Контрольна робота 8 клас І семестр Світ української поезії (В. Сосюра, В. Підпалий, В.Голобородько). Із сучасної української поезії (В.Герасим’юк, І. Малкович, А. Мойсієнко, І.Павл

Про матеріал
Контрольна робота 8 клас І семестр Світ української поезії (В. Сосюра, В. Підпалий, В.Голобородько). Із сучасної української поезії (В.Герасим’юк, І. Малкович, А. Мойсієнко, І.Павлюк, Г.Кирпа). Тест
Перегляд файлу

Контрольна робота 8 клас І семестр

Світ української поезії (В. Сосюра, В. Підпалий, В.Голобородько). Із сучасної української поезії (В.Герасим’юк, І. Малкович, А. Мойсієнко, І.Павлюк, Г.Кирпа). 

Тест

І варіант

Початковий рівень

Виберіть одну правильну відповідь

1. Визначте назву твору і його автора за цитатою "Трішки туману і трішки інею, неба льодинку холодну - на шлях..." А  В.Сосюра "Любіть Україну"; Б  В.Сосюра "Осінь"; В В.Підпалий "Зимовий етюд";  

Г В. Голобородько "Теплі слова".

2. Вірш «Жовтень жовті жолуді» написав: А  Ігор Павлюк; Б Анатолій Мойсієнко; В Галина Кирпа;

Г Василь Голобородько.

3. У поезії Володимира Сосюри «Васильки» ліричний герой порівнює очі коханої  А зі стиглими вишнями;

Б  із зеленими горіхами;  В з волошками;  Г з незабудками.

4. «Гуляймо весілля своїм дітям, щоб не вмерло слово «коровай» », - закликає автор твору: А «Теплі слова»;

Б «Любіть Україну»;  В «Наша мова»;  Г «Васильки».

5. Вірш «З нічних молитов» написаний у формі А пісні; Б казки;  В молитви;  Г колискової.

6. Кого жаліє героїня вірша Ігоря Павлюка?  А себе; Б бабусю; В батьків; Г всіх.

Середній рівень

1. Установіть відповідність (вірш «Любіть Україну!»

1 мова

А  жива і нова

2 Ураїна

Б   щаслива

3 краса

В вічна

4 година

Г соловʼїна

 

Д  вишнева

 

2. Установіть відповідність між художнім засобом і цитатою:

1 епітет

А «Станьмо ось тут навшпиньки спокій їх берегти»

2 інверсія

Б  «Там, за тополями, за огорожами, де місто тікає на ніч в степи »

3  порівняння

В «Вечір, мов казка, над Україною, казка, як вечір»

4 персоніфікація

Г  «Може, не зможу батьком, стану їм старшим братом..»

 

Д «Треба в житті любити гаряче і багато: сонце, дощі зернисті…»

 

3. Установіть відповідність між назвою твору та рядками з нього:

1 «Зимовий етюд»

А «Трішки туману, трішки інею, неба льодинку…»

2 «Теплі слова»

Б  «А хмара плете і плете зелене волосся дощу»

3  «З дитинства: дощ»

В  «Вона у зірках, і у вербах вона, і в кожному серця ударі…»

4 «Васильки»

Г «Одсіяють роки, мов хмарки, над нами, і ось так же в полі будуть двоє йти»

 

Д  «наповнюймо цей холодний всесвіт теплими словами нашої мови…»

Достатній рівень

1. Прочитайте уривок. Укажіть назву твору, його автора. Визначте художні засоби. «Я уплетений весь до нитки \ у зелене волосся дощу, уплетена дорога, що веде до батьківської хати \ уплетена хата, що видніється на горі \ як зелений птах».

2. Верлібр – це

3. Тема вірша «Із янголом на плечі»…

Високий рівень

Виконайте одне із завдань : (10 речень).
А Напишіть твір «Образ природи у віршах сучасних українських поетів».
Б Поміркуйту, у чому  обовʼязок українця перед рідною мовою ( за вивченими позіями).
В Напишіть листа сучасному письменникові, біографія і творчість якого вас вразили.

doc
Додано
15 березня
Переглядів
70
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку