Контрольні роботи, 9 клас

Про матеріал
Матеріал містить 6 контрольних робіт для здобувачів освіти 9 класу до підручника Волощук Є.В. 2 контрольні роботи у формі твору та 4 контрольні роботи у формі різнорівневих завдань.
Перегляд файлу

Контрольна робота № 1 за розділами

«Вступ», «Просвітництво»

Варіант I

Початковий та середні рівні (по 1 балу за кожну правильну відповідь)

  1. Доба Просвітництва сповідувала культ:

а) розуму;

б) моралі;

в) краси;

г) релігії.

2. До якого жанру належить твір Дж. Свіфта «Мандри Лемюеля Гуллівера»?

а) памфлет;

б) повість;

в) роман;

г) новела.

3. Де Гуллівер мешкав, коли був у Ліліпутії (за твором Дж. Свіфта)?

а) у палаці імператора;

б) у корівнику;

в) у старовинному занедбаному храмі;

г) на кухні.

4. Кого в Ліліпутії призначали на вищі державні посади (за твором Дж. Свіфта)?

а) найкращих випускників шкіл;

б) тих, хто краще за інших танцює на канаті;

в) переможців лицарських турнірів;

г) іноземців.

5. Поезія, що стала гімном Європейського Союзу, була написана:

а) Й.В.Ґете;

б) Дж.Свіфтом;

в) Й.К.Ф.Шиллер;

г) Ж.-Ж.Руссо.

6. Дух бунтарства притаманний твору:

а) «Вільшаний король» Й.В.Ґете;

б) «Травнева пісня» Й.В.Ґете;

в) «До радості» Й.К.Ф.Шиллер;

г) «Прометей» Й.В.Ґете.

Достатній рівень (по 1,5 бала за правильну відповідь)

7. Як ви вважаєте, що приваблювало Ґете в образі Прометея?

8.Схарактеризуйте образ головного героя роману Дж. Свіфта «Мандри Лемюеля Гуллівера»

Високий рівень (3 бали за правильну відповідь)

9. Виконайте одне із завдань:

а) Напишіть твір – мініатюру «Лист до Гуллівера».

б) Опишіть дискусію з уявним опонентом про те, що було б, якби у сучасному світі люди почали жити, керуючись лише розумом і відкидаючи почуття.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 2 за розділом

«Романтизм»

Варіант I

Початковий та середні рівні (по 1 балу за кожну правильну відповідь)

  1. Романтизм зародився на межі:

а) XVI – XVII ст..;

б) XVII – XVIII ст..;

в) XVIII – XIX ст..;

г) XIX – XX ст..

2. Для романтизму характерні такі ознаки:

а) суворі правила;

б) підвищена емоційність;

в) складна метафоричність;

г) незвичайні герої діють у незвичайних обставинах.

3. Назва поетичної збірки Г.Гейне:

а) «Книга життя»;

б) «Книга віршів»;

в) «Книга пісень»;

г) «Книга спогадів».

4. Фольклорний мотив кохання як страшної сили розкрито у творі:

а) Дж. Байрон «Мій дух як ніч…»;

б) Дж. Байрон «Хотів би жити знов у горах…»;

в) Г.Гейне «На півночі кедр одинокий…»;

г) Г.Гейне «Не знаю, що стало зо мною…».

5. Основною думкою у творі Дж. Байрона «Хотів би жити знов у горах…» є:

а) оспівування краси кохання;

б) уславлення свободи, засудження лукавства;

в) осуд жорстокості, кровопролиття війн;

г) заклик до повстання, до збройного опору.

6. Байрон зображує Мазепу в молодості як людину:

а) розважливу, помірковану;

б) захоплену, дещо безрозсудну;

в) патріотичну, героїчну;

г) мрійливу спокійну.

Достатній рівень (по 1,5 бала за правильну відповідь)

7. Визначте ознаки романтизму як літературного напряму. Назвіть найвідоміших його представників.

8. Схарактеризуйте романтичного героя. На скільки цей образ, на вашу думку, актуальний у наш час?

Високий рівень (3 бали за правильну відповідь)

9. Напишіть невеликий твір на одну із запропонованих тем:

а) «Тема кохання в ліриці Г.Гейне»;

б) «Байронічний герой у ліриці Дж. Байрона та його поемі «Мазепа».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 3 за розділом

«Нові обрії європейського роману»

Варіант I

Напишіть твір на одну із поданих тем:

1. Мої враження від роману «Собор Паризької Богоматері» В.Гюго.

2. Боротьба добра і зла в романі В.Гюго «Собор Паризької Богоматері»

3. Тема кохання в романі В.Гюго «Собор Паризької Богоматері.»

4. Хто винен у смерті Есмеральди?

5. Як Квазімодо піднісся на крилах кохання?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 4 за розділом

«Реалізм»

Варіант I

Напишіть твір на одну із поданих тем:

1. Тема згубної влади грошей у творі О. де Бальзака «Гобсек».

2. Людина – автомат чи просто людина? (Образ Гобсека в однойменному творі О. де Бальзака.)

3. Як багато в людині нелюдськості! (За твором М.В.Гоголя «Шинель»).

4. Трагедія «маленької людини» в повісті М.В.Гоголя «Шинель».

5. «Так, була одна чесна, шляхетна особа. Це сміх» (За твором М.В.Гоголя «Ревізор»)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 5 за розділом

«Нові тенденції у драматургії кінця XIX - початку XX ст.»

Варіант I

Початковий та середні рівні (по 1 балу за кожну правильну відповідь)

  1. Засновником «нової драми» вважають:

а) А.Чехова;

б) Б.Шоу;

в) М.Метерлінка;

г) Г.Ібсена.

2. Основна проблема п’єси «Ляльковий дім» - це проблема:

а) батьків і дітей;

б) становлення жінки як особистості;

в) вірності та зради;

г) влади грошей.

3. Нора, героїня драми Г.Ібсен «Ляльковий дім», вісім років приховувала, що:

а) її шантажує Крогстад;

б) закохана в доктора Ранка;

в) змушена віддавати великий борг;

г) витратила батькові гроші.

4. Який є насправді Торвальд Хельмер, він показав, коли:

а)отримав листа від Крогстада;

б) дістав підвищення по службі;

в) дізнався про кохання Ранка до Нори;

г) у Нори не виходив на репетиції танець тарантела.

5. Головна героїня п’єси Б.Шоу «Пігмаліон» Еліза, яку професор Хіггінгс випадково зустрів на вулиці, вирізнялася:

а) не зовсім чесним ставленням до покупців;

б) пихатістю, грубістю;

в) жахливою вимовою;

г) лагідністю, відкритістю, гарними манерами.

6. Про що замислювався Хіггінгс із п’єси «Пігмаліон», коли розпочинав експеримент?

а) про те, що скаже батько дівчини;

б) що буде робити Еліза  далі;

в) що скажуть у вищому світі:

г) як зробити з квіткарки герцогиню.

Достатній рівень (по 1,5 бала за правильну відповідь)

7. Схарактеризуйте один із образів (з творів цієї теми), який вам найбільше запам’ятався.

8. Порівняйте античний міф про Пігмаліона із твором Б.Шоу.

Високий рівень (3 бали за правильну відповідь)

9. Виконайте одне із завдань:

а) Що споріднює Елізу Дулітл з казковою Попелюшкою? (за п’єсою Б.Шоу «Пігмаліон»).

б) Напишіть есе «Шлях Нори Хельмер від ляльки до особистості» (за драмою Г.Ібсен «Ляльковий дім»).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 6 за розділами

«Література XX–XXI ст. Життя, історія, культура»

Варіант I

Початковий та середні рівні (по 1 балу за кожну правильну відповідь)

  1. Що означає назва твору Р.Бредбері «451 за Фаренгейтом»?

а) псевдонім головного героя;

б) температура, за якої може статися глобальна катастрофа на землі;

в) температура самозаймання паперу;

г) назва кав’ярні, де зазвичай відпочивали пожежники.

2. Основним завданням пожежників у романі Р.Бредбері «451 за Фаренгейтом» було:

а) знаходити воду для гасіння;

б) спалювати книги;

в) підслуховувати, про що говорять мешканці Міста;

г) налагоджувати телевізори для стеження.

3. Як ставилося оточення до героїні роману Р.Бредбері «451 за Фаренгейтом» Кларисси Маклеллан?

а) як до дитини – індиго;

б) як до божевільної;

в) байдуже;

г) як до лідера.

4. Основна колізія твору Гарпер Лі «Убити пересмішника» розгортається навколо:

а) дружби дітей;

б) боязні дітей сусіда Страхолюда;

в) суду над чорношкірим;

г) бійки дітей за честь адвоката Аттікуса.

5. Чия світлина на конкурсі вродливих дітей виграла премію 5 доларів?

а) Ділла;

б) Джема;

в) Моді;

г) Джин – Луїза.

6. Хто такий пересмішник?

а) тварина;

б) морське чудовище;

в) дракон;

г) птах.

Достатній рівень (по 1,5 бала за правильну відповідь)

7. Визначте проблематику роману Р.Бредбері «451 за Фаренгейтом».

8. Складіть короткий план – характеристику твору Лі Гарпер «Убити пересмішника»

Високий рівень (3 бали за правильну відповідь)

9. Напишіть есе на одну із запропонованих тем:

 а) «Роль книги в житті людини та суспільства» (за твором Р.Д.Бредбері «451 за Фаренгейтом»).

б) «Більшість людей хороші, коли їх нарешті зрозумієш» (за твором Г.Лі «Убити пересмішника»)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Зарубіжна література 9 клас (Волощук Є.В., Звиняцьковський В.Я., Філенко О.М.)
Додано
16 січня
Переглядів
336
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку