Контрольна робота для учнів, які навчаються на екстернаті

Про матеріал
Контрольна робота містить різнорівневі завдання за програмою О.Ніколенко для 5 класу
Перегляд файлу

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор школи

Завдання для проведення річного оцінювання

з зарубіжної літератури

учнів-екстернів 5 класу

у 2022-2023 н.р.

Завдання підготував учитель зарубіжної літератури – Талашко Олена Анатоліївна

Варіант 1

Початковий рівень (по 0,25б.)

1. Виберіть головну ознаку народної казки:

а)незвичайні події;

б)наявність героїв, яких не існує в реальному житті;

в)автором казки є народ.

2. По дорозі Момотаро зустрілися…

а) кіт, собака, фазан;  б) мавпа, фазан, собака;  в) мавпа, собака,півень.

3. За що пані Метелиця нагородила Пасербицю золотим дощем?

а) за добре виконану роботу;  

б) за те, що була у всьому старанна;

в) за її красу.

4. Скалки від дзеркала потрапили Каю в

а) око та вухо;  б) око та серце;  в) серце та руку.

5. Укажи пору року, якої лісоруби знайшли Хлопчика-зірку:

а) літо;  б) осінь;    в) зима;  г) весна.

6. У містечку, в якому жив Чарлі, найбільшим підприємством була:

а) кондитерська фабрика;   б) цукрова фабрика;

в) шоколадна фабрика;    г) карамельна фабрика.

7. Хто з членів Зграї, крім Матері та Батька вовків заступився за Мауглі?

а) Балу,   б) Табакі;   в) Акела  г) Шар-Хан.

8. Чого боявся Любо?

а) отрути;  б) капканів;  в) вогнепальної зброї; г) холодної зброї.

9. Яке покарання отримав однієї суботи Том за свої витівки?

а) білити паркан;   б) залишатися вдома;  в) збирати яблука.

10. У чому полягала гра Поліанни?

а) вважати чиєсь горе за привід для радості;

б) знаходити привід для радості у всьому без винятку;

в) радіти від прикрощів і сумувати від щастя.

11. У вірші «Про коника та цвіркуна» йдеться про такі пори роки

а) весна і літо;  б) літо і осінь;  в) літо і зима; г) зима і весна.

12. Де сховалася родина Мумі-тролів від падаючої комети?

а) в лісі;   б) в будинку;   в) в печері.

Середній рівень (по 0,5б.)

13. Встановити послідовність подій у казці «Момотаро, або Хлопчик-Персик».

а) Перемога чудовиськ.

б) Момотаро відправляється підкоряти Острів Чудовиськ.

в) Дід та баба мріють про дитину

г) Винагорода Момотаро.

д) Друзі Момотаро.

е) Хлопчик всередині персика.

14. Установіть відповідність.

Персонаж      Учинок Хлопчика-Зірки

1.кріт       а) віддав монету

2. коноплянка     б) випустив із пастки

3. білочка      в) виколов очі

4.зайченя      г) вбив маму

5. прокажений     д) підрізав крильця

15. Установіть відповідність.

Персонаж      Характеристика

1. Верука Солт     а) любив дивитися телевізор

2. Чарлі Бакет     б) дуже багато їв

3. Майк Тіві     в) весь час жувала жуйку

4. Августус Глуп     г) вимагала все, що їй сподобається

5. Віолета Борегард    д) з дуже бідної сім’ї

16. Встановити послідовність подій у оповіданні «Лобо».

а) Необережність Бланки.

б) Життя зграї.

в) Смерть Лобо.

г) Лобо – володар Корумпо.

д) Полювання на зграю вовків.

е) Лобо втрачає сенс існування.

є) Винагорода за голову Лобо.

17. Установіть відповідність.

Літературний термін   Визначення

1. тема     а) опис природи в художньому творі

2. оповідання    б) основна думка твору

3. ідея     в) те, про що йдеться у творі

4. пейзаж     г) невеликий прозовий твір про одну подію з                                                                                     життя героя.

18. Установіть відповідність

Герой Твір

а) Чмих 1. «Пригоди Тома Соєра»

б) Кай 2. «Капелюх Чарівника»

в) Ненсі 3. «Снігова королева»

г) Гекльберрі Фінн 4. «Полліанна»

д) Бланка 5. «Лобо»

е) Майк Тіві 6. «Мауглі»

є) Багіра 7. «Чарлі і шоколадна фабрика»

Достатній рівень (по 1б. )

19. Чим літературна казка відрізняється від народної? Порівняйте.

20. Схарактеризуйте образ Хлопчика-Зірки до і після перетворення.

21. Складіть асоціативний кущ до образу Полліана.

Високий рівень (3б.)

22. Напишіть твір-мініатюру  на одну із тем:

а) Чого нас навчають казки?

б) Які сучасні дитячі недоліки і вади засуджує автор у творі «Чарлі і шоколадна фабрика»?

в) Написати листа своєму улюбленому літературному герою. (за вивченими творами у 5 класі)

 

Варіант 2

Початковий рівень (по 0,25б.)

Казку «Момотаро, або Хлопчик-персик» створив  народ …

а) китайський;    б) японський;    в) індійський.

2. Твір «Пані Метелиця » за жанром

а) народна казка;   б) літературна казка;   в)легенда.

3. Яке слово мав викласти Кай?

а) вічність;    б) вірність;    в) влада.

4. Хто виховав знайденого Хлопчика-Зурку?

а) королева-мати;    в) прокажений;

б) сім’я лісорубів;   г) хлопець ріс на вулиці.

5. Якого цеху не було на фабриці Віллі Вонка:

а) Шоколадного;   б) Горіхового;   в) Медового; г) Винаходів.

6. Основна ідея вірша Дж. Кітса:

а) « Із-за печі лунає голос цвіркуна»  

б) «Поезія землі не вмре ніколи»

в) «Коник поймає гори й доли»

7. Головне чому навчив Балу Мауглі?      

а) полювати;   б) розмовляти;  в) Закону Джунглів.

8. Від чого загинув Лобо?

а) від ран ;  б) від рук мисливця;  в) від хвороби; г) від горя.

9. Фольклор - це :

а) усна народна творчість;

б) твори письменників, написаних різною мовою;

в) твори письменників, перекладені українською мовою.

10. Чому місцеві мами ненавиділи Гека?

а) Тому що його наслідували всі діти.

б) Тому що він був бридким.

в) Тому що йобо батько був злодієм.

11. Як тітка Поллі покарала племінницю за спізнення на вечерю?

а) Заборонила дівчинці прогулянки до річки.

б) Закрила в темній кімнаті і заборонила виходити до ранку.

в) Звеліла вечеряти хлібом з молоком на кухні.

г) Поставила в куток.

12. Туве Янсон – це письменниця:

а) фінська;  б) англійська;  в) німецька; г) шотландська.

Середній рівень (по 0,5б.)

13. Встановити послідовність подій у казці «Снігова королева».

а) Кай в санях у Снігової королеви.

б) Герда у маленької розбійниці.

в) Дзеркало і його скалки.

г) В чарівному саду старенької відьми.

д) Герда в замку Снігової королеви.

е) Кай бачить в вікні Снігову королеву.

14. Установіть відповідність.

Персонаж      Предмет

1.маленька розбійниця    а) дзеркало

2. Герда      б) починок

3. падчерка      в) персик

4. чорт      г) червоні черевички

5. баба      д) північний олень

15. Установіть відповідність.

Персонаж     Характеристика

1. Верука Солт    а) лінивий, неслухняний, жадібний

2. Чарлі Бакет    б) егоїстичний, нахабний, наполегливий

3. Майк Тіві    в) заздрісний, вередливий, розбещений

4. Августус Глуп    г) агресивний, невихований, жорстокий

5. Віолета Борегард   д) розумний, справедливий, вихований

16. Встановити послідовність подій у оповіданні «Лобо».

а) Бланка у капкані.

б) Кожен скотар ладен був віддати молодого бичка за скальп хоч якогось вовка зі зграї Лобо.

в) Лобо кинув останній погляд на свої колишні володіння.

г) Опис Лобо та його зграї .

д) Полювання зграї на стадо телиць.

17. Установіть відповідність.

Герой     Характеристика

1. Балу     а) пантера, друг і наставник Мауглі

2. Табакі     б) ведмідь, вихователь вовчат

3. Багіра     в) старий пітон, друг і наставник Мауглі

4. Шер-Хан     г) шакал, помічник Шер-Хана, ворог Мауглі

5. Акелла     д) кульгавий тигр, головний ворог Мауглі

      е) ватажок вовчої зграї

18. Установіть відповідність

Письменник  Країна

а) Оскар Уайльд 1. Данія

б) Ганс-Крістіан Андерсен 2. Німеччина

в) Ернест Сетон-Томпсон 3. Америка

г) Редьярд Кіплінг 4. Ірландія

д) Ернст Теодор Амадей Гофман 5. Англія.

е) Туве Янсон 6. Канада

є) Марк Твен     7. Фінляндія.

Достатній рівень (по 1б. )

19. Порівняти образи Герди і Снігової королеви.

20. Запишіть погані і хороші вчинки Хлопчика-Зірки.

21. Складіть асоціативний кущ до образу Марк Твен.

Високий рівень (3б.)

22. Напишіть твір-мініатюру  на одну із тем:

а) Чого нас навчають казки?

б) Які сучасні дитячі недоліки і вади засуджує автор у творі «Чарлі і шоколадна фабрика»?

в) Написати листа своєму улюбленому літературному герою. (за вивченими творами у 5 класі)

 

docx
Додано
3 вересня 2023
Переглядів
1247
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку