Лекції по Scratch для дітей

Про матеріал
Scratch – програма призначена для навчання дітей від 8 років основам програмування та дизайну. Програма являє собою середовище програмування, у якому можна створювати анімаційні проекти, ігри або інтерактивні історії та обмінюватись ними у мережі. Scratch представляє інформацію у ігровій та розважальній формі, що значно спрощує роботу з програмою. Програма містить модулі, що включають інструменти для роботи з скриптами, графічним та звуковим редакторами.
Перегляд файлу

Урок 10. Змійка

Завдання: Створити гру "Змійка" – змія збільшується за бонуси. Гра закінчується, якщо змія торкається межі або сама себе.

Крок 1: Підготовка

1.     Створіть новий проект;

2.     Видаліть існуючий спрайт;

3.     Додайте новий спрайт змії (категорія "Речі", "Stop") та зменшіть його в 10 раз;

4.     Перейменуйте спрайт в "Snake".

Крок 2: Рухи змії

1.     Додайте скрипт для визначення напрямку руху змії. Створимо змінну Direction, яка буде відповідати за напрямок, та зробимо її невидимою. Також додамо перевірку, аби наша змія не рухалась в протилежному напрямку;

2.     Створіть 2 величини "список" – X та Y;

3.     Реалізуйте скрипт руху змії, який буде штампувати своє зображення під час руху;

4.     Додайте новий спрайт, такий як у першому пункті, але зменшіть його лише в 9 раз;

5.     Перейменуйте доданий спрайт в

"Background";

6.     Відредагуйте вид спрайту зафарбувавши його білим кольором (кольором фону

сцени). Цей спрайт буде

використовуватися для стирання "хвоста" змії;

7.     Додайте скрипт для цього спрайту ("Background"):

Крок 3: Бонус

1. Додайте новий спрайт та перейменуйте його в "Bonus". Додамо декілька образів у цей спрайт – "Речі", Bananas, Orange2-a та Watermelon-a; 2. Зменшіть розміри "Bonus" до розміру, подібного спрайту "Snake";

3.  Додайте до скрипта змії оголошення про отримання Бонусу:

4.  Створіть скрипт для спрайту "Bonus", який на початку гри поміщає наш Бонус у випадкових координатах сцени:

5.  Додайте скрипт, який переміщає спрайт на нове місце та змінює його образ при отриманні Бонусу змією:      

Крок 4: Змія росте за бонус

1.     Змініть скрипт змії, щоб блок Erase викликався лише коли "Snake" не торкається

"Bonus":                                                                                     

2.     Додайте умову, щоб гра закінчувалась, коли змія торкається межі або саму себе. Для цього додамо команду, яка буде визначати умови, коли ми програємо:

Додаткові задачі

1.  Додайте скрипт, щоб змія отримувала 1 бал за кожен бонус;.

2.  Додайте новий спрайт (Game over), що сповіщатиме про програш;

3.  Додайте звуки, коли змія з’їдає бонус.

pdf
Додав(-ла)
Nechyporuk Ivan Mykolaiovych
Додано
31 грудня 2019
Переглядів
2711
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку