КТП з корекційно – розвиткових занять «Розвиток мовлення» для 9 класу

Про матеріал

КТП з корекційно – розвиткових занять «Розвиток мовлення» для 9 класу (за ПРОГРАМОЮ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ

«РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ»

ДЛЯ УЧНІВ 5-10 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

З ПОМІРНИМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Автор: ХАЙДАРОВА О.С. Київ – 2016) 2 год/т.

Перегляд файлу

КТП з корекційно – розвиткових занять «Розвиток мовлення» для 9 класу  (за ПРОГРАМОЮ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ

«РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ»

ДЛЯ УЧНІВ 5-10 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

З ПОМІРНИМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Автор: ХАЙДАРОВА О.С. Київ – 2016 ) 2 год/т.
 

№ п/п

 

Теми занять

Дата

 

Повторення вивченого матеріалу.

 

1

Будова слова

 

2

Частини мови (іменник, прикметник).

 

3

Граматичні категорії іменника. Граматичні категорії прикметника. 

 

4

Види речень за метою висловлювання.

 

 

Мовленнєвий розвиток.

 

5

Відомості про мовлення

 

6

Види мовленнєвої діяльності. Аудіювання.

 

7

Види мовленнєвої діяльності. Читання.

 

8

Види мовленнєвої діяльності . Списування.

 

9

Різновиди мовленнєвого спілкування: усне й письмове, монологічне й діалогічне.

 

10

Мета спілкування й адресат мовлення; основні правила спілкування

 

11

Простіші українські формули мовленнєвого етикету (вітання, прощання, прохання). Українські форми

 

12

Звертання до дітей і дорослих (Галинко, Олесю, Віро Миколаївно, Василю Петровичу).

 

13

Вживання займенників Ви, Вас, Вам  в писемному мовленні.усному мовленні.

 

14

Аудіювання (слухання-розуміння).

Слухання-розуміння текстів різного типу (розповідь, опис, міркування);

 

15

Слухання-розуміння текстів різних жанрів мовлення (казка, загадка, прислів’я, приказка, легенда, вірш, оповідання).

 

16

Слухання-розуміння текстів різних жанрів мовлення (казка, загадка, прислів’я, приказка, легенда, вірш, оповідання)

 

 

Говоріння.

 

17

Переказ тексту за поданим планом.

 

18

Вибірковий переказ.

 

19

Діалогічне мовлення. Діалог, його розігрування   відповідно  до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної із життєвим досвідом учнів  (діалог етикетного характеру, діалог-розпитування, діалоги за поданим початком, малюнками).

 

20

Монологічне мовлення (самостійне висловлювання). Конструювання висловлювань: опис (предметів, людей, явищ природи); повідомлення про діяльність; висловлення прохання, побажання

 

21

Розповідь (про події, що відбулися, особисті враження) за питаннями, та серією малюнків.

 

 

Читання.

 

22

Читання мовчки (розуміння, запам’ятовування) текстів.

 

23

Читання вголос (розуміння, запам’ятовування) текстів. Виразність читання.

 

24

Робота з книжкою: виділення слів, частин в змісті тексту.

 

 

Писемне мовлення.

 

25

Написання під диктування речень і текстів.

 

26

Складання речень за запитаннями, малюнками, на тему.

 

27

Речення з правильним і неправильним порядком слів (деформоване речення).

 

28

Робота з деформованим текстом.

 

29

Знання про мову. Мовні вміння.

Мова і мовлення.

 

30

Мова як засіб спілкування. 

Рідна, державна та інші мови.

 

 

Слово.

 

31

Лексичне значення слова. Групи слів за значенням: синоніми, антоніми.

 

32

Знайомство з тлумачним словником.

 

33

Іншомовні слова. Словник іншомовних слів.

 

34

Професійна термінологія

 

35

Будова слова. Префікс, корінь слова, суфікс, закінчення, – частини слова. 

Визначення основи слова (практично).

 

36

Спільнокореневі слова.

 

36

Розрізнення префікса і прийменника (практично).

 

37

Складні слова. Утворення складних слів. Сполучні голосні е, о у складних словах.

 

 

Частини мови.

 

38

Іменник. Синтаксична роль іменника.

 

39

Граматичні категорії іменника: рід, число, відмінок. Відмінювання іменників за відмінками (практично). 

 

40

Кличний відмінок іменника при звертанні: мамо, брате, Іване Петровичу, Ганно Василівно.

 

41

Прикметник. Синтаксична роль прикметника.

 

42

Граматичні категорії прикметника: число, рід, відмінок. Визначення числа, роду, відмінка прикметника за числом, родом, відмінком іменника.

 

43

Узгодження прикметників з іменниками в усному і писемному мовленні.

 

44

Дієслово. Синтаксична роль дієслова. Поняття про дієслово. 

 

45

Часи дієслова. Змінювання дієслова за часами (практично). 

 

46

Число дієслова. Визначення числа дієслова за числом іменника

 

47

Правопис частки не з дієсловами.

 

48

Займенник. Поняття про займенник. Особові займенники. Роль займенників у мовленні. 

 

49

Вживання займенників Ви, Вас, Вам  у шанобливому значенні.

 

50

Службові слова. 

Поняття про прийменники, сполучники. 

 

51

Правопис прийменників і сполучників.

 

52

Вживання сполучників для зв’язку однорідних членів речення.

 

53

Звертання. Поняття про звертання. 

Місце звертання у реченні: на початку, в середині, в кінці.

 

 

54

Розділові знаки при звертанні: кома, знак оклику.

Застосування звертання при написанні листів, листівок тощо.

 

55

Речення, словосполучення. Загальне поняття про речення.

 

56

Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, окличні. Розділові знаки в кінці речень.

 

57

Інтонування речень, різних за метою висловлювання.

 

58

Складання різних за метою висловлювання речень на задану тему.

 

59

Головні члени речення: підмет і присудок. 

 

60

Другорядні члени речення (практично).

 

61

Поширення речень другорядними членами за допомогою запитань.

 

 

Текст.

 

62

Заголовок тексту. Відповідність заголовка змісту тексту.

 

63

Структура тексту (зачин, основна частина, кінцівка).

 

64

Поділ текстів на логічно завершені частини за даним планом.

 

65

Складання простого плану тексту.

 

66

Відновлення текстів із деформованою будовою.

 

67

Текст – розповідь.

 

68

Текс - опис.

 

69

Текст – міркування.

 

70

Повторення та закріплення вивченого матеріалу за рік.

 

 

 

 

docx
Додано
2 листопада 2023
Переглядів
220
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку