Контрольна робота по темі «Комп’ютерні мережі».

Про матеріал
Пропоную розробку контрольної роботи по темі «Комп’ютерні мережі». Складається з питань та тестів
Перегляд файлу

Контрольна робота по темі «Комп’ютерні мережі».

 Учень __________________________________________________________

Питання

  1. Сукупність комп’ютерів, що об’єднані каналами зв’язку та забезпечені комунікаційним обладнанням і програмним забезпеченням для спільного використання даних та обладнання називається - __________________________
  2. Комп’ютери в мережі можуть бути  ________________ та __________________
  3. Мережа, в якій усім вузлам надано однаковий пріоритет називається ____________________________________________________________________.
  4. Назвіть відомі Вам сучасні сервіси інтернету: _____________________________________________________________________
  5. Які способи підключення до інтернету Вам відомі?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

Тести

1. Чи є в мережі Інтернет головний комп’ютер ?

           А. Так                  Б. Немає                   В. Раніше був, а зараз він не потрібен.

2.   Які ІР – адреси є помилковими?

          А.   8.34.205.35.      Б.   120.278.4.35.      В.  111.111.111.111.

3. Які доменні адреси є неправильними?

              А. www.viv.kiev.ua       Б. www.viv_vov.com        В. www.kiev.ua.viv

4. Із списку адрес виберіть український пошуковий сервер:

              А. www.metabot.ru,       Б.  www.meta.ua,        В. www.google.com.

5. Набір правил і угод для форматування і інтерпретації даних називається:

              А. адаптер;       Б. протокол;       В. URL-адреса.

6. Що таке модем?

       А. Поштова програма.                   Б. Мережний протокол.

       В. Спеціальний пристрій.               Г. Сервіс Інтернету.

7. Що таке браузер?

            А. Сервіс мережі Інтернет .      Б. Програма для створення web – сторінок.

           В. Протокол передачі даних.       Г. Програма перегляду  web – сторінок.

8. Що більше за об’ємом: web – сайт чи  web – сторінка?

                        А. Web – сайт       Б. Web – сторінка.      В. Однакові.

9. Що таке НТМL?

           А. Протокол передачі даних.       Б. Мова розмітки гіпертексту.

                                  В.  Єдина система визначення ресурсів.

10. Комп’ютер, який використовує ресурси називають:

            А. клієнтом;      Б. сервером;        В.  модемом;      Г. робоча станція.

11.  Із фрагментів складіть послідовність, яка відповідає URL-адресі веб-сайту  Oswita українського сегменту мережі Інтернет

                               А) http://    Б) www      В) .ua    Г) .oswita

  _______________________________________________

12. Домен "uk" означає, що це

                     А) Україна         Б) США        В) Велика Британія

13. Повідомлення у мережах передаються

          А) пакетами        Б) блоками        В) гіпертекстом     Г) ядрами

14. Виберіть технології геосервісу:

      А) Google Зємля    Б) Google Earth   В) Wikimapia     Г) Panoramio

 Д) Google Maps    Е) GoToWorld     Є) GEOworld

15. Модератор – це

 А) учасник форуму, який наділений правами видаляти чужі повідомлення

 Б)  учасник форуму, який може видаляти учасників форуму

 В) учасник форуму, який може редагувати інші форуми

 Г) учасник форуму, який слідкує за дотриманням правил форуму   

16. До комунікаційних служб відносять:

 А) Електрона пошта         Б) Домене ім’я         В) Операційну систему

 Г) Форуми  Д) Провайдери  Д) Соціальні мережі

17. Функціями провайдера є:

А) забезпечення доступу до Інтернету;    

Б) виділення дискового простору для сайтів (хостинг);

В) підтримка роботи поштових скриньок;

Г) присвоєння комп’ютеру IP-адреси

Д) адміністрування домену

Е) постачання протоколів для мережі

docx
До підручника
Інформатика 9 клас (Бондаренко О.О., Ластовецький В.В., Пилипчук О.П., Шестопалов Є.А.)
Додано
29 вересня 2022
Переглядів
1118
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку