Конспект заняття "Їжачок-хитрячок"

Про матеріал
Мета : поглиблювати знання дітей про пору року – зиму; закріпити уявлення ,що зимові розваги характерні тільки для цієї пори року;розширити знання про їжачків: зовнішній вигляд, харчування ,спосіб життя; познайомити дітей з нетрадиційною технікою аплікації (ватою);закріплювати вміння правильно тримати пензлик, користуватись клеєм,серветками, акуратно виконувати роботу; розвивати творчій інтерес ; виховувати любов до природи.
Перегляд файлу

Комунальний заклад

«Дошкільний навчальний  заклад (ясла-садок) № 2

Попаснянської районної  ради Луганській області »

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ

комплексного заняття для дітей

молодшого дошкільного віку по ознайомленню дітей  з

природою та аплікації

на тему

«Їжачок-хитрячок»

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                             Підготувала:

                                                                             Вихователь Деркачова М.А.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Попасна

  2018-2019 н.р.

Мета : поглиблювати знання дітей про пору року – зиму; закріпити уявлення ,що зимові розваги характерні тільки для цієї пори року;розширити знання про їжачків: зовнішній вигляд, харчування ,спосіб життя; познайомити дітей з нетрадиційною технікою аплікації (ватою);закріплювати вміння правильно тримати пензлик, користуватись клеєм,серветками, акуратно  виконувати роботу; розвивати творчій інтерес ; виховувати любов до природи.

 

Матеріал: мультимедійна дошка, ноутбук, слайди до занять, штучні  сніжки, кошик ,іграшковий  сніговичок, заготовки для аплікації (аркуші  паперу із зображенням зимового пейзажу, паперові їжачки, вата , клейстер).

 

Хід заняття

(Вихователь  разом із дітьми  заходить до групової кімнати)

Вихователь: Діти, яка пора року зараз? (Зима)

Вихователь:Чому ви так вважаєте? (Відповіді дітей)

Вихователь: Чим подобається вам зима?(Можна кататися на санках, ковзанах, грати у сніжки, ліпити снігову бабу)

Вихователь:І все це можна робити  тільки  взимку! Чому?(Тому ,що на вулиці багато снігу)

Вихователь:Давайте  разом з вами переглянемо мультфільм ,у якому професор Луковка  розповість про те ,що таке сніг і як можна з ним розважатися! (Перегляд  мультфільму)

Вихователь:Що ж таке сніг? Як можна бавитись зі снігом взимку? (Відповіді дітей за змістом мультфільма)

Вихователь:А вам  подобається грати у сніжки?(Да)

Вихователь: Це дуже весела і цікава гра,  в якій потрібно дотримуватись певних правил.  Отже сніг,коли його зліпиш, стає твердим і небезпечним. При  необережном  поводженні з ним можна травмуватись.

Вихователь:  Сьогодні я пропоную вам пограти із сніговичком. Ми допоможемо йому зібрати  всі сніжки у чарівний кошик.! То ж пограємо!

 

Рухлива гра «Сніжки»

(Діти під веселу музику  кидають  штучні  сніжки  у кошик.)

 

Вихователь:Діти ,здається на мій телефон прийшло повідомлення. Цікаво дізнатися  від кого воно? (Дивиться повідомлення в телефоні.)
Вихователь: Діти,це повідомлення від їжачка(Слайд)!Але я не розумію,як це могло статися,бо всі на світі їжачки взимку сплять?! Перед тим,як залягти у зимову сплячку, їжачку потрібно дуже гарненько  подкріпитися , стати товстеньким. От і бігає восени їжак,щоб побільше  наїстися.А як ви гадаєте, що їсть їжачок?(Відповіді дітей та демонстрація на слайді) З настанням холодів зникає вся  їжа, якою  зазвичай  харчуються  їжачки. Тому їм обов`язково потрібно  спати  взимку . Наприкінці осені вони будують  собі теплу норку з трави та сухого листя,звертаються у клубочок та засинають.  Коли настає зима і пухнастий сніжок вкриває  землю ,у нірці їжачку стає затишно і тепло.(Показ слайда)

Вихователь: Ось що нам їжачок пише:

« Любі мої діточки! Пише вам  їжачок-хитрячок. Допоможіть будь-ласка мені та моїм друзям їжачкам!З нами трапилась ось така історія. Зазвичай ,взимку всі їжачки сплять, але цієї зими я та мої  друзі  вирішили не спати, щоб подивитися на зиму  та її красу .І ось тепер ми бігаємо по сніжку, наші лапки мерзнуть , дуже хочеться нам спати  , але ніяк не можемо знайти  нірок. Може ви спробуєте  зарадити  нашій  біді

Вихователь: Ну що ,малята ,спробуємо допомогти  їжачку та його друзям? (Да)

Вихователь: Тоді  починаємо , щоб наші друзі-їжачки зовсім не замерзли.

 

Пальчикова гімнастика

Їжачок маленький змерз (скласти  пальчики в кулочки–їжачок  згорнув голки)

Та в клубок  згорнувся.

Норку теплу ми зробили

Він і  разгорнувся!  (випрямити пальці- їжачок показав колючки)

 

(Вихователь показує зразок нетрадиційної аплікації «Їжачок у нірці»)

Вихователь:На ваших аркушах паперу біля  ялинки є норка,в  яку ми посадимо їжачка.(Діти  розташовують  їжачка в норку) Але щоб він  тримався, його потрібно  приклеїти. Беремо їжачка, намазуємо на зворотну його частину пензлем  клей ,потім приклеюємо  на теж місце і притискаємо серветкою, щоб прибрати   зайвий  клей .(Під  час виконання роботи вихователь нагадує о правилах роботи пензлем.)

Вихователь:А  тепер притрусимо на норку сніжок, щоб їжачку було тепліше спати. Верхню частину норки  намазуємо  клеєм, потім прикладаємо  на цю поверхню шматочки  вати-сніжок. Притискаємо  серветкою.  (Самостійна діяльність дітей)

Вихователь: Тепер  нашим  друзям-їжачкам буде затишно і тепло ,а  спати вони будуть до самої весни.

Вихователь:Діти, яка ж пригода сталася з їжачками?Чому їм потрібно спати взимку?(Відповіді дітей)

Вихователь: Їжачки  вам  дуже  дякують .До побачення!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. ІВАНОВА ОЛЕКСАНДРА Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 березня 2020
Переглядів
1421
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку