Ктп з англійської мови для 7 класу на 2 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 7 класу на 2 семестр зі змістовими лініями. Складено за підруником О.Карпюк у відповідності до нової програми та за новими стандартами НУШ. автор Швага Марина Максимівна.
Перегляд файлу

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

 

 

 

 

Очікувані

результати

 

 

 

Ключові компетентності

 

Інтегровані змістові лінії

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємли-вість та фінанова грамотність

A sound mind in a sound body.

Здоровий дух у здоровому тілі.

 

 

 

Спорт від А до Я.

 

Впр.1,2,3,

Стр.92-93

Лексика теми спорт

 

Вміти розповідати про улюблений вид спорту.

Уміння вчитися упродовж життя.

 


+

 

 +

 

Впр. 3, ст.93

 

 

Олімпійськи ігри.

Впр.1,2,3,

Стр.93-96

Лексика теми спорт

 

Вміти розповідати про Олім-пійськи види спорту.

Уміння вчитися упродовж життя.

 


+

 

 +

 

Впр.1,

ст.93

 

 

 

 

 

Олімпійськи ігри.

Впр.4,5,6,

Стр.97

Лексика теми спорт

 

Вміти розповідати про Олім-пійськи види спорту.

Уміння вчитися упродовж життя.

 


+

 

 +

 

Впр.4

Стр.

97

 

 

 

 

Спорт від А до Я.

 

Впр.1,2,3,

Стр.98-99

Лексика теми спорт

Розділові питання.

 

Уміння вчитися упродовж життя.

 


+

 

 +

 

Впр4,

Стр.

99

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

 

 

 

 

Очікувані

результати

 

 

 

Ключові компетентності

 

Інтегровані змістові лінії

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

Doctor! Doctor!

Лікаря! Лікаря!

 

 

 

У лікаря.

Впр.1,2,3,

Стр.108-109

 

Вміти розповідати про свої больові відчуття.

Соціальна   та громадянська

 


+

 

 +

 

Впр. 3, ст.109

 

 

Твоє здоров’я.

Впр.4,5,6,

Стор.110

 

Вміти розповідати про свої больові відчуття.

Соціальна   та громадянська

 


+

 

 +

 

Впр. 6, ст.110

 

 

Обслуговування в лікарні.

Впр.1,2,3,

Стор.111-113

 

Вміти розповідати про лікарні в Україні.

Соціальна   та громадянська

 


+

 

 +

 

Впр.3,

ст.113

 

 

Медичне обслугову-вання.

Впр.4,5,6,7,8

Стор.113-115

 

Вміти розповідати про лікарні в Україні.

Соціальна   та громадянська

 


+

 

 +

 

Впр.6,

ст.115

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

 

 

 

 

Очікувані

результати

 

 

 

Ключові компетентності

 

Інтегровані змістові лінії

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємли-

віст ь та фінанова грамотність

 

 

Ти гарний спортсмен, чи не так?

 

Впр.4,5,

Стор.99-100

Розділові питання.

Вміти розповідати про улюб-лений вид спорту.

Уміння вчитися упродовж життя.

 


+

 

 +

 

Впр.5.

Стор.100

 

 

Спортивний гурток.

 

Впр.1,3,4,5,

Стор.100-102

Розділові питання.

Вміти розповідати про спор-тивний гурток

Уміння вчитися упродовж життя.

 


+

 

 +

 

Впр.2,

Стор.101

 

 

Спорт – це весело.

Чому ми любимо спорт.

Впр.6,7,

стор.103-105 Впр.1,2,3,

Стор.105-106

Розділові питання.

Вміти розповідати про улюб-лений вид сорту.

Уміння вчитися упродовж життя.

 


+

 

 +

 

Впр.3,

Стор.106

 

 

Закріплення вивченої теми.

Тематична.

За завданнями вчителя.

Розділові питання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

 

 

 

 

Очікувані

результати

 

 

 

Ключові компетентності

 

Інтегровані змістові лінії

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінанова грамотність

 

 

Щось не так зі мною.

Впр.1,2,

Стор.115-117

Впр.4,5,6,7,

Стор.118

Минулий перфектний час

Вміти розповідати про свої больові відчуття.

Соціальна   та громадянська

 


+

 

 +

 

Впр.3,

Стор.117 Впр.7

Стор.119

 

 

У лікаря.

Впр.1,2,3,4,

Стор.119-120

Минулий перфектний час

Вміти розповідати про свої больові відчуття.

Соціальна   та громадянська

 


+

 

 +

 

Впр.5,

Стор.120

 

 

Бережи здоров’я.

Впр.1,2,3,4,

Стор.121-122

Впр.6,7,8,

Стор.123

Минулий перфектний час

Вміти розповідати про свої больові відчуття.

Соціальна   та громадянська

 


+

 

 +

 

Впр.5

Стор.122

Впр.8

Стор.123

 

 

 

У лікаря.

Впр.1,2,

Стор.124

Впр.2,3,4,

Стор.125-127

 

Вміти розповідати про свої больові відчуття.

Соціальна   та громадянська

 


+

 

 +

 

Впр.4,

Стор.127

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

 

 

 

 

Очікувані

результати

 

 

 

Ключові компетентності

 

Інтегровані змістові лінії

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

 

 

Чи ти маєш які не будь спортивні речі вдома.

Впр.8,9,10

Стор.128-130

Минулий перфект-ний час

Вміти розповідати про спортивні знаряддя.

Соціальна   та громадянська

 


+

 

 +

 

Впр.9

Стор.130

 

 

Спорт у нашому житті.

Впр.1,2,3,4,

Стор.132-134

Минулий перфект-ний час

 

Соціальна   та громадянська

 


+

 

 +

 

Впр.2

Стор.134

 

 

Закріплення вивченої теми.

Тематична.

За завданнями вчителя.

Минулий перфект-ний час

 

Соціальна   та громадянська

 


+

 

 +

 

За завданнями вчителя.

Leisure Time!

Відпочинок. Дозвілля.

 

 

 

Розваги для себе.

Впр.1,2,3,4,5

Стр.138-139

 

Вміти розповідати про свій улюблений фільм

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

 

+

 

 

+

Впр. 6, 7

ст.139

 

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

 

 

 

 

Очікувані

результати

 

 

 

Ключові компетентності

 

Інтегровані змістові лінії

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

 

 

Розваги для себе.

Впр.1.2,3,

Стор.140-141

 

Вміти розповідати про свій улюблений фільм

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

 

+

 

 

+

Впр. 4, ст.141

 

 

Улюблені фільми.

Впр.5,6,7,

Стр. 142

 

Вміти розповідати про свій улюблений фільм

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

 

+

 

 

+

Впр. 5, ст.142

 

 

Жанри фільмів. Чи ти любитель ходити в кіно.

Впр.1,2,3,

Стор.144

Впр.1,2,

Стор.146-147

Зворотні займенники

Вміти розповідати про свій улюблений фільм

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

 

+

 

 

+

Впр.4

С.144

Впр.3

Стор.147

 

 

 

 

 

Похід в театр.

Впр.1,2,3,

Стор.148-149

Впр.4,5,6

Стор.150-151

Зворотні займенники..

Вміти розповідати про свій останній похід у кінотеатр

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

 

+

 

 

+

Впр.2

Стор.149

Впр.5

Стор.151

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

 

 

 

 

Очікувані

результати

 

 

 

Ключові компетентності

 

Інтегровані змістові лінії

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

 

Places of Interest!

Цікаві місця. Видатні пам’ятки.

 

 

 

Цікаві місця.

Впр.1,2,3,4.

Стор.153-154

 

Вміти володіти лексикою теми

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

 

 

 

 

 

+

 

 

+

Впр.3

Стор.154

 

 

 

 

 

Визначні пам’ятки Лондона.

Впр.1,2,3

Стор.155-158

 

Вміти розповідати про визначні пам’ятки Лондона

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

 

 

 

 

 

+

 

 

+

Впр.3

Стр.158

 

 

 

 

 

Визначні пам’ятки Києва.

Впр.3,4,5,6

Стор.158-161

 

Вміти розповідати про визначні пам’ятки Києва

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

 

 

 

 

 

+

 

 

+

Впр.5

Стр.161

 

 

 

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

 

 

 

 

Очікувані

результати

 

 

 

Ключові компетентності

 

Інтегровані змістові лінії

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

 

 

Пам’ятки які варто побачити.

Впр.1,2,3,

Стор.162-64

 

Вміти розповідати про визначні пам’ятки

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

 

 

 

 

 

+

 

 

+

Впр.4

Стр.164

 

 

Пам’ятки які варто побачити.

Впр.1,2,3

Стор.165-166

Минулі часові форми- минулий простий, минулий тривалий та минулий доконаний.

Вміти розповідати про визначні пам’ятки

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

 

 

 

 

 

+

 

 

+

Впр.3

Стор.166

 

 

Пам’ятки які варто побачити.

Впр.1,2,3

Стор.165-166

Впр.1,2,3,

Стор.167-168

Минулі часові форми- минулий простий, минулий тривалий та минулий доконаний.

Вміти розповідати про визначні пам’ятки

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

 

 

 

 

 

+

 

 

+

Впр.4

Стор.166

Впр.4

Стр.168

 

 

 

 

Нові враження.

Впр.5,6,7,8

Стор.169-171

 

Вміти розповідати про визначні пам’ятки

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

 

 

 

 

 

+

 

 

+

Впр.6

Стр.169

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

 

 

 

 

Очікувані

результати

 

 

 

Ключові компетентності

 

Інтегровані змістові лінії

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

 

 

Пам’ятки які варто побачити. Глобус.

Впр.1,2,

Стор.171

Впр.3,4,5,6,

Стор.173-175

Минулі часові форми- минулий простий, минулий тривалий та минулий доконаний.

Вміти розповідати про визначні пам’ятки

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

 

 

 

 

 

+

 

 

+

Впр.5

Стор.175

 

 

Закріплення теми.

Замір.

Тематична.

За зав-даннями вчителя.

Минулі часові форми- минулий простий, минулий тривалий та минулий доконаний.

Вміти розповідати про визначні пам’ятки

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

 

 

 

 

 

+

 

 

+

 

 

 

 

 

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

 

 

 

 

Очікувані

результати

 

 

 

Ключові компетентності

 

Інтегровані змістові лінії

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

 

 

Контроль навичок аудіювання.

Listening Comprehension

(the  second term)

Написати контроль аудіювання.

 

 

 

 

 

 

Підготу-вати-ся до конт-ролю читання

 

 

Контроль навичок читання.

Reading

Comprehension

(the second term)

 

Написати контроль читання.

 

 

 

 

 

 

Підготу-вати-ся до конт-ролю пись-ма

 

 

Контроль навичок письма.

Writing

Comprehension

(the second  term)

 

Написати творчу роботу.

 

 

 

 

 

 

 

Підготу-вати-ся до мовлення

 

 

Контроль навичок говоріння.

 

 

Speaking Comprehension

(the second term)

Розказати обрану тему.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 7 клас, Планування
Інкл
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
23 січня 2019
Переглядів
2520
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку