Дата__________________________
Лабораторне дослідження
Тема: Дослідження різних видів пам’яті
Мета: ознайомитися з методами визначення різних видів пам’яті.
Обладнання: картки з малюнками, текстом тощо.
Хід роботи
Завдання 1. Дослідження короткочасної зорової пам’яті (4хв)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мал. 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Правильно відтворено __________ малюнків.
Завдання 2. Дослідження короткочасної слухової пам’яті (4 хв)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Правильно відтворено ___________ слів. (7 і більше слів – відмінна пам’ять, 4-6 – хороша, 3-0 – погана).
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Правильно відтворено ___________ цифр. (7 і більше цифр – відмінна пам’ять, 4-6 – хороша, 3-0 – погана).
Завдання 3. Дослідження довготривалої пам’яті (16 хв)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
______________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 4. Дослідження логічно-смислової пам’яті (2 хв)
барлога – ведмідь
ліс – дерева
око – ніс
замок – двері
дощ – парасолька
кущ – троянда
день – сонце
ніч – зірка
гроші – квиток
парта – учень
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
Правильно відтворено ___________ пар слів. (7 і більше пар – відмінна пам’ять, 4-6 – хороша, 3-0 – погана).
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
Правильно відтворено ___________ пар слів. (7 і більше пар – відмінна пам’ять, 4-6 – хороша, 3-0 – погана).
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Яке значення мають різні види пам’яті для людини?_________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________
Запропонуйте методи покращення пам’яті. ___________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________