Конспект уроку з англійської мови “The place where I live. My street.” 2 клас

Про матеріал
Тип уроку: Урок вивчення нового навчального матеріалу. Тема уроку: Зустрічайте мою сім’ю Підтема: Місце, де ти живеш. Твоя вулиця Мета практична: тренувати учнів у вимові англійських звуків, вчити будувати спеціальні запитання; практикувати учнів у могологічному та діалогічному мовленні, у вживанні нової лексики; повторити та закріпити на письмі числівники; розвивати навички читання та аудіювання
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Конспект уроку з англійської мови

“The place where I live. My street.”

2 клас


Тип уроку: Урок вивчення нового навчального матеріалу.

Тема уроку: Зустрічайте мою сім’ю

Підтема: Місце, де ти живеш. Твоя вулиця

Мета практична: тренувати учнів у вимові англійських звуків, вчити будувати спеціальні запитання; практикувати учнів у могологічному та діалогічному мовленні, у вживанні нової лексики; повторити та закріпити на письмі числіники; розвивати навички читання та аудіювання.

розвиваюча: розвивати уяву, пам’ять, вміння слухати співрозмовника та реагувати на запитання.

виховна: прививати любов та повагу до батьків, рідної землі; виховувати інтерес до вивчення англійської мови.

Обладнання та навчальні матеріали: підручник О.Карп’юк, Н.Когут для 2 класу загальноосвітніх спеціалізованих шкіл, зошит, аудіо запис пісні, діалогу, тематичні картки, завдання для гри, карта із схематичним зображенням села.

 

План уроку

1. Introduction

Greeting. Motivation

T. Good morning, children. I am glad to see you!

P. Good morning, dear teacher!

Good morning! How are you?

We are very happy

To say “hello” to you!

T. Nice to see everyone! Welcome to our demonstrative lesson. Children, I hope you are in a good mood and you will be active today. I know that you like English and want to learn something new. Our lesson will be about the place we live in. At the lesson we shall read, write, play games, learn new words. Let’s start with the game “Echoes”

I’ll ask you questions and you will repeat only the last word.

T. - Are you ready?

P. - Ready.

T. -Are you feeling fine?

P.-Fine.

T. -Is the weather nice?

P. —Nice.

T. -Do you know English well?

P. -Well.

T. - Is everything OK?

P.-OK.

T. That's good! Now, children, draw your mood on the circle.

(Учні зображують свій настрій на кольорових кружечках)

II. Phonetic drills

In order to read and speak well we must revise the English sounds. I show you the cards and you tell me how to read the letters.

(Вчитель демонструє картки із зображенню букв та буквоеполумень. учні вимовляють звуки)

III. The main part

1. Revising the vocabulary.

Game “Hidden words”

(Вчитель роздає учням картки із ланцюжком слів, учні обводять кружечками знайомі слова. Перемагає той, хто знайде і зачитає найбільше слів)

Mapwalkreadschildrenschoolrunhcatlikebagpicture

2. Introduction of new vocabulary

T. I see you know many words. Good for you! And now it is time to learn new words.

(Вчитель вводить нову лексику показуючи картинки з її зображенням, учні слухають та перекладають почуте)

T. I live in the village. This is my house. It is in Ivana Franka Street. But my friend lives in Lviv. This is his flat. His address is Tyha Street 54. His phone number is 305-68-32.

T. Now, children, let’s practice the vocabulary. There are words and their translation on the board. You have to match them.

House   квартира

Street    адреса

Village   номер телефону

Flat    вулиця

Phone number  будинок

Address    село

3. Listening and reading

(учні слухають діалог впр. 2, стр. 29, пізніше зачитують його в парах та перекладають)

Sam: Have you got a computer?

Bill: No, I have not, but I like to play computer games.

Sam: I have got a new computer game. Can you come?

Bill: Yes, with pleasure. Where do you live?

Sam: I live in Green Street. In house number 15.

Write down my telephone number: 305-68-47

4. Relaxation

T. I see you are tired already Let's sing and do some exercises

(Діти роблять розминку співаючи пісеньку«Head and shoulders»

5. Writing

T. We have to write the numerals. Open your copy-books, please on page 16.

(впр.З, ст.16 роб. зошит. Учні користуючись підручником впр.З ст 29 тренуються у написанні десятків twenty, thirty, forty, fifty)

6. Game "Show me"

T. Good for you. Now shut your copy-books and take your cards with numerals. I'll tell you the numerals and you show the right card.

(Учні показують картки із числівниками. Хто показує неправильно-вибуває з гри)

IV. Summarizing

T. Well, pupils, you worked much today and now we'll revise everything. You have a model of your house on the desk. Take it and stick on the map of our village in your street. Then tell us where you live.

e.g My name is Oksana. I live in Lesya Ukrainka Street in house number 40.

(На дошці заздалегідь приготовлена карта села з надписами вулиць, деревами, хмарками, сонечком). Діти по черзі підходять до неї, прикріплюють зображення свого будинку та розповідають про себе)

Виходить яскравий плакат.

т. You are very clever! I thank you for your work. Good-bye!

docx
Додано
9 лютого 2021
Переглядів
1450
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку