Іванова І.М., керівник
гуртка образотворчого мистецтва
Школи раннього розвитку
дитини «Малюк»
Тема. Зустріч з інопланетянами.
Мета:
Тип заняття: комбіноване.
Обладнання: ілюстрації із зображеннями планет, акварель, воскові олівці, стаканчики з водою, серветки, клейонки.
План заняття
Хід заняття
Педагог: Доброго дня, малята! Я рада сьогодні всіх вас привітати!
Діти (хором): Доброго дня!
П.: Ми з вами в минулому році говорили про космос і малювали ракету, яка летіла до зірок, восковими олівцями та акварельними фарбами. А сьогодні я пропоную вам намалювати будь-яку планету Сонячної системи. Планети Сонячної системи ви знаєте з курсу «Я пізнаю світ». Давайте їх згадаємо.
Діти називають планети сонячної системи.
Дидактична гра «Відгадай планету»
Педагог вивішує перед дітьми малюнки із зображеннями планет, їхніми пейзажами, описує клімат кожної планети Сонячної системи. Малята за описом планети та її зображенням відгадують, про яку саме планету йде мова. (Педагог допомагає згадати назви за потреби.)
П.: Молодці! Тож тепер ваше завдання – намалювати будь-яку планету та інопланетян, які живуть на ній.
Алгоритм дій.
Педагог знайомить дітей з алгоритмом дій виконання роботи.
П.: Перед початком роботи давайте зробимо руханку. Я пропоную вам уявити себе мандрівником. Який вид транспорту ви обираєте для своєї подорожі?
Д. (очікувана відповідь): машина, літак, потяг, ракета, велосипед. (Діти називають вид транспорту, а педагог пропонує їм зімітувати рух на ньому.)
Діти самостійно малюють своє бачення космосу. Педагог надає індивідуальну допомогу за потребою.
Педагог пропонує дітям придумати назву своїй планеті і розказати хто живе на ній.
Діти за бажанням показують свій малюнок і розповідають про свою планету.
П.: Всі виконали завдання. Ви молодці! Діти, вам подобається наша планета Земля? Чи добре вам жити на ній?
Д. (очікувана відповідь): Так.
П.: Тож давайте любити і берегти нашу планету.
До побачення!