Шаблон плану уроку:
Тема уроку: Літературна географія
Творча назва уроку: “Кожен куточок талантами славен” |
|
Клас: 7
Предмет: Українська література |
Мета уроку мовою учнів: Відгадати цікаві міста України за короткими характеристиками. З якими цікавими особистостями літератури, музики та кіно я можу познайомитися, перебуваючи у відгаданих містах? |
|
Матеріали та обладнання: комп’ютер, смартфон, доступ до Інтернету та Вікіпедії, аркуш для відповідей,гра “Цікаві міста України”, статті з Вікіпедії про міста відгадані в грі (розділ література, музика, кіномистецтво), “чарівний капелюх” |
Очікувані результати навчання: Учні за посиланням відгадують за короткими характеристиками міста України, демонструючи свої знання з географії. Завдяки статтям з Вікіпедії, учні знайомляться з розділами культура і обирають двох відомих людей: письменника і кіноактора або письменника та музиканта. Результати записують на аркуш.
|
Підготовка: - визначити напрям і мету роботи, активності учнів; - ознайомити учнів з алгоритмом проходження гри https://learningapps.org/view24001176 , роботою зі статтями та заповненням аркуша “В пошуках відомих особистостей” та таблицею оцінювання; - роздрукувати учням аркуш “В пошуках відомих особистостей” для заповнення. |
Вступна частина: - презентація теми дослідження; - провести “Мозковий штурм”, запропонувавши учням назвати міста України, які вони знають і відомих людей, які з цими містами пов’язані; - пояснити правила гри “Цікаві міста України”; - презентувати аркуш “В пошуках відомих особистостей”. |
Практика під наставництвом:
- учні (працюють в парах) мають для початку роботи над аркушем “В пошуках відомих особистостей” відгадати міста, обрати з чарівного капелюха “свої” відгадані міста; - продемонструвати учням на екран, як шукати інформацію у Вікіпедії за допомогою поля пошуку, як фіксувати отриману інформацію на аркуші. |
Самостійна практика: - виділити час для самостійного заповнення аркуша в парах; - консультувати за потреби учнів. |
Демонстрація результатів навчання:
- учні здають аркуші на перевірку; - кожна пара проводить мінізахист своєї роботи; - обговорення з дітьми робочого процесу: Що виявилося для вас цікавим? В чому ви мали труднощі? Чи зрозумілими для вас були статті з Вікіпедії? |
|
Критерії оцінювання результатів навчання: - правильно відгадали всі міста з гри “Цікаві міста України”; - аргументують свій вибір щодо відомих людей обраного міста; - коротко записують про кожну обрану людину; - висловлюють міркування з приводу того, з ким з відомих людей міст хотілося б зустрітися особисто і чому. Оцінювання гри: - 3 бали - відгадано 8-9 міста; - 2 бали - відгадана 4 - 7 міст; - 1 бал - відгадано три міста; Оцінювання результатів роботи на аркуші: 3 бали - обрано дві особи, чітко сформульована причина такого вибору; 2 бали - обрана одна особа, але причина вибору відсутня; 1 бал - не виконали завдання.
|