Контрольні роботи №1 і №2. Зарубіжна література. 5 клас НУШ

Про матеріал
Контрольні роботи складено відповідно до модельної програми із зарубіжної літератури "Школа радості" О. Ніколенко для 5 класу НУШ. Вони містять різноманітні цікаві завдання, які допоможуть вчителеві перевірити рівень засвоєння учнями матеріалу розділів: "Скарбниця народних казок" та "Літературні казки". Кожна контрольна робота має 2 варіанти завдань
Перегляд файлу

 

                                                               Зарубіжна  література 

                                                                            5 КЛАС

         Контрольна робота №1  за матеріалом  розділу  «Скарбниця народних казок»

                                                                І варіант

image      І. Літературний диктант

1.     Країна братів Грімм

2.     Кому допомагала падчірка в криниці? 

3.     Назва індійської збірки народних казок

4.     Ім’я хлопчика з пензликом

5.     Як називається країна, яка подарувала нам «Момотаро»?

6.     У якої пані треба було вибивати подушки?

7.     Нагорода лінивої доньки

8.     Антитеза – це…

9.     Країна орігамі, ікебани, сумо

10.Головний конфлікт всіх казок 11. Яку тварину звали Чандарава?

12. Вид мистецтва, що відображає життя за допомогою слова     

                                                                                                                 3 бали

ІІ. Поясни числа, що стосуються творчості братів Грімм

     1815, 70

                                                                                                                       2 бали

ІІІ. Знайди відповідники у парах «персонаж – казка»:

1.   Хлопчик з талантом малювати              а) «Пані Метелиця»

2.   Купець-мандрівник                                б) «Фарбований шакал»

3.   Пасербиця                                               в) «Пензлик Маляна»

4.   Чандарава                                               г) «Синдбад-мореплавець»

                                                                                                                  2 бали

    ІV. Випиши «четверте зайве» слово: персик, Синдбад, рис, фазан

                                                                                                                            1 бал

    V. Склади схему «Образи казки «Пані Метелиця»

                               Люди                                          Інші

image         Що уславлюється в казці?                                                                        3 бали                                                        

                                                                                                              Всього 11 балів

 

 

                                                                             5 КЛАС

             Контрольна робота №1 за матеріалом  розділу  «Скарбниця народних казок»

                                                               ІІ варіант

      І. Літературний диктант

1.        Назви відомих збирачів фольклору

2.        imageКолір фарбованого шакала

3.        Казки якого  народу входять в «Панчатантру»?

4.        Ім’я Хлопчика-Персика

5.        Його звали Чандарава

6.        Як звали казкового мореплавця?

7.        Нагорода працелюбної доньки

8.        Від кого була записана казка «Пані Метелиця»?

9.        З якої казки осел, пес, кіт, півень?

10.   В якій казці зустрічається рибина-острів?

11.   Назва збірки арабських народних казок

12.   Хто автор фольклорних творів?                                                         

                                                                                                              3 бали

    ІІ. Поясни числа, що стосуються творчості братів Грімм

1812, 100

2 бали     ІІІ. Знайди відповідники у парах «казка - народ»:

1.   «Пензлик Маляна»                                 а) німецький

2.   «Синдбад-мореплавець»                        б) індійський

3.   «Пані Метелиця»                                    в) китайський

4.   «Фарбований шакал»                             г) арабський

                                                                                                 2 бали

 

     ІV. Випиши «четверте зайве» слово:                  піч, яблуня, пір’я, Чандарава

                                                                                                                          1 бал                                  

 

      V. Що таке казка? Склади схему «Види казок»

image                           

                                                                                                  3 бали

 

                                                                                          Всього 11 балів

 

                 Контрольна робота №2 за творчістю Г. К. Андерсена, О. Уайльда

                                                                 5 КЛАС

                                                             І варіант

І. Літературний диктант 

1.       Казка, створена не народом, а одним письменником

2.       Передача змісту твору засобами іншої мови

3.       Ім’я хлопчика, якого шукала Герда

4.       Який письменник понад усе цінував красу і дивував усіх незвичайним одягом?

5.       Його губи були як червона квітка, а очі – як фіалки

6.       Від нього залишилось тільки олов’яне серце

7.       Хто допоміг Хлопчику-Зірці знайти 3 монети?

8.       Якому казкареві вдячні діти подарували троянду і олов’яного солдатика?

9.       Він був загорнений у золотий плащ і мав бурштинове намисто

10.   З якої казки персонажі: крук, маленька розбійниця, північний олень, лапландка?

11.   Який чарівний предмет зробив злий троль?

12.   Якого кольору були черевички Герди?          

                                                                                                                           3 бали

ІІ. З якими казками і збірками казок пов’язані ці числа? Поясни:

                  3,  25,  1891                                                                                                    2 бали

ІІІ. Поєднай героїв та назви казок, у яких вони діють

1.     Балерина                                              а) «Снігова королева»

2.     Дроворуб                                             б) «Непохитний олов’яний солдатик»  3.Кай                                                        в) «Хлопчик-Зірка» 

4. Добра чаклунка 

image     у капелюшку з квітами                                                                                       2 бали   

                                                                                                                                                                      

ІV. Охарактеризуй образ Хлопчика-Зірки                                                                     3 бали

V. Випиши «п’яте зайве» слово: лапландка, олень, балерина, Герда, Кай

image                                                                                                                    1 бал         Всього – 11 балів

                                                                                                                                       image                                       

 

5 КЛАС

             Контрольна робота №2 за творчістю Г. К. Андерсена, О. Уайльда

ІІ варіант

І. Літературний диктант

1.       Текст, створений тією мовою, якою володіє і яку обрав автор 

2.       Ім’я дівчинки, яка шукала Кая

3.       В кого закохався непохитний олов’яний солдатик?

4.       Хто виколов очі кротові тростинкою?

5.       Хто насправді «ховався»  за зовнішністю жебрачки і прокаженого?

6.       Автор «Дюймовочки» і «Русалоньки»

7.       Він навчався з дітьми, набагато молодшими за нього (автор)

8.       Країна Андерсена 

9.       Хто знайшов Хлопчика-Зірку?

10.   Він потрапив у живіт риби

11.   Збірка, до якої увійшла казка «Хлопчик-Зірка»

12.   Кому Герда подарувала свої червоні черевички?                                                  3 бали  

ІІ. З якими казками і збірками казок пов’язані ці числа? Поясни:

                 10, 2, 1888                                                                                                        2 бали

ІІІ. Поєднай героїв та назви казок, у яких вони діють

1.     Паперова балерина                      а) «Снігова королева»

2.     Коноплянки і Горлиці                   б) «Непохитний олов’яний солдатик

3.     Фінка                                             в) «Хлопчик-Зірка»

4.     Старий чаклун з печери

imageза гранатовим  деревом                                                                                    2 бали         

 

ІV. Охарактеризуй образи  Герди і Кая

                                                                                                                                           3 бали

             

V. Випиши «п’яте зайве» слово: ложка, солдатик, балерина, золотий плащ, риба

image                                                                                                                                            1 бал

                                                                                    Всього – 11 балів

 

 

 

 

pdf
Додано
24 листопада 2022
Переглядів
6158
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку