Конспект заняття в старшій групі «Гуманне та відповідальне ставлення до тварин»

Про матеріал
Конспект заняття в старшій групі «Гуманне та відповідальне ставлення до тварин» Мета: ознайомити дітей з історією одомашнення тварин; розширити знання дошкільників про котів і собак та їх значення для людини; сформувати первинні уявлення дітей про правила догляду за соба¬ками і котами; закріпити знання та навички безпечної поведінки при зустрічі з безпритульними тваринами; розвивати вміння спостерігати за тваринами, виховувати любов до тварин, відповідальність за них і дбайливе ставлення до них ,розвивати мовленнєві вміння, мислення, увагу; виховувати інтерес до при¬роди та бажання піклуватися про домашніх тварин.
Перегляд файлу

Піщанський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської ради Харківської області

 

Конспект заняття в старшій  групі «Гуманне та відповідальне ставлення до тварин»

Вихователь: Семенюк О.М.

Мета: ознайомити дітей з історією одомашнення тварин; розширити знання дошкільників про котів і собак та їх значення для людини; сформувати первинні уявлення дітей про правила догляду за соба­ками і котами; закріпити знання та навички безпечної поведінки при зустрічі з безпритульними тваринами; розвивати вміння спостерігати за тваринами, виховувати любов до тварин, відповідальність за них і дбайливе ставлення до них ,розвивати мовленнєві вміння, мислення, увагу; виховувати інтерес до при­роди та бажання піклуватися про домашніх тварин.

Матеріал: демонстраційний- ілюстрації до гри «Що необхідно для собачки, а що для котика?»;

Роздатковий -  блоки «Лего» зеленого та червоного кольорів; ілюстрації до гри Гра «Кіт чи собака»

 

Хід заняття.

І Вступна частина. Бесіда «Наші друзі»

У кого з Вас є домашні тварини? Як ви про них піклуєтесь? А чи знаєте Ви, що не у всіх тварин є дім?

Так уже склалося, що люди часто виявляються невдячними за те, що тваринки роблять для них, викидаючи своїх вихованців на вулицю. Бувають випадки, коли тваринка загубилась, і господарі не можуть її знайти, а бувають і такі безвідповідальні господарі, які й не шукають. Так з’являються безпритульні тварини.

Пам’ятайте, що життя на вулиці позначається на поведінці тварин. Інколи безпритульні тварини можуть становити небезпеку для людей, а саме: переносити небезпечні захворювання, збиватися у зграї та бути агресивними. Тому потрібно бути обачними.

  1. «Правила поведінки з безпритульними тваринами»

Під час зустрічі з безпритульним собакою забороняється:

  • замахуватися на собаку палицею, гілкою, рукою, кричати;
  • намагатися відібрати у нього те, що він їсть (гризе);
  • починати бігти, коли ви побачили безпритульну тварину;
  • підходити і гладити незнайомого собаку чи кота.
  1. Гра «Кіт чи собака» 

– А тепер давайте пограємо в гру. Я буду називати риси характеру тва­ринок, а ви будете вгадувати, хто це: собачка чи котик. (якщо собачка,діти показують зображення собачки, якщо відноситься до котиків – котиків- на палочках-шпашках распечатать мордочки собаки и кота)

– Отже, розпочинаємо:

  • охоронець;
  • майстер підкрадання;
  • любить багато спати;
  • любить вмиватися;
  • муркотун;
  • його легко дресирувати;
  • не любить купатися;
  • приносить капці;
  • має чутливі вуса;
  • любить прогулянки на вулиці.
  • Любить молоко;
  • Може гарчати на незнайомців;
  • Ловить мишей;
  • Ходить на полювання???І собака і кіт(люба відповідь вірна)
  • Виконує роботу рятувальника, поводира?
  • Відчуває зміну погоди.
  1. Р/г « «Мисливці та зайці», «Зробимо як … (тварина, птах, рухи)»
  2. Д/г. «Що необхідно для собачки, а що для котика?»

На столі карти із зображенням різних предметів. Дітям необхідно обрати предмети для піклування за собачкою і котика.

  1. Творча гра « Якби я був звіром, то яким…?»
  2. Гра «Правильно-неправильно»

– А зараз давайте ми з вами пограємо та перевіримо, які правила по­ведінки з тваринами ви знаєте.

Правила гри: під час гри учні мають сплеснути у долоні, якщо твердження правильне, або схрестити руки, якщо твердження помилко­ве (при цьому темп не повинен бути надто повільним).

– Готові? Починаємо!

  • В людному місці улюбленця треба водити на повідку. (Так)
  • Всі коти вміють плавати. (Ні)
  • У собак та котів має бути своє місце в квартирі. (Так)
  • Собаки вміють ловити щурів. (Ні)
  • Собаку можна дражнити. (Ні)
  • За домашнім улюбленцем потрібно прибирати. (Так)
  • Песиків і котиків можна годувати шоколадом. (Ні)
  • Після спілкування з улюбленцем потрібно мити руки. (Так)
  • Безпритульного котика та собачку можна підгодовувати лише з бать­ками. (Так)
  1. Складемо разом віршик? Я почну , а ви продовжить:

«Слід усім запам’ятати – тварин треба …(захищати)

Їх оселі не …(руйнуй)

Краще взимку…(підгодуй)

Молочка налий…(кіцюні)»

 

 

docx
Додано
16 листопада 2021
Переглядів
5612
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку