Корекційно-розвиткове заняття "Сум" (смуток)

Про матеріал

Дане корекційно-розвиткове заняття спрямоване для розвитку емоційного інтелекту дітей старшого дошкільного віку. Заняття буде корисним практичним психологам ЗДО.

Перегляд файлу

Корекційно-розвиткове заняття

«Сум» («Смуток»)

Мета: знайомство з емоцією «смутку», розвивати вміння адекватно виражати свої емоції, зняття психоемоційної напруги.

Обладнання: піктограма «смутку» олівці, папір, повітряна кулька, конверт.

Хід заняття

  1.               Привітання «Хто це?»

Мета: формування передумов для спілкування у групі, створення позитивного настрою.

Діти стають у колі, у центрі – дитина із зав’язаними очима. Усі йдуть по колу, приспівуючи: «Відгадай, відгадай, хто гукнув тебе, впіймай!».

Діти зупиняються, хтось із них звертається до гравця у колі: «Сергійко, привіт! Яке моє ім’я, відгадай??! Якщо Сергійко відгадав хто його покликав, обидва міняються місцями і гра триває.».

  1.               Вправа «Лист»

Діти, я сьогодні отримала дуже дивного листа. Давайте зараз ми його відкриємо і прочитаємо.

«Мене звуть Мовчок.

Я дуже, дуже самотній

Плачу я зовсім без причини

І від сліз зовсім промок.

Допоможіть мені

Смуток мій розкрити

І листа мені напам’ять

У світ емоцій відішліть.»

  •                   Діти, допоможемо Мовчку впоратися із сумом? (діти відповідають).
  •                   А коли вам сумно, що ви робите, щоб розвеселитися?
  1.               Знайомство із піктограмою смутку
  2.               Вправа «Закінчи речення»
  •                   Я сумую, коли … .
  •                   Мамі сумно, коли … .
  •                   Друзі сумують, коли … .
  1.               Вправа «Намалюємо смуток»

Психолог пропонує дітям розглянути малюнки з обличчями дівчаток і хлопчиків, в яких відсутні емоції. Діти повинні домалювати на обличчях «смуток».

  1.               Гра «Австралійський дощ»
  •                   Тихесенько подув вітер (діти легенько труть долонька об долоньку).
  •                   Перші капельки впали на землю (клацають пальчиками).
  •                   Сильний дощ (б’ють долонями по стегнах).
  •                   Град (тупіт ногами).
  •                   Град стихає (тихіше стукають).
  •                   Дощ стихає (легше вдаряють долоньками по колінах).
  •                   Вітерець (легенько труть долонько об долоньку).
  •                   О, сонце! (Піднімають руки вгору).
  1.               Вправа «Мені подобається в тобі …»

Діти по колу повинні закінчити речення «мені подобається в тобі …».

  1.               Прощання

Діти стоять в колі, тримаються за руки і промовляють: «Усім, усім, до побачення!».

  1.               Рефлексія заняття

-​ Що на занятті найбільше сподобалося?

- Які емоції ви відчуваєте зараз?

 

doc
Додано
10 серпня 2018
Переглядів
2213
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку