Літературна вікторина 5 клас

Про матеріал
Даний матеріал допомгає виявити рівень знань,умінь та навичок із вивчених тем , закріпити їх; розвивати творчі здібності учнів, логічне мислення, увагу, пам’ять, спостережливість; виховувати інтерес до вивчення творів української літератури; наполегливість і працьовитість, інтерес до наслідків власної праці; пунктуальність, відповідальність
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Козачолопанський навчально-виховний комплекс Дергачівської міської ради Харківської областіЛітературна вікторина5 клас. Учитель української мови та літератури Дигало І. О.2023 р.

Номер слайду 2

Мета: виявити рівень знань,умінь та навичок із вивчених тем , закріпити їх; розвивати творчі здібності учнів, логічне мислення, увагу, пам’ять, спостережливість; виховувати інтерес до вивчення творів української літератури; наполегливість і працьовитість, інтерес до наслідків власної праці; пунктуальність, відповідальність

Номер слайду 3

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ВІКТОРИНИ:1. Склади прислів’я.2. “Хто швидше”3. Назви письменника, твір, літературного персонажа.4. Відгадай назву твору 5. Упізнай героя за його особистими речами.

Номер слайду 4

СКЛАДИ ПРИСЛІВ'ЯУ геометричних фігурах різної прочитай українські народні прислів’я та приказки

Номер слайду 5

“ХТО ШВИДШЕ”Питання на швидкість. Хто перший дасть відповідь 1. Як називають твори, складені народом, що передавалися в усній формі?2. Це особливий вид народної творчості, вислів, що представляє собою закінчену думку і несе повчальний зміст. 3. Це жанр усної народної творчості, що являє собою дотепне запитання, на яке треба дати відповідь.4. Ці твори писали монахи при монастирях, у хронологічній послідовності, за роками.

Номер слайду 6

“ХТО ШВИДШЕ”5. Це поетичний твір, у якому початкові літери кожного рядка при читанні згори вниз, утворюють слово або фразу.6. Це усна розповідь про визначні історичні події та їхніх героїв (згадуються у таких творах історичні особи)7. Це народний або літературний твір про вигадані, часто фантастичні події. 8. Один з літературних родів, який змальовує світ у формі дії, здебільшого призначений для сценічного втілення.

Номер слайду 7

НАЗВИ ПИСЬМЕННИКАННАЗВИ ПИСЬМЕННИКАНазви письменника, твір, літературного персонажа. ЗВИ ПИСЬМЕННИКАЦей письменник написав казку про лісового мешканця, який за допомогою обману став царем звірів і був за те ними покараний.

Номер слайду 8

Назви письменника, твір, літературного персонажа. ЗАвтор цього твору нагадав нам про Запорізьку Січ та запорожців – захисників та оборонців українських земель.

Номер слайду 9

Назви письменника, твір, літературного персонажа. ЗУ цьому творі письменник розповідає про події давніх літ, про героя, який звільнив рідну землю від лихого і страшного Змія.

Номер слайду 10

Відгадай назву твору Захворіла вдова без води, і дочка, щоб не вмерла її мати, узяла глечик та й пішла шукати води. Де вона її шукала, хто знає, а тільки десь-то знайшла. Набрала в глечик і понесла додому. По до-розі натрапила на одного чоловіка, що вмирав без води, дала йому напитись і тим одволала його од смерті.

Номер слайду 11

Відгадай назву твору. Уся в яскраво-білому вбранні, з червоними, вишитими на білому полотні «стрілами Перуна» та «соколами». Богиня здійняла догори руки — і... чорне військо враз зупинилося, ніби заворожене білою красою.

Номер слайду 12

Відгадай назву твору. Він узяв із багаття розпечену гілку гілку й підніс її до квітучого куща. Тієї ж миті увесь кущ спалахнув си-ньо-зеленим полум’ям. Та за мить полум’я згасло. І всі побачили, що кущ стоїть неушкоджений.

Номер слайду 13

Відгадай назву твору. Уранці, коли прокинулися наймити й побачили, що сталося, дуже здивувалися. Навколо — гори, а там, де був палац, нічого не залишилось. Раптом з-під землі вдарила вода й заповнила ту прірву. Чудувалися люди, а скоро зібрались на велику раду: івирішили в цьому краї залишитися. Озеро назвали Синевивиром, а горам на честь Карпа дали ймення Карпати.

Номер слайду 14

Відгадай назву твору. Лісник остовпів, побачивши перед собою незвичайно красну дівчину, що з’явилася не знати звідки. Здивовано дивився він в її темні очі, що були, як фіалки або фіалкова тінь ; дивився на довге темно-синє волосся, що відблискувало, як гайвороняче крилолюбувався з її довгих світло-зелених шат. А тим часом вона простягла до нього ніжні, білі, як лілеї, руки, й він почув голос, неначе задзвонили навколо сині дзвіночки:— Дядечку! Прошу вас, змилуйтесь над нею! Вона ж така молоденька, живе всього тільки чотири місяці, така гарна й тендітна! Вона ж нікому не робить шкоди!..

Номер слайду 15

Упізнай літературного персонажа за речами

Номер слайду 16

Упізнай літературного персонажа за речами

Номер слайду 17

Упізнай літературного персонажа за речами

Номер слайду 18

Упізнай літературного персонажа за речами

Номер слайду 19

Упізнай літературного персонажа за речами

Номер слайду 20

Дякую за увагу

pptx
Додав(-ла)
Дигало Інна
Додано
17 березня 2023
Переглядів
2759
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку