Контрольна робота на тему: "11 клас.ІІ семестр.4 контр.всесвітня.Держави Азії,Африки та Латин. Америки(І).."

Про матеріал
Кластер: "11.Всесвітня історія.Розробки". Модуль: "Розділ ІV. " Держави Азії, Африки та Латинської Америки:вибір шляху розвитку(частина І) . Проект: "11 клас.ІІ семестр.4 контр.всесвітня.Держави Азії,Африки та Латин. Америки(І) . " Представлена дидактична розробка - контрольна робота зберігається в формі doc.Word. Контрольний тест має ексклюзивний характер і є авторською роботою. Автор дозволяє обмежені дії спрямовані на зміну форми і змісту роботи(за умови збереження концепції-шаблону роботи). Станьте першим, хто оцінить розробку
Перегляд файлу

                                                                           ЗАВДАННЯ

з Всесвітньої історії

для проведення тематичного контролю для учнів 11-х класів

Розділ ІV. «Держави Азії,Африки та Латинської Америки:вибір шляхів розвитку.Частина І.»

І.Завдання з вибором однієї правильної відповіді.       (№ 1-10 по 0,5 бала)

До кожного завдання наведено чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний.

1.Післявоєнна Конституція Японії була прийнята в..

  А) 1945 р.;  Б) 1947 р.;  В) 1950 р.;  Г) 1952 р.;

2. Визначте одну з причин японського економічного дива:
А)  Проголошення конституційної монархії.
Б) Ліквідація японських корпорацій - дзайбацу.  
В) Незначні військові витрати в бюджеті Японії.

Г) Присутність на території Японії американських окупаційних військ
 

3.Китайська Народна Республіка була проголошена …

А) 10 грудня 1955 року   Б) 1 жовтня 1949 року   В) 22 травня 1945 року   Г) 5 листопада 1947 року

4.Перед вами яскравий приклад «ідеологічного диктату»

часів комуністичного Китаю - колективне читання т.з. «Червоної книжки». Який її зміст?

 

А) китайськи казки 

Б) молитви і духовні пісні  

В) Конституція КНР 

Г) цитати та вислови Вождя

 

                                                     

 

5.Цей пропагандиський плакат спрямований

на формування та возвеличення «культу особи»…

А)   Мао Цзедуна 

Б)   імператора Хірохіто 

В)   Брюса Лі  

Г)  Ден Сяопіна                                       

 

 

6.Ізраїль проголосив свою незалежність в..

А) 1945 році  Б) 1946 році   В) 1948 році  Г) 1951 році

 

7.Вони були активними учасниками т.з. «культурної революції»,провідниками ідей «Великого керманича»….Їх назва перекладається як « червоні вартові».

Як би ви їх назвали китайською мовою?

А) «цзаофани»   Б) «тонтон-макути»  В) «хунвейбіни»  Г) «тітушки»

 

8.Ці фото зроблені в Китаї в ІІ пол. ХХ ст. Вони  ілюструють   процес виплавки заліза та чавуну.

 Але!!   Ще яскравіше вони  показують  всю  згубність політики

 комуністичної влади в реалізації курсу…

 

А) «Великого стрибка»

Б) « Дальнього кидка»

В) «Глибинного прориву»

Г) «Могутнього підйому»

 

 

 

9.На фото,зроблене на початку жовтня 1973 року, зображена  прем’єр  міністр Ізраїлю Голда Меїр.

  Про що думає  жінка-політик?

 

А) про загиблих спортсменів  команди Ізраїлю на Олімпіаді в Мюнхені

Б) про  причини загострення боротьби в правлячій Партії Праці(Авода)

В) про невдалий початок арабо-ізраїльської війни  «Судного дня»

Г) про труднощі перекладу поезії Омара Хайяма  з арабської на іврит 

 

 

10.Навідь з такого ракурсу ви здогадаєтесь,

що це фото зроблено в…

 А) арабській країні

 Б) Росії 

 В) Китаї

 Г) Японії

 

 

 

 

ІІ. Завдання на встановлення відповідності.  ( №11-12  по 1 балу)

До кожного завдання наведено інформацію, позначену цифрами  і літерами. Щоб виконати завдання, необхідно встановити відповідність інформації, утворити т.з.  «логічні пари».

  11. Установіть відповідність між прізвищами діячів та їх характеристикою:

А) Давид Бен Гуріон

1. китайський політик-реформатор,автор плану «чотирьох модернізацій»

Б) Мао Цзедун

2. Лідер єврейської громади Палестини, перший прем’єр- міністр Ізраїлю

В) Хірохіто

3. Вождь-керманич китайського народу, керівник комуністичного Китаю

Г) Ден Сяопін

4. імператор Японії

 

12.Установіть відповідність між датами і подіями

А) 1958

1. шестиденна арабо-ізраїльська війна

Б) 1947

2. початок «культурної революції» В Китаї

В) 1967

3. початок курсу «трьох червоних знамен» в Китаї

Г) 1966

4. прийняття Конституції Японії

 

ІІІ. Завдання на встановлення правильної послідовності. ( № 13 – 2 бала)

   До кожного завдання наведено перелік подій,розведених у часі та позначених літерами, які потрібно

   розташувати в правильній послідовності.

 

13.Розташуйте в хронологічній послідовності.

А)   Сі Цзіньпін став на чолі керівництва в Китаї

Б)   друга  арабо-ізраїльська  війна

В)   початок економічних реформ в Китаї за планом «чотирьох модернізацій»

Г)   палестинці розпочали  першу «інтифаду» -  збройну боротьбу проти  Ізраїлю

 

IV.Завдання з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих  варіантів відповіді . 

   ( № 14 – 3 бала).  Форма відповіді має вигляд тризначного числа.

 

14.Визначте терміни й поняття,що характеризують розвиток Китаю в 40-70ті роки  ХХ ст..

1.  «оксамитова революція»

2.  «декомунізація»

3.  «народні комуни»

4.  «курс трьох червоних знамен»

5.  «економічне диво»

6.  «маоїзм»

7.  «день Північних територій»

 

 

 

ЗАВДАННЯ

з Всесвітньої історії

для проведення тематичного контролю

для учнів 11-х класів

Розділ ІV.« Держави Азії,Африки та Латинської Америки:вибір шляхів розвитку.Частина І.»

ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ

 

1.Б

2.В

3.Б

4.Г

5.А

6.В

7.В

8.А

9.В

10.Г

 

11.  А2, Б3, В4, Г1

12.  А3, Б4, В1, Г2

 

13. Б,В,Г,А

 

14.  3,4,6

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Трифонова Світлана В'ячеславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бондаренко Олександра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Полянський П.Б.)
Додано
5 липня 2021
Переглядів
22559
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку