 

Виконувати різко

7.

Перешикування з колони по одному у шеренги по два або по чотири.

До 20с

Під час перешикування учні беруть скакалки. Розмикаються на довжину витягнутих рук.

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальнорозвивальні вправи на місці з  скакалками:

  • В.П. – стійка ноги нарізно, руки вгору:

1 – нахил тулуба вправо,руки вгору

2 – в.п.

3 – нахил тулуба вліво, руки вгору

4 – в.п.

  • В.П. – ноги нарізно,руки внизу:

1 – праву ногу на носок в сторону,руки вгору.

2 – в.п.

3 – ліву ногу на носок в сторону,руки вгору.

4-в.п.    

 

 

  • В.П. – ноги нарізно,руки за головою :

1-3 нахил тулуба вправо,уперед,вліво

4 – в.п.

5-7 нахил тулуба вліво,уперед,вправо

8 – в.п.

  • В.п.- ноги нарізно,руки вгору:

1-нахил тулуба вправо,руки вгору;

2-в.п.

3-нахил вперед,руки вперед;

4-в.п.

5-нахил тулуба вліво,руки вперед,

6-в.п.

7-нахил тулуба вперед,руки вперед;

8-в.п.

 

 

  •  В.П.- о. с.,руки вгору:

1-3-випад вперед правою ногою,руки перед собою;

4-в.п.

5-7-випад вперед лівою ногою,руки перед собою;

8-в.п.

  • В.П.- о. с.,руки внизу:

1-3-випад правою ногою вперед,поворот вправо;

4-в.п.

5-7-випад лівою ногою вперед,поворот вліво;

8-в.п.

  • В.П.- ноги нарізно,руки внизу:

1-3-нахил тулуба вперед,руки внизу;

4-в.п.

5-7-коловий оберт рук за спину;

8-в.п.

  • Стрибки на місці:

1-2-на правій нозі;

3-4-на лівій нозі;

1-8-навколо себе,змінюючи праву і ліву ноги.

  • Стрибки на місці на двох ногах,руки зігнуті в ліктях:

1-2-вперед;

3-4-назад;

5-6-вправо;

7-8-вліво.

  • Вправа на увагу.

В.П.- о.с. руки вперед:

- права рука малює коло по годинниковій стрільці;

- ліва рука малює трикутник.

  • Вправи з пакетами в парах.

В.П- обличчям один до одного:

По команді вчителя підкинути пакет і перебігти на іншу сторону,піймавши пакет партнера.

В.П- в парах один проти одного планка на прямих руках,пакет посередині: По сигналу вчителя хто перший схопить пакет рукою.

6 хв.

 

5-6раз

 

 

 

 

5-6раз

 

 

 

 

 

 

 

 

5-6раз

 

 

 

 

5-6раз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-6раз

 

 

 

 

 

 

5-6раз

 

 

 

 

 

 

5-6раз

 

 

 

 

5-6раз

 

 

 

 

5-6раз

 

 

 

 

 

До 20сек

 

 

 

До

30сек

 

 

 

До

30сек

Скакалку тримати обома руками

 

Узгодженість дій усіх учнів

 

 

 

 

Узгодженість дій усіх учнів

 

 

 

 

 

Спина пряма

 

 

 

 

Руки тримати прямими, ноги в колінах не згинати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Узгодженість дій усіх учнів

 

 

 

 

 

Спина пряма

Виконувати у єдиному для всіх учнів ритмі

 

 

 

 

Спина пряма,ноги в колінах не згинати

 

 

 

Виконувати у єдиному для всіх учнів ритмі

 

 

 

Виконувати у єдиному для всіх учнів ритмі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Уважно слідкувати за правильним виконанням команди

 

9.

Вимірювання ЧСС за  15с.

До 30сек

 

ІІ.  Основна частина ( 26хв.)

1.

Колове тренування

 

Станція 1:

  • Жонглювання баскетбольного м’яча між ногами «Вісімка».
  • Обведення мʼяча навколо тулуба в праву сторону.
  • Обведення мʼяча навколо тулуба в ліву сторону.

Станція 2:

  • Передача мʼяча двома руками від грудей в стіну.
  • Передача мʼяча правою рукою від плеча в стіну.
  • Передача мʼяча лівою рукою від плеча в стіну.

Станція 3:  

В парах: В.п. 1- учень сидить.

2- учень стоїть біля його ніг з мʼячем в руках. Передача мʼяча двома руками від грудей. Учень 1 піймавши мʼяча  лягає на підлогу,а піднімаючи тулуб, віддає мʼяча учню-2.

Станція 4:Лікувальна.

Виконати комплекс вправ для очей.

5хв.

 

 

10-12р.

10-12р.

10-12р.

 

10-12р.

 

 

8-10р.

6-8р.

 

 

 

 

8-10р.

6-8р.

 

 

 

 

 

1хв.

 

 

 

Дивитись за правильним

виконанням вправ

 

 

 

 

 

Основна група

Підготовча група

 

 

 

 

Основна група

Підготовча група

 

 

 

 

 

2

«Ведення мʼяча без зорового контролю»

Учні на майданчику виконують ведення мʼяча, вчитель показує на пальцях цифри,які вони повинні назвати не припиняючи ведення. «Баскетбольне вітання»:учні виконують ведення мʼяча назустріч один одному. При зустрічі вони зупиняються й привітають один одного долонею вільної руки не припиняючи ведення. «Зміна мʼячей»:учні виконують ведення мʼяча у русі назустріч один одному. При зустрічі повинні помінятися мʼячами та продовжити ведення.

3хв.

Дивитися за правильним виконанням вправи. Учні намагаються на мʼяч не дивитися,по мʼячу не хлопати. Поштовх мʼяча в підлогу здійснюється головним чином рухом пальців і кісті.

7.

Вимірювання ЧСС за  15с.

30с

 

3.

Перешикування  в трійки.

30с

Уважно слідкувати за правильним виконанням команди.

4.

Передача мʼяча  зі зміною міст, двома руками від грудей у русі ,з атакою кільця «Вісімка».

5хв.

Дивитися за правильним виконанням вправи.

5.

Передача мʼяча в трійках без зміни місць з атакою кільця.

1- виконує передачу мʼяча в баскетбольний щит, піймавши мʼяч передає номеру2

2-піймавши мʼяч передає передачу однією рукою од плеча номеру3.

3-піймавши мʼяч виконує кидок мʼяча в кільце.

5хв.

Дивитися за правильним виконанням вправи.

6.

Естафети з елементами баскетболу:

  1. Ведення м'яча до баскетбольного щита, виконати кидок м’яча в кільце. Підібравши м’яча, ведення його назад і передати його наступному учаснику. Виграє команда,яка раніше закінчить естафету і набере найбільшу кількість очок.                    
  2. «Тонель» з веденням м’яча. Капітан котить м’яча між ногами учасників, останній бере м’яча виконуючи ведення веде на протилежну сторону. Учасник залишається  покотивши м’яча капітанові. Перемагає команда яка першою фінішує на протилежній стороні майданчика .
  3. Естафета з обручем: «Не роз’єднай рук»

Команда стає в шеренгу,тримаючи один одного за руки,обруч в останього. По команді треба не розʼєднавши рук передати обруч капітанові. Капітан біжить з обручем бере аркуш повертаючись віддає естафету наступному. Перемагає команда,яка першою виконає завдання з аркушів.

  1. Естафета: «Склади букви.»
  • Стрибаючи в повному присіді до лінії і в положенні лежачи скласти літеру - О
  • Стрибаючи на одній нозі і скласти в присіді літеру – Т
  • Стрибаючи на двох ногах і скласти стоячи в наклоні руки на коліна літеру -П 

7хв.

Ведення починається тільки з лінії площадки.

Слідкувати за правильністю ведення м’яча.

 

 

 

 

 

Поєднання баскетболу з фізичним навантаженням. Слідкувати за правильністю ведення м’яча.

 

 

 

Слідкувати за правильністю виконання естафети

 

 

 

 

 

 

 

 

 Слідкувати за правильністю виконання естафети

 

ІІІ. Заключна частина ( 6хв.)

1.

Перешикування з колон  в коло по центру зали.

До

30с

 

2.

Вимірювання ЧСС за  15с.

До 30сек

 

3.

Вправи для переключення уваги та «погашення» емоційного збудження.

1хв.

 

Учні виконують не складні вправи за вчителем(руки вгору,до плечей,на пояс,у сторони),який супроводжує демонстрацію назвами вправ. Демонстрація та назви не завжди збігаються. Попередити учнів,щоб вони виконували словесні команди,а не вправи,що демонструються.

2

Вправи на розтягування мʼязів та відновлення сил «Стретчинг».

 

3 хв.

У повільному темпі.

Кожне положення затримувати до 5секунд.

 

3.

Вимірювання ЧСС за 15с.

До 30с

Визначити ступінь відновлення

4.

Підбиття підсумків уроку

До 30с

Визначити індивідуальні досягнення та якість роботи учнів на уроці

 

doc
Додано
28 жовтня 2022
Переглядів
438
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку