Контрольна робота за ІІ семестр з біології

Про матеріал
Контрольна робота за ІІ семестр з біології для учнів 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ ступенів
Перегляд файлу

Варіант 1

1. Група вільно схрещуваних особин одного виду, які проживають тривалий час на території ареалу і відносно ізольовані від інших таких самих груп:

А. популяція    Б. екотип     В. підвид      Г. вид

2. Структура популяції, що проявляється особливостями поведінки:

 А. статева      Б. вікова      В. просторова        Г. етологічна

3. Консументами І порядку є 

А. їжак, ласка        Б.  мураха, бабка        В. заєць, бджола         Г. павук, комар

4.Організми, в яких тканини складаються зі спадково неоднакових клітин або клітинних систем:

А. химерні організми     Б. ГМО     В. гібридизація     Г. штам

5.У відповідь на вплив умов середовища у організмів у процесі еволюції формуються пристосування (наприклад, адаптація риб до життя у воді) – це правило:

А. адаптивності      Б. обмежувального чинника      В. екологічної ніші

 Г. оптимуму

6.Багатоклітинні еукаріотичні організми, найзагальнішими особливостями яких є хемогетеротрофне живлення та активний рух:

А. рослини     Б. тварини    В. гриби      Г.бактерії

7.Встановіть відповідність між центрами походження рослин та їх представниками :

1 Середземноморський

2 Передньоазійський

3 Середньоазійський 

4 Китайський

А Вишня, яблуня, соя

Б Груша, абрикос, горох

В Диня, виноград, інжир

Г Маслини, буряк, цибуля    

Д Гарбуз, квасоля, кукурудза

 

 

8.Встановіть відповідність між ерами та подіями:

1.Протерозой

2.Палеозой

3.Мезозой

4.Кайнозой

А.Поява та розквіт плацентарних ссавців і птахів

Б.Поява динозаврів. Поява перших ссавців

В.Виникають насінні папороті й перші плазун

Г.Поява еукаріотів, поділ на рослини, гриби і тварини.

 

9.Дати визначення: генетика, адаптація

10. Напишіть розгорнуту відповідь:

Що таке ланцюг живлення?Опишіть ланки ланцюга живлення.

Варіант 2

1. Сукупність особин, які мають спадкову подібність ознак, вільно схрещуються і дають плодюче потомство, пристосовані до певних умов життя і займають у природі ареал:

А. популяція      Б. екотип      В. підвид       Г. вид

2. Найбільша кількість ярусів рослин є в такій екосистемі, як:

А. ялиновий ліс     Б. сосновий ліс      В. широколистий ліс       Г. міський парк

3. Гриби-сапротрофи є: 

А. консументами І порядку      Б. консументами ІІ порядку      В. редуцентами       Г. продуцентам

4.Галузь науки, завданням якої є створення нових клітин та отримання тканин, органів й організмів з клітинного матеріалу:

А. селекція       Б. еволюція     В. клітинна інженерія    Г. генетика

5.Сукупність організмів різних видів та середовища їхнього існування, що пов’язані обміном речовин, енергії та  інформації:

А. популяція       Б. вид      В. екосистема        Г. угрупування

6.Неклітинні форми життя, які є внутрішньоклітинними абсолютними паразитами:

А. рослини     Б. тварини    В. гриби      Г. віруси

7.Встановіть відповідність між ерами та подіями

1.Протерозой

2.Палеозой

3.Мезозой

4.Кайнозой

А.Поява людини

Б.Поява покритонасінних, сумчастих.

В.Поява вищих спорових, щелепоротих риб і амфібій

Г.Поява еукаріотів, поділ на рослини, гриби і тварини.

 

8.Встановіть відповідність між назвою міжвидового гібрида та видами, які їх створили:

1 бістер

2 лігр

3 мул

4 ішак

А гібрид між левом-самцем і тигром-самкою

Б гібрид між самкою осла і самцем коня

В гібрид білуги і стерляді

Г гібрид яка і великої рогатої худоби

Д гібрид між самкою коня і ослом-самцем

 

9.Дати визначення: палеонтологія, вид

10. Напишіть розгорнуту відповідь:

Значення бактерій в природі та житті людини.

docx
До підручника
Біологія 9 клас (Соболь В. І.)
Додано
15 квітня 2020
Переглядів
4613
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку