КТП 7 клас 2 семестр

Про матеріал
за підручником для 7 класів закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва, Французька мова (Français 7), Київ, видавничий дім «Освіта» 2018 Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень
Перегляд файлу

Французька мова 7 клас Чумак 2020 підручникКалендарно-тематичне планування

з французької мови

 

7 клас

3-й рік навчання

 

( за підручником  для 7 класів закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва,

Французька мова (Français 7), Київ, видавничий дім  «Освіта» 2018)

 

Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень

 

II-семестр

Дата

Змістова

лінія

Тематика

ситуативного

спілкування

Мовний компонент

Мовленнєвий компонент

Соціокультурна компетенція/

Загальнонавчальна компетенція

Д/З

 

 

 

 

фонетична

граматична

лексична

аудіювання

говоріння

читання

письмо

 

 

Тема 5: Париж/Київ  (Paris/Kyiv)

34

 

Громадянська

відповідальність

Париж та його пам'ятки

Ex.11 p.98

Connecteurs logiques

Obligations

Ex.4-5 p.94

Le centre culturel Georges Pompidou, Montmarte, la basilique du Sacre Couer, les bateaux de Paris, Disneyland

Ex.1-3 p.93

p.96

Ex.9 p.97

Ex.7

p.96

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

 

Учні вміють писати листівки іноземним друзям про столиці, утворювати послідовні числівники, знають адміністративні поділи столиць, розказують про визначні місця, використовують нові граматичні вміння

 

 

 

 

Ex.12 p.98

(усно)

35

 

Адміністративний поділ столиці - Париж

Ex.11 p.104

Les degres de comparaison

Ex.5 p.100

Diveser, se trouver, arrondissement, magnifique, apprecier, charmante

Ex.1-3 p.99

Ex.7 p.102

 

Ex.8 p.102

Ex.12 p.104

(усно)

36

 

Послідовні числівники

Ex.11 p.104

Les degres de comparaison

Ex.6 p.101

Premier, deuxieme, troisieme, quatrieme, cinquieme, onzieme, seiziem, dix-septieme, dix-huitieme, vingtieme

Ex.10 p.104

p.102

Texte 1

Ex.9 p.103

Ex.13 p.104

(усно)

37

 

Київ та його пам'ятки

Ex.9 p.109

Les verbes impersonnels

Ex.4 p.106

Andriyivskyi Ouzviz, La Laure Kyevo-Petcherska, l'Opera National de Kyiv, Krechtchatyk

Ex.1-3 p.105

p.107

Texte 1

Ex.6 p.108

Ex.10 p.109

(усно)

38

 

Адміністративний поділ столиці - Київ

Ex.12 p.114

Les expressions de lieu

Ex.4 p.111

La rive, droit, gauche. Dnipro

Ex.1-3 p.110

Ex.7 p.112

Texte 1

Ex.8 p.113

Ex.13

p.114

(усно)

39

 

Твір-розповідь:

«Прогулянки столицями: Париж та Київ»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

Розповідати розповідь

Тема 6: Природа та довкілля (la nature et l'environnement)

40

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Тварини та їх безпека

Ex.11 p.21

Le verbe irregulier

Souffrir

Ex.4 p.117

Souffrir, la faim, le froid, installer, les mangeoires, les abreuvoirs, les nichoirs, il y a du givre, il y a une tempete de neige, les oiseaux, les animaux

Ex.1-3 p.116

Ex.6 p.119

Texte 1

Ex.9 p.120

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

Учні вміють провести дискусію про екологічних проблемах, знають як зберегти тварин у зиму, правильно розрізняють вимираючих видів тварин, складають план порятунку планети, використовують нові вміння з граматики

Ex.12 p.122

(усно)

41

 

Тварини Червоної книги

Ex.9 p.127

Future proche

Aller au presents+verbe à l'infinitif

Ex.4 p.124

Le panda geant, le tigre du Bengale, l'elephant d'Asie, la gorille, le cacatoes d'Australie, le dauphin de l'Irrawaddy

Ex.1-2 p.123

p.125

 

Ex.6 p.125

Ex.10 p.127

(усно)

42

 

Як оберегти тварин від вимирання?

Ex.9 p.127

Future proche

Aller au presents+verbe à l'infinitif

Ex.5 p.124

Les especes, l'extinction, la deforestation, la pollution

Ex.7-8 p.126

p.125

Texte 1

 

Ex.11 p.127

(усно)

43

 

Екологічні проблеми

Ex.11 p.133

Imperatif present

Ex.4 p.129

La pollution, la penurie d'eau potable, les dechets menagers

Ex.1 p.128

p.131

 

Ex.3 p.128

Ex.12 p.133

(усно)

44

 

Як зберегти планету?

Ex.11 p.133

Imperatif present

Ex.6 p.130

J'ai mon passeport éco-citoyen

Ex.8-9 p.132

p.131

 

Ex.10 p.133

Ex.13 p.133

(письмово)

45

 

Твір-розповідь:

«Я дбаю за природу»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

Розповідати розповідь

Тема 7: Помешкання. Квартира. Кімната. Адреса (l'habitat, l'appartement, la chamber, l'adresse)

46

 

Громадянська відповідальність

Квартира

Ex.12 p.140

La forme negative du verbe

Ex.5 p.136

l'appartement, la sale de bains, la sale a manger, l'entree, le sejour, chambre, salon, cuisine

Ex.1-2 p.135

Ex.7 p.138

 

Ex.8 p.138

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

Учень вміє описувати свою кімнату, писати адресу на листі, знає кімнати в будинку, вживає нові граматичні правила, використовує набуті лексичні одиниці

Ex.13 p.140

(усно)

47

 

Схема квартири

Ex.12 p.140

La forme negative du verbe

Ex.6 p.136

l'appartement, la sale de bains, la sale a manger, l'entree, le sejour, chambre, salon, cuisine

Ex.10 p.130

p.137

Texte 1

Ex.11 p.139

Ex.9 p.138

(письмово)

48

 

Адреса

Ex.11 p.145

Les prepositions de lieu

Ex.4 p.142

Rue de la …

Adresse,

Quelle est ton adresse?

j'habite au…

Ex.1-2 p.141

p.143

 

Ex.3 p.144

Ex.12 p.145

(усно)

49

 

 

Адресований лист

Ex.11 p.145

Les prepositions de lieu

Ex.5 p.142

Le code postale, ville, village, nomero

Ex.9-10 p.145

Ex.7 p.144

Texte 1

Ex.8 p.144

Ex.13 p.145

(письмово)

50

 

Моя кімната.

Меблі

Ex.8 p.150

Les adjectifs possesifs

Ex.4 p.147

La bibliotheque, la lampe, l'affiche, le poster, le fenetre, le rideau, le fauteuil, le chevet, le lit, le tapis, le reveil, la table basse, la moquette, la chaise, le bereau, le clavier, la lampe de travaile, la souris, l'ecran, le placard, l'etagere, la commode, la lampe

Ex.1-3 p.146

Ex.5 p.148

 

Ex.6 p.149

Ex.9 p.150

(усно)

51

 

 

Інтер'єр кімнати

Ex.8 p.150

Les adjectifs possesifs

Ex.4 p.147

Petit, grand,

lumière,

confortable,

sombre

Ex.7 p.149

 p.148

Texte 1

 

 

Ex.10

 p.150

(письмово)

52

 

Твір-розповідь:

«Моя квартира/будинок»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

Розповідати розповідь

Тема 8: Свята та традиції (les fetes et les traditions)

53

 

Громадянська відповідальність

Вечірка до дня народження

Ex.9 p.155

Des verbes irreguliers et leurs participes passes

Faire

Mettre

Ex.5 p.153

Prendre une photo, souffler les bougies, s'habiller en princesse, recovoir des cadeaux d'anniversaire

Ex.1-2 p.152

Ex.7 p.155

 

Ex.3 p.152

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

 

Учень вміє організовувати власне свято, вживає побажання, пиши привітальні листівки з святом, знає традиції Пасхи, вживає нову лексику, використовує нові граматичні вміння

Ex.10 p.156

(письмово)

54

 

Побажання. Вітання для іменника

Ex.9 p.155

Des verbes irreguliers et leurs participes passes

Faire

Mettre

Ex.6 p.153

Joyeux anniversaire!

Je te souhaite une bonne santé, du Bonheur, de tes voux chaleureux, de la prospeperite, la realisation de tes reves

Ex.8 p.155

p.154

Texte 1

 

Ex.11 p.156

(усно)

55

 

 

Святковий наряд

Ex.9 p.160

COD

Ex.4 p.158

La tenue, le costume

Ex.1-2 p.157

p.159

 

Ex.7 p.159

Ex.10 p.161

(письмово)

56

 

Як успішно організувати день народження?

Ex.9 p.160

COD

Ex.5 p.158

Reussir, boum, l'idee, motie, cache-cache

Ex.8 p.160

p.159

Texte 1

 

Ex.11 p.161

(письмово)

57

 

Свято Весни

Ex.10 p.166

Le future simple de certains verbes irreguliers

Ex.5 p.163

Le muguet en brin, en bouquet, 1er Mai, le fetes de printemps

Ex.1-2 p.162

 p.165

 

Ex.3 p.162

Ex.11 p.166

(усно)

58

 

Пасха. Традиції святкування

Ex.10 p.166

Le future simple de certains verbes irreguliers

Ex.6 p.163

Les cloches de Paques, les chocolats de Paques, les gourmands, les oeuf de Paques, s'envoler, ramasser

Ex.8-9 p.166

p.165

Texte 1

Ex.7 p.165

Ex.12 p.166

(письмово)

59

 

Твір-розповідь:

«Мій день народження»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

Розповідати розповідь

Тема 9: Подорож. Транспорт  (le voyage. Les transports)

60

 

 

Види транспорту

Ex.11 p.172

Le forme negative du verbe au passé compose

Ex.5 p.169

l'avion, le train, le bateau, le bus, velo, moto

Ex.1-2 p.168

Ex.7 p.171

 

Ex.3 p.168

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні вміють розказувати яким транспортом вони подорожують, вміють складати план подорожі, вживають нову лексику, використовують нові граматичні навички

Ex.12 p.172

(усно)

61

 

Громадянська відповідальність

Контроль аудіювання

(семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити Л.О

62

 

Потяг

Ex.11 p.172

Le forme negative du verbe au passé compose

Ex.6 p.169

 

Le TGV, la gare a fer, grande vitesse, partir

Ex.9-10 p.172

Ex.8 p.171

Texte 1

Ex.8 p.171

Ex.12 p.172

(письмово)

63

 

Контроль читання

(семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

Повторити правила читання

64

 

На зупинці

Ex.8 p.177

Le verbe prendre

Ex.3 p.174

l'aret de bus, prendre le bus, la station de metro, prendre le metro

 

Ex.1-2 p.173

Ex.7 p.176

 

Ex.8 p.175

Ex.9 p.177

(усно)

 

65

 

Контроль письма

(семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

Повторити Л.О та Г.С

 

66

 

Родина подорож

Ex.8 p.177

Le verbe prendre

Ex.4 p.174

Au bord de la mer, les valises, deposer, la gare, les affaires, un coffer, se diriger,

 

 

Ex.7 p.177

p.176

Texte 1

 

Ex.10 p.177

(письмово)

67

 

 

Контроль говоріння

(семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені теми

68

 

Твір-розповідь:

«Подорож моєї мрії»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

Розповідати тему

69

 

Повторення вивченої теми:

Подорож. Транспорт 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

70

 

 

Підсумок II семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

Підбити підсумок

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Магера Андрій
Додано
6 липня 2021
Переглядів
1974
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку