конспект уроку з англійської мови "мої іграшки"

Про матеріал

в поданому конспекті уроку взято за мету активізувати навички вживання лексико-граматичного матеріалу з теми "іграшки,кольори"активізувати вивчені структуру у сному мовленні,виховувати у учнів актерскі здібності і інтерес до вивчення англійської мови

Перегляд файлу

Урок англійської мови у 1 класі

Тема: Іграшки

Мета: навчальна: активізувати навички вживання лексико –граматичного матеріалу за темами «Іграшки», «Кольори». Практикувати вживання граматичної структури  «I have got…».

 Розвиваюча: формувати комунікативну компетентність. Розвивати увагу і навички усного мовлення,сприяти формуванню артистичних здібностей учнів;  Виховна: виховувати старанність, бережливе ставлення до іграшок,інтерес до вивчення англійської мови.

Обладнання: flash-cardsABC”, малюнки по темі «Іграшки», плакат «Кольори», аудіо запис.

Хід уроку

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
  2. Привітання

T: Good morning dear children I’m glad to see you!

P: Good morning teacher! We are glad to see you too!(hallo song)

T: How are you today?

P1: I am fine, thank you.

P2: I am so-so.

Фонетична розминка вчитель розповідає казку (Mister tongue)

– Одного разу у Mr Tongue був чудовий настрій. Надворі світило сонечко, співали пташки: [vi: – vi: – vi:] . Mr Tongue вирішив зробити зарядку. Спочатку він покректав трішки: [k –k – k] , потім легенько підстрибнув [t – t – t], потім трохи сильніше: [d – d – d]. Далі він виглянув у двір і уважно оглянув зовні вхідні двері (язик рухається по зовнішній лінії губ). Ще раз послухав, як співають пташки, і побіг купатися.

б) мовна розминка

– Repeat after me.
Balls and dolls
Dolls and balls
I have got
Many toys.

– Repeat altogether.

 

  1. Основна частина уроку
  1. Оголошення теми і мети уроку ,повторення лексичних одиниць

T:діти,щоб повторити іграшки нам потрібно покликати ведмедика Teddy bear,який мешкає в іграшковому магазині ,Repeat after me-one,two,three fany Teddy come to me!діти називають картинки з іграшками за зразком:It is a ball.

2)Гра «Give me please «(діти просять картинку з певним зображенням іграшок)

P1-give me please a doll

P2-give me please a car

Після того як діти отримали картинку вони розповідають яку іграшку вони мають використовуючи конструкцію» I have got»

3. Вправа “What colour is it?”

  1. Гра “What is missing?”

(Учитель ховає іграшку, а учні повинні вгадати її)

  • Фізкультхвилинка

(Пісенька-танок  make a circle )

 

2.Повторення вивчених букв

(Вчитель показує карточки з буквами, а учні по черзі називають їх )написання букв в повітрі

Гра «впіймай звук» вчитель називає слова а учні повині почувши звук Bb заплескати в долоні(ball,bus,boy)

 

III. Заключна частина уроку

1. Підсумок уроку

- Які назви іграшок ви знаєте? Назвіть їх англійською.

- Що сподобалось на нашому уроці?

2. Пісенька

T: let’s sing our “Good-bye song”

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
6 листопада 2018
Переглядів
1808
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку