Контрольна робота з теми "Повторення вивченого. Словосполучення. Речення"

Про матеріал
Завдання початкового й середнього рівня (1-12) складаються із тестів з 4 варіантів відповідей, серед яких лише 1 правильна.Кожна правильна відповідь 0,5 б. (загальна кількість 6 б.). Завдання достатнього рівня (13-15) оцінюються в 1 б. кожне.(3 б. загальна кількість). Завдання високого рівня складається із 3 речення, де потрібно виконати синтаксичний розбір (кожне речення 1 б. )
Перегляд файлу

Контрольна робота з української мови  з теми «Повторення вивченого. Словосполучення. Речення»

1-2 рівень

Завдання 1-12 мають по чотири варіанти відповідей, серед яких лише один правильний. Виберіть правильну відповідь (кожне питання по 0,5 б.)

1.Усі слова є однозначними в рядку:

А) земля, чайка, море

Б) корабель, крило, полиця

В) зошит, трактор, принтер

Г) мишка, ліс, дуб.

2. Усі слова багатозначні в рядку:

А) коза, місяць, вишня

Б) поле, ручка, зірка

В) сад, соловей, коректор

Г) хризантема, памятник, голова.

3. Зазначте рядок, у якому подаються лише форми одного слова

А) рослина, рослинний, виростити, рослиною

Б) сад, садом, садами, саду

В) ліс, лісник, лісовий, пролісок

Г) дуб, дубовий, дубами, дубняк.

4. Зазначте рядок, у якому всі слова незмінні

А) кенгуру, поні, зебра, какаду

Б) полиця, книжка, кафе, суфле

В) край, ось, земля, вікно

Г) десь, там, незабаром, піаніно.

5. Зазначте рядок, у якому в усіх словах відбувається спрощення

А) компос..ний, сер..цевий, невіс..ці

Б) очис..ний, чес..ний, гіган..ський

В) тиж..невий, проїз..ний, корис..ний

Г) перехрес..ний, кількіс..ний,  хвас..ливий.

6. Апостроф потрібно ставити в усіх словах рядка, окрім

А) дев..ять, інтер..ю, об..єм

Б) дерев..яний, невід..ємний, розв..язати

В) мавп..ячий, р..ятівний, порт..єра

Г) возз..єднання, прислів..я, п..ятсот.

7. У якому рядку подано тільки словосполучення?

а) зелене жито, відповідати правильно;

б) дівчина вишиває, прибирати хату;

в) кольорові сни, у мріях;

г) малеча грається, різнобарвна осінь.

8. Вкажіть речення, у якому є всі другорядні члени.

а) Озвався співом день грядущий.

б) Під маминим вікном горить калина…

в) Верхівки сосен у лісі були облиті сонячним багрянцем.

г) Розлилися круті бережечки.

9. Складним є речення:

а) Зацвіли вишні і сливи, абрикоси і персики.

б) Дерево не може жити без коріння, а людина – без роду.

в) Як тебе не любити, Києве мій.

г) Люби, шануй чарівне наше слово.

10. Зазначте схему, що відповідає реченню «Та не гавкай хоч ти мені жалівся дід»

А) «П», - а.

Б) А: «П».

В) «П?» - а.

Г) А: «П!».

11. Укажіть рядок, у якому правильно поставлено розділові знаки в реченні з однорідними членами:

а) Щасливо, радісно весільно квітує нива молода.

б) Сила, та розум – краса людини.

в) Тягнуться до сонця і квіти, і трави, і віти кучеряві.

г)   У нашому саду ростуть такі дерева – яблуні, груші,  сливи.

 

12. Укажіть рядок, у якому подано  речення із вставним словом, що означає невпевненість:

 а) У калині, кажуть, материна любов і мудрість.

 б) Скажіть, будь ласка, де живе  мрія.

 в)  Видно, борсук знав, коли достигають плоди, і зараз не навідувався сюди.

 г)  Без сумніву, і ми не в тім’я биті.

 

III рівень

13. До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть відповідник, позначений буквою (1 б.)

А підмет

Б означення

В обставина

Г присудок

1. Прохолодним ранком пролітали над полями журавлі.

2. Прохолодним ранком пролітали над полями журавлі.

3. Прохолодним ранком пролітали над полями журавлі.

4 Прохолодним ранком пролітали над полями журавлі.

14.  Розібрати слова за будовою (1 б.)

Протікати, узлісся, пролісок, прикордонний.

15. Виконати фонетичну транскрипцію слів (1б.)

Поєдинок, ящик, Тернопіль, гарячка.

IV рівень

Зробити синтаксичний розбір речень (кожне речення 1 б.)

Не забувай про отчий свій поріг!

На щастя, життя без несподіванок не обходиться.

У наших лісах ростуть хвойні дерева: ялини, сосни й кедри.

 

docx
Додано
25 листопада 2023
Переглядів
180
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку