Конспект уроку з інформатики у 2 класі "Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування"

Про матеріал

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Мета уроку: навчити надавати команди виконавцю в середовищах програмування; формувати вміння працювати з виконавцями в середовищі програмування Scratch.

Перегляд файлу

Тема: Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування

Мета:

  •              навчальна: навчити надавати команди виконавцю в середовищах програмування;
  •              розвивальна: розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення;
  •              виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.

Програмне забезпечення: комп’ютерна програма Скретч.

Хід уроку

І. Організаційний етап

Учитель:

Ось дзвінок сигнал нам дав.

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Урок скоріше починаймо!

Щоб наша праця була успішною слід дотримуватись таких правил, пригадаймо їх:

1. Правило піднятої руки.

2. Дружня співпраця у парах, групах.

3. Уважно слухати вчителя і учнів.

4. Активно і творчо працювати.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Результат пошуку зображень за запитом "алгоритми 2 клас інформатика"

 

2. Виправте помилку в послідовності дій.

1) піти в магазин;

2) оплатити вартість покупки;

3) принести хліб додому;

4) взяти гроші;

5) вибрати потрібні хлібобулочні вироби.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми уроку

- Дітки, як ви гадаєте, що ми сьогодні робитимемо на уроці? (відповіді дітей)

- Сьогодні на уроці ми з вами закріпимо поняття «команда» та «виконавець команди», а також зробимо перші кроки до створення власних ігор, використовуючи команди виконавців у середовищі програмування.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Одного виконавця від іншого відрізняє:

  • список команд, які розуміє виконавець. Цей список називають  системою команд виконавця.
  • місце, де виконавець може виконувати команди алгоритму. Це місце називають середовищем виконавця.

Кожна послідовність дій складається для конкретного виконавця. Щоб скласти послідовність дій, необхідно спочатку визначити середовище та систему команд виконавця. А потім записати потрібні команди в певному порядку.

Ти вже знаєш, що виконавцем послідовності дій може бути той, хто розуміє і може виконати кожну команду цієї послідовності дій. Є різні виконавці послідовностей дій.

З поданих речень, діти обирають ті, що є спонукальними.

- Підійди до мене!

- Знайди малюнок в Інтернеті!

- Розв’яжи приклад!

- Вітаю з Днем народження!

- Чудова погода.

- Вимкни світло!

V. Засвоєння нових знань

Фізкульт хвилинка

Вчора сонце так світило,

Що ведмедя розбудило.

Виліз сонний iз барлоги

Та й подався на дороги.

А на тій дорозі снiг,

До ведмежих липне ніг.

"Рано,- думає бурмило,-,

Мене сонце розбудило".

Глянув на зимовий ліс

I швиденько спать поліз.

Результат пошуку зображень за запитом "алгоритми 2 клас"

 

VІІ. Формування вмінь та навичок

Робота за комп’ютером

  1.               Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

Практичне завдання

 

Релаксація

Гімнастика для очей

Швидко покліпати очима, заплющити очі та посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4-5 разів.

VIII. Підбиття підсумків уроку

Учні висловлюють думки, що їм сподобалось, дізнались на уроці.

Всі ви, діти, молодці,

Гарно працювали!

Але дзвоник пролунав.

Він мені і вам сказав,

Що урок вже час кінчати,

Треба йти відпочивати.

 

 

 

  1. Спробуйте розгадати декілька загадок.

1. Скромний сірий колобок

Довгий, тонкий проводок

Зверху на коробці

Дві великі кнопки

В тебе є хороша книжка,

А в комп'ютера є ......(мишка)

 

2. Сотня клавіш, різні знаки

Спершу учні – небораки,

А тепер раз – два і готово

Відстукали слово.

Ось де пальцям фізкультура

І це все – ......(клавіатура)

 

3. Ось на нім комп'ютер пише

І малює без зупинки

Найцікавіші картинки

А влаштовує цей хор

Чарівник наш - ......(монітор)

 

4. Ось я кнопку натискаю

І папір вже заправляю.

Він друкує без зупинки

Вірші, пісні і картинки

І швидкий він, наче спринтер

Відгадайте, що це ...(принтер)

 

5. І комп'ютери порою

Розмовляють між собою

А для цього їм потрібна

Річ відома не усім

До телефону підключай

І повідомлення приймай,

Адже мову ми ведем

Про зв'язок через .....(модем)


 

 

1

 

docx
Додано
5 травня 2018
Переглядів
2428
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку