Контрольна робота з теми «Вживання знака м’якшення, апострофа»

Про матеріал
Контрольна робота з фонетики для учнів 5 класу. Тема: Вживання знака м’якшення, апострофа.
Перегляд файлу

Контрольна робота з модуля 4.4.

«Вживання знака м’якшення, апострофа»

І варіант

І рівень

  1. Виберіть слово, і якому НЕМАЄ м’якого знаку:

А) піч..; Б) азовс..кий; В) нен..ці.

  1. Виберіть слово, і якому НЕМАЄ апострофа:

А) матір..ю; Б) п..ять; В) р..юкзак.

  1. Оберіть слова, в яких на місці пропуску пишемо буквосполучення йо:

А) с..годні сонячно; Б) сер..зна справа; В) син..го моря.

  1. М'який знак на місці пропуску треба писати в кожному слові рядка:

А) ніч.., біл..ше, учнівс..кий;:

Б) міл..йон, кул..баба, в'єт..ся;

В) джміл.., літ..ній, Л..вів;

Г) радіс..т.., смієш..ся, лікарс..кий.

  1. Оберіть слово, яке написані з помилкою:

А) багацько; Б) сільський; В) танцювати; Г) тоньше.

  1. Помилку в поділі слова для переносу допущено в рядку:

А) хвиль-ка, по-хвалитися, са-джає;

Б) криль-ми, тінь-овий, узбереж-жя;

В) чорно-книжник, дру-зями, мрі-ями;

Г) музей-ний, під-звітний, конь-як;

Д) кра-йовий, ми-ттєвий, остан-ній.

ІІ рівень

  1. Виписати слова з апострофом.

Присв..ята, в..язкий, рум..яний, п..юре, дит..ясла, верб..я, св..яткувати.

  1. Виписати слова з ь.

Різ..блення, квіт..ці, жін…ці, бджіл..ці, Натал..ці, лял..ка, ретел..ний.

  1. Прочитайте звуковий запис слів. Запишіть слова буквами.

ІІІ рівень

  1. Перепишіть текст, вставте, пропущений ь або апостроф.

М´ята

         Об..їхав я багато країв. Гарних, дивних, цікавих. Тепер я у місті живу. Та враз я згадав хлоп..ячі забави на бат..ковому подвір..ї. Почув трав..яний дух. Дух, де в..ється моя Рос... Задзвеніли мені солов..ї, кропив..янки, очеретянки, заворкотіли голуб..ята. Запахли в рідному саду ряст, рум..янок, п..ятиперстень. І м..ята. Холодна, кучерява (Д. Чередниченко).

  1. Зробіть повний фонетичний розбір виділеного слова.

ІV рівень

Запишіть текст фонетичною транскрипцією.

Маленький гриб під граб заліз і огляда тихенько ліс.


Контрольна робота з модуля 4.4.

«Вживання знака м’якшення, апострофа»

ІІ варіант

І рівень

  1. Виберіть слово, і якому НЕМАЄ м’якого знаку:

А) ніч..; Б) людс..кий; В) дон..ці.

  1. Виберіть слово, і якому НЕМАЄ апострофа:

А) різдв..яний; Б) м..який; В) сузір..я.

  1. Оберіть слова, в яких на місці пропуску пишемо буквосполучення йо:

А) мій зна..мий; Б) пол..вий вінок; В) кол..рові олівці.

  1. М'який знак на місці пропуску треба писати в кожному слові рядка:

А) учнівс..кий, рибал..ство, лікарс..кий;

Б) ніч..ка, на сторін..ці, міл..йон;

В) лан..цюжок, на сопіл..ці, чебрец..;

Г) сут.., кін.., Тетян..ці.

  1. Оберіть слово, яке написані з помилкою:

А) зменшити; Б) різьба; В) ллється; Г) серденко.

  1. Помилку в поділі слова для переносу допущено в рядку:

А) пів’-ясена, сльо-зи, солом’я-ний;

Б) водо-грай, краї-на, найцін-ніше;

В) багат-ство, хвой-ний, ку-льовий;

Г) че-сть, сер-йозний, приватиза-ція;

Д) облич-чя, небо-схил, край-небо.

ІІ рівень

  1. Виписати слова з апострофом.

Повітр..я, об..їжджати, черв..як, під..їхати, сім..я, моркв..яний, мавп..ячий.

  1. Виписати слова з ь.

Кізон..ці, мис..ці, щас..тя, Уман.., медал...йон, Хар..ків, різ..бяр.

  1. Прочитайте звуковий запис слів. Запишіть слова буквами.

ІІІ рівень

  1. Перепишіть текст, вставте, пропущений ь або апостроф.

Борщ

Страву цю готуют.. із м..ясом – свининою, яловичиною, кур..ятиною або з грибами. Серед літа, коли достигают.. помідори, борщ вар..ят.. зі свіжими овочами, додают.. сметану. Кожна господиня має свій секрет приготування борщу. Ця страва багата на вітаміни. Хто їст.. борщ, той має здоровий вигляд і міцне здоров..я (з журналу).

  1. Зробіть повний фонетичний розбір виділеного слова.

ІV рівень

Запишіть текст фонетичною транскрипцією.

Вовк у темнім лісі виє, пазурами землю риє.

docx
Додано
21 лютого 2022
Переглядів
1428
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку