Контрольна робота "Множення, ділення раціональних чисел"

Про матеріал

Контрольна робота на тему "Множення, ділення раціональних дробів" в шести варіантах для учнів 6 класу передбачає контроль знань, навичків , учінь учнів над процесами обчислювального характеру : добуток(частку) від'ємних чисел, чисел з різними знаками.

Перегляд файлу

Контрольна робота

Тема «Множення, ділення раціональних чисел»

І варіант

1.     Порівняти з нулем, якщо добуток має:

1)                три від’ємних множника, один додатній;

2)                дві тисячі двадцять два множника від’ємних;

3)                два множника додатних, сто один від’ємний, число нуль.

2.     Спростити вираз, звести подібні доданки:

1)                2,8(5b – 6a) – (7b – 8a) • 1,2;   

2)                2) image (2image а − image 𝑏) - image(4imageа - 8imageb).

3.     Виконати дії: 1)36 •(-4);     2) -7,8 • (-7);     3) -5image • 1image

                         4) -70,98 : (-14);    5) image : (- image).

4.     Розв’язати рівняння:

1)                – 8х = 72;      2) - image : х = - image .

5.     Знайти значення виразу:  4,2 •(- 7) – 9,3 : (5,8 – 8,9).

6.     Знайдіть значення виразу 6а – (3а – 9b), якщо а + 3b = -0,6 .

 

Контрольна робота

Тема «Множення, ділення раціональних чисел»

IІ варіант

1)                Порівняти з нулем, якщо добуток має:

1)    шість від’ємних множника, два додатних;

2)    сім тисяч множників від’ємних;

3)    три множника додатних,  один від’ємний, число нуль.

2)                Спростити вираз, звести подібні доданки:

1)    0,8 (6х -2,2) + 1,6(х – 4,1)  ; 

2)    image (5imageх - imageу) - image (3imageх - 2imageу).

3)                Виконати дії: 1)  25 • (-3);          2) -6,5• (-3);      3) - image • 1image ;

                                    4) -49,28 : (-16);   5) - image  : 28 .

4)                Розв’язати рівняння:

1)    -1,7х = -5,4 ;       2) -3image х = image .

5)                Знайти значення виразу:  4,3• (-7) – 9,6 : (9,2 – 10,8).

6)                Знайдіть значення виразу 17х – (2х -5у), якщо 3х – у = -0,8 .

 

 

 

           Контрольна робота

Тема «Множення, ділення раціональних чисел»

IIІ варіант

                1.        Порівняти з нулем, якщо добуток має:

           1)тридцять три від’ємних множника, один додатній;

2)   сорок дві тисячі від’ємних множників;

3)   двадцять множників додатних, один від’ємний, число нуль.

                2.        Спростити вираз, звести подібні доданки:

1)    2,5 (4а -8,1b) – (3а – 4b)• 1,4;             2)  image (5imageх - imageу) - image (2imageх -5imageу) .

                3.        Виконати дії:  1) 55 • (-2);            2)  -8,4• (-5) ;      3)  - image •1 image ;

                                     4) -19,26 : (-18) ;   5) -16image  : 5image .

                4.        Розв’язати рівняння:

           1)  0,6х = -2,4;    2)  -2imageх = - image .

5.                Знайти значення виразу: 2,3 (-8) – 9,8 : (6,7 – 8,1).

6.                Знайти значення виразу 9n – (n + 4m), якщо  2n – m = -0,7.

 

 

 

Контрольна робота

Тема «Множення, ділення раціональних чисел»

ІV варіант

                1.        Порівняти з нулем, якщо добуток має:

1)   сім від’ємних множників , один додатній;

2)   двадцять два від’ємних множника ;

3)   один множник додатній, один від’ємний, число нуль.

                2.        Спростити вираз, звести подібні доданки:

1)    1,5 (8х – 6у) – ( 5у – 3х ) • 2,4;

2)    image(3image m - imagen) - image (6image 𝑚 − 4 imagen).

                3.        Виконати дії: 1)  43 (-4);         2) -7,3 •(-6);        3) -6imageimage ;

                                     4) -28,98 (-14);   5) -3image : 2image .

                4.        Розв’язати рівняння:

           1)  -1,2x = -3,6 ;      2)  -2imagex = image .

5.                Знайти значення виразу: 3,2 (-6 ) – 7,8 : (8,8 – 10,1).

6.                Знайти значення виразу 7а – (а – 3b), якщо  2а + b = -0,9

 

 

 

 

Контрольна робота

Тема «Множення, ділення раціональних чисел»

V варіант

                1.        Порівняти з нулем, якщо добуток має:

1)   три від’ємних множника, один додатній;

2)   дві тисячі двадцять два множника від’ємних;

3)   два множника додатних, сто один від’ємний, число нуль.

                2.        Спростити вираз, звести подібні доданки:

1)     1,7(а - 4) + 0,6(6 – 2а) ;

2)     -8 (imageа + imageb) – 4(imagea – 0,6b).

                3.        Виконати дії:  1) 61 •(-3);           2) -5,4• (-3) ;      3)  - 5image1 image ;

                                     4) -16,32 : (-16);   5) -3image : image .

                4.        Розв’язати рівняння:

           1)   image : x = - image ;      2)  -2image : x =  - 1image .

5.                Знайти значення виразу: 7,2 (8 - 10) – 4,9 : ( - 1,4 +0,7).

6.                Знайти значення виразу 4(3x -5у) – 2(x - у), якщо  9у – 5x = -0,7    

   

 

Контрольна робота

Тема «Множення, ділення раціональних чисел»

VІ варіант

                1.        Порівняти з нулем, якщо добуток має:

1)   сто три від’ємних множника, один додатній;

2)   сорок чотири від’ємних множника;

3)   тридцять два множника додатних, сто два від’ємних, число нуль.

                2.        Спростити вираз, звести подібні доданки:

           1)  3,2 (5а – 2) + 8,2 (4 – 6а) ;            2) -16 (imageа - imageb) – 2(imageb – 0,5a).

                3.        Виконати дії:  1) 10 (-2) ;              2) - 0,4 • (-5) ;     3)  - 4image2 image ;

                                     4) -48,24 : (-24) ;   5)  -2image : 3image .

                4.        Розв’язати рівняння:

           1) -image 𝑥 = −9;            2) 1image : x = - 1image .

5.                Знайти значення виразу:  -6,3 : 0,9 + 1,4 : (-7)• (-0,15) .

6.                Знайти значення виразу 3a –(a + 2b), якщо  a – b = 0,3 .

 

pdf
Додано
23 лютого 2022
Переглядів
1073
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку