Конспект заняття: "Подорож до морського царства "

Про матеріал
Конспект заняття з малювання для дітей старшого дошкільного віку. Вправляти дітей у оздоблюванні готових опредмечених силуетів, використовуючи техніку засипання покидьковим матеріалом та розмальовувати їх, доповнювати малюнок зображенням водоростей в техніці видування, рибок – штампиками з картоплі, камінчиків. Продовжувати вчити аналізувати свою роботу та роботу товариша. Заохочувати дітей до активного приймання участі в бесіді. Розвивати мислення, дрібну моторику руки. Виховувати охайність у роботі.
Перегляд файлу

«Подорож до морського царства»

Програмовий зміст: вправляти дітей у оздоблюванні готових опредмечених силуетів, використовуючи техніку засипання покидьковим матеріалом та розмальовувати їх, доповнювати малюнок зображенням водоростей в техніці видування, рибок – штампиками з картоплі, камінчиків. Продовжувати вчити аналізувати свою роботу та роботу товариша. Заохочувати дітей до активного приймання участі в бесіді. Розвивати мислення, дрібну моторику руки. Виховувати охайність у роботі.

Хід заняття

Сьогодні я пропоную Вам відправитись у подорож, але спочатку заплющте очі і уявіть, що я буду говорити.

Психогімнастика: «Біля моря.»

Ми з вами опинилися на березі моря. Тихо набігають хвилі. Пригріває лагідне тепле сонечко. Від легкого вітерцю набігають хвилі. Вода відійшла. Сонечко припікає, набираємо в руки пісочок, глибоко вдихаємо морське повітря. Пісочок прохолодний, сипучий, випускаємо його з рук. Нам не хочеться рухатися. Ми слухаємо море, дихаємо морським повітрям.

  • Що ви уявили? ( Море)

Сьогодні ми з вами будемо у гостях на морському дні. Але нікого навкруги немає, ніхто нас не зустрічає. Подивіться, це ще не все. Хтось надіслав нам лист електронною адресою:

 

Любі діти! Звертаюся до Вас по допомогу. Зла чаклунка зачаклувала наше царство, налетів сильний вітер, загримів страшний грім, заблищала блискавка та зникла вся риба з нашого моря. А мій старий дід сидить біля моря і вдень, і вночі та сумує. Допоможіть нам повернути в казку радість, знайдіть рибок. Дуже Вам дякую.

З повагою, бабуся.

  • З якої казки надійшов нам лист, як ви гадаєте? ( Про рибака та рибку)
  • Діти, що ми можемо зробити для бабусі? Як нам повернути рибок?

Я пропоную Вам сьогодні зробити рибок з гарбузового насіння.

Пройдіть до творчої майстерні.

  • Перш ніж робитимемо рибку, пригадаймо, з яких частин вона складається та що має. ( Голова, тулуб та хвіст. На голові – очі, на тулубі – плавники)
  • Чим вкритий тулуб? ( Тулуб вкритий лускою)
  • Що ще розміщено на тулубі? ( Плавники)
  • Якої форми рибка? ( овальної)
  • Якого кольору бувають морські рибки?( оранжеві, жовті, червоні, сині)
  • Свою рибку я зображу жовтим кольором, а ви розмалюєте будь –яким іншим.
  • Що ви розташуєте на голові? ( око з перцю горошком)
  • Чим вкриєте тіло? ( насінням гарбуза, ніби лускою)

1 ряд будете наклеювати гострим кінчиком до ока.

2 ряд між насінням.

  • З чого зробите плавники та хвіст? ( з піря)
  • Які вони за довжиною? (2 піря-короткі, 1 – довге.2 коротких – плавники, 1 довге – хвіст)

Закріплення послідовності виконання роботи.

  • Що спочатку зробите? ( приклеємо око)
  • Як розмістите насіння? ( гострим кінцем до ока)
  • Де ви наклеїте пірячка короткі( довге)?
  • Рибку розфарбуєте якими кольорами?

А зараз підготуймо наші рученята до роботи і пограймо з нами у гру «Рибки».

Річка – хвилястий рух.

Рибку – зображують притискаючи долоні одна до одної і повертаються вправо, вліво імітуючи рухи риби.

Хвостиком бє наша рибка маленька,

В річці живе ця манюня гарненька. ( 2 рази)

Хто виконав роботу домальовує водорості технікою роздування, штампиком з картоплі – рибки маленькі, камінчики домальовують пензликом.

 

Поступовий збір дитячих робіт.

 

Подивіться, яка незвичайна морська картина у нас вийшла.

  • Які чудові рибки у вас вийшли! Відпустимо їх у море.

Оцінка дитячих робіт.

  • Подивіться і скажіть, яка рибка вам подобається найбільше, але не своя? Чому?
  • Яка рибка не подобається? Чому?
  • Чи правильно розміщена луска? Плавники?
  • Яка рибка особлива?

Підсумок заняття.

Ви сьогодні добре попрацювали, тепер бабуся знову стане радісною, а казка – чарівною.

Нам пора повертатись із подорожі, але для початку розкажіть мені, що ви сьогодні дізнались на занятті?

  • Що ви робили?

Обігрування.

Я пропоную пограти у гру «Море хвилюється»

 

docx
Додано
8 серпня 2020
Переглядів
1023
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку