ПЛАН-КОНСПЕКТ
уроку фізичної культури
для учнів 9-х класів
Розділ: кросова підготовка та загально-фізична підготовка
Мета:
1) Комплексний розвиток фізичних якостей в процесі уроку
2) Розвиток загальної витривалості.
Виховна мета:Сприяти розвитку свідомого ставлення до занять фізичною культурою.
Форма проведення : колова
Частини уроку |
Зміст |
Дозування |
Оргметодвказівки |
П І Д Г О Т О В Ч А 15 хв |
Шикування. Рапорт чергового. Повідомлення задач та мети уроку. Вимірювання ЧСС. Стройові вправи. Ходьба, біг. Загально-розвиваючі вправи в колі
|
2 хв. 1- 2 хв.
30 сек. 2 хв. 2 хв. 8 хв. Комплекс №1 |
Зауваження по зовнішньому вигляду учнів
Звернути увагу на поставу Виконувати в повній координації рухів.Слідкувати за диханням |
О С Н О В Н А
Ч А С Т И Н А 25 хв. |
І. Тривалий біг.
ІІ. Колове тренування, комплекс а) біг з високим підніманням стегна; б) нахили вперед, назад; в) зміна положення ніг з в.п. в упор присівши на лівій, права – позаду; г) упор присівши – упор лежачи – упор присівши – вистрибнуть вгору; д) віджимання в упорі лежачи; е) робота рук в максимальному темпі в положенні стоячи; є) вистрибування на гімнастичну лаву, поперемінно штовхаючись лівою, правою; ж) стрибки в довжину з місця; з) повільний біг по колу. ІІІ. Рухливі та спортивні ігри за вибором учнів (будь яка з м’ячами). |
до1000 м без урахування часу. 6 хв. 20 сек. р-та + 10 сек.відп. 2 серії
10 хв |
Слідкувати за диханням ,тримати дистанцію. Для спец.мед.групи – Ходьба на ту саму відстань. Після дистанції перевірка ЧСС
|
З А К Л Ю Ч Н А 5хв. |
Вправи для відновлення дихання Шикування. Замір ЧСС. Підбиття підсумків уроку. Оголошення дз. Організований вихід з залу. |
1хв 1хв
2хв 1 хв
|
Відмітити найкращих учнів.Дати рекомендації при небхідності Д.З.: Вправи для гнучкості |
Комплекс
загально-розвиваючих вправ
1. В. п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс: 1- нахилити голову наліво; 2- нахилити голову направо; 2. В. п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс: 1- поворот голови ліворуч; 2- в. п.; 3- поворот голови праворуч; 4- в. п. 3. В. п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс: 1-4- колові оберти головою ліворуч; 5-8- колові оберти головою праворуч 4. В. п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс: 1- підняти плечі вгору і повернути тулуб ліворуч; 2- в. п. 3- підняти плечі вгору і повернути тулуб праворуч; 4- в. п. 5. В. п. – стійка ноги нарізно, руки за голову: 1-3- руки вгору і одночасно піднятися навшпиньки (потягнутися за кистями); 4- в. п. 6. В. п. – стійка ноги нарізно, права догори: 1-2- ривки руками; 3-4- те саме, змінивши положення рук 7. В. п. – стійка ноги нарізно, руки перед груддю: 1-2- ривки руками; 3-4- поворот ліворуч, руки в сторони, ривки руками; 5-8- те саме, праворуч |
6-8р
30 с.
3-4 рази
3-4 рази
3-4 рази
3-4 рази
5-6 разів
3-4 рази |
Фронтальний метод, колона по одному Слідкувати за правильним виконанням вправ, осанкою та зовнішніми проявами втоми Звернути увагу на дозування вправ для учнів спец- та підг- групи
Фронтальний метод, три шеренги Слідкувати за правильним виконанням вправ, осанкою та зовнішніми проявами втоми Звернути увагу на дозування вправ для учнів спец- та підг- групи
Ноги рівні .Слідкувати за поставою
|
8В. п. – стійка ноги нарізно, руки вперед- в сторони: 1- мах правою ногою до кисті лівої руки; 2- в. п. 3- мах лівою ногою до кисті правої руки; 4- в. п. 10.В. п. – випад лівою ногою вперед, руки на ліве коліно: 1-3- пружні рухи лівою ногою; 4- стрибком змінити положення ніг; 5-7- пружні рухи правою ногою; 8- в. п. 11. Стрибки на місці: - на лівій нозі; - на правій нозі; - на двох ногах; 12 Ходьба на місці Перешикування з трьох шеренг в колону по-одному в русі.
|
6-8раз
6-8раз
6-8раз
4-6раз |
Виконувати в повній координації рухів.
Виконувати з рівною спиною пружними рухами
Слідкувати за диханням та координацією рухів.
|