Конспект заняття "Прийшла весна"

Про матеріал
Мета: збагачувати сенсорно - пізнавальний розвиток дітей у процесі ознайомлення з кольоровою гамою. Вчити визначати кількість предметів. Викликати інтерес до спільної творчості з дорослими та іншими дітьми у процесі створення колективних композицій.
Перегляд файлу

Конспект заняття для дітей групи раннього віку

‹‹Прийшла весна››

Мета: Збагачувати сенсорно – пізнавальний розвиток дітей у процесі ознайомлення з кольоровою гамою. Вчити визначати кількість предметів (один - багато). Викликати інтерес до спільної творчості з дорослими та іншими дітьми у процесі створення колективних композицій. Сприяти засвоєнню елементарних і нетрадиційних прийомів аплікації на панно. Вчити запам’ятовувати і промовляти вірші, пісні, заклички. Вчити відповідати на запитання вихователя короткими реченнями, промовляти вірші: «Хмарка сонечко закрила», «Променясте сонечко», «Прилетіло сонечко»; заклички «Вийди, вийди сонечко». Викликати інтерес та бажання брати участь у руховій діяльності, ігрових вправах та рухливих іграх. Вчити орієнтуватися в просторі під час рухливих та дидактичних ігор. Сприяти розвитку соціальної поведінки та мовлення як засобу спілкування з дорослими та однолітками. Виховувати доброзичливе ставлення до однолітків. Збагачувати емоційний досвід дитини позитивними враженнями.

Матеріал: панно «Прийшла весна», дерево, листочки, квіти, пташки, сонечко, прищіпки, хмаринка, краплинки, кольорові жучки, жучки – сонечка.

Хід заняття:

Вихователь:  Малята, у нас сьогодні свято, гостей зібралося багато.

              Тож усміхніться веселенько і привітайтеся гарненько!

Діти: Добрий день!

Вихователь:   У нас гарно й затишно у групі, книжок і іграшок багато.

               Чому навчилися наші діти, ми хочемо вам показати.

Вихователь:  Веселу, гарну й кучеряву ми зустрічаємо Весну!

                         Біжить, сміється, сіє трави, усе пробуджує від сну!

Вихователь: Малята, а де наше сонечко?

Діти: Немає.

Вихователь:   Дійсно, сонечка не видно. Нам без сонечка сумно.

(Вихователь звертає увагу на хмаринку).

Вихователь:   Подивіться,  яка хмаринка! Мабуть, це вона сонечко закрила.

Діти: (Промовляють вірш)

                          Хмарка сонечко закрила, всі краплинки розгубила.

                          Ми краплиночки зберемо, швидко сонечко знайдемо.

(Діти збирають краплиночки на хмаринку).

Вихователь: Давайте покличемо сонечко.

Діти:                Вийди, вийди, сонечко, на весняне полечко,

                         На бабине зіллячко,  на наше подвірʼячко.

                         Там діти граються, тебе дожидаються.

(Вихователь дістає з – під хмаринки сонечко).

Вихователь: Подивіться, малята, що я знайшла?

Діти: Сонечко.

Вихователь: Сонечко яке?

Діти:  Сумне.

Вихователь: А чому воно сумне? Чому не веселе?

Діти: Бо в нього немає промінчиків.

Вихователь: Не сумуй, сонечко, наші дітки тобі допоможуть, подарують промінчики.

Дидактична гра «Сонячні промінчики»

(Вихователь дістає з чарівного мішечка прищіпки. Діти закріплюють до сонечка прищіпки – промінчики по контуру круга. Вихователь повертає сонечко іншою стороною і воно радіє, посміхається).

(Діти співають пісеньку «Променясте сонечко»).

Вихователь: Сонечко сяє, тепло посилає, всіх зігріває. Яка пора року настала?

Діти: Весна.

Вихователь: Весна прийшла, тепло принесла.

(Вихователь звертає увагу на панно, де голі дерева).

Вихователь: Навесні все прокидається від сну. На деревах з’являються…

Діти: Листочки.

Вихователь: Малята, подивіться, чого не вистачає на деревах?

Діти: Листочків.

(Вихователь пропонує дітям викласти на панно листочки).

Вихователь: Треба трішки відпочити, ходімо на галявину. Скільки квітів на галявині?

Діти: Багато.

Вихователь: Всі вони чудові, різнокольорові  (Діти називають кольори).

Вихователь: Навесні прокидаються всі комахи, павучки, жучки… Де жучки?

Дидактична гра « Знайди жучку квіточку»

(Вихователь з дітьми шукають жучків на килимі з квітами, роздає дітям жучків різного кольору і пропонує кожному жучку знайти свою квітку за кольором).

Вихователь: Жучки зраділи і хочуть пограти з нами.

Рухлива гра «Ось жучки летять -летять».

(Мета: вчити малят орієнтуватися у просторі, імітувати рухи жучків, розвивати спритність, увагу).

(Вихователь знаходить маленького жучка - сонечка і показує дітям).

              Прилетіло сонечко на мою долонечку,

              Крильця червоненькі, цяточка чорненькі,

              По всіх пальчиках ходило, а з мізинчика злетіло.

 (Вихователь пропонує дітям подарувати жучків – сонечка гостям).

 

docx
Додано
19 квітня
Переглядів
110
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку