Літературне читання 4 клас "Медіавіконце: кінофільми"

Про матеріал
Літературне читання 4 клас Тема:"Медіавіконце: кінофільми" Особливість створення цієї форми медіа. Виявлення глядацьких потреб учнів, їхніх ставлень. Поняття «кінофільм», «фільм», «кіно», «кінострічка». Жанри кінофільмів. Перегляд постера сучасного українського пригодницького фільму-фентезі. Здобуваємо інформацію з різних джерел (qr-код) Мета: ознайомити учнів із виробництвом кінофільмів; учити обирати для перегляду фільми, які навчають бути сміливими, добрими, чуйними; формувати навички командної роботи, компетентності (спілкування рідною мовою, соціальна, громадянська); виховувати зацікавленість до українського кінематографу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Читання. Розділ 4. Захоплюємося сторінками історії України. Медіавіконце: кінофільми

Номер слайду 2

Емоційне налаштування. З усіх мистецтв кінематограф. Став наймасовішим давно.І архітектор і фотограф. Прагнуть відвідувати кіно.

Номер слайду 3

Повідомлення теми уроку Сьогодні на уроці ми поговоримо про кінофільми, їхні жанри, розглянемо поняття «кінофільм»,«фільм», «кіно», «кінострічка» та переглянемо постер сучасного українського пригодницького фільму-фентезі.

Номер слайду 4

Медіавіконце: кінофільми. Бесіда. Які кінофільми тобі подобаються? Хто в них головні герої? Ÿ

Номер слайду 5

Словникова робота. Стіна слів. КІНОФІЛЬМ – також фільм, кіно, кінострічка — твір, що складається з епізодів, поєднаних між собою творчим задумом і зображувальними засобами. 55

Номер слайду 6

Слово вчителя Фільм є результатом спільної діяльності його авторів, виконавців і виробників. Кіно може бути різне за жанрами: художнім, мультиплікаційним, документàльним, науково-популярним. Перегляд фільмів є частиною сучасної культури.55

Номер слайду 7

ДЕТЕКТИВКОМЕДІЯМЕЛО-ДРАМАФАНТАСТИ-ЧНІ ФІЛЬМИФІЛЬМИ ЖАХІВНайпопулярніші кінемотографічні жанри РІЗНОВИДИ ЦЬОГО ЖАНРУбойовикекшен-фільмвестернганстерський фільмфільм з бойовими мистецтвамитрилер

Номер слайду 8

Слово вчителя Перегляньте постер сучасного українського пригодницького фільму-фентезі, знятого Юрієм Ковальовим за мотивами однойменного роману Володимира Рутківського. 55

Номер слайду 9

Знайомтесь – Рутківський Володимир Григорович (1937 р.н.). Рутківський Володимир Григорович – український поет, прозаїк, дитячий письменник. Одним з найвідоміших творів автора є фентезі роман «Сторожова застава»

Номер слайду 10

Медіавіконце: кінофільми. Бесіда. 55

Номер слайду 11

Слово вчителя Фільм розповідає про сучасного школяра Вітька, який через загадковий портал часу потрапляє в минуле — на тисячу років назад. Які почуття в тебе виникли? Чи хотів би/хотіла би ти опинитися на місці Вітька?Ÿ55

Номер слайду 12

Медіавіконце: кінофільми. Бесіда. Кіновиробництво — це процес виробництва кінофільмів. Знімання фільму передбачає певну команду людей, що необхідні протягом кіновиробництва. Багато пригодницьких фільмів вимагають комп'ютерної генерації образів (CGI), що створюються багатьма 3 D-дизайнерами об'єктів та сцен, аніматорами, композиторами.

Номер слайду 13

Бесіда за змістом переглянутого фільму. Які періоди створення фільму ви запам’ятали?Який з періодів, на вашу думку, є найважливішим? Чому?Що відіграє важливу роль під час зйомки кіно?Навіщо потрібна реклама фільму?

Номер слайду 14

55 Переглянути за посиланням фільм «Сторожова застава»

Номер слайду 15

https://www.youtube.com/watch?v=Hh. ASPGXQUh. Y&ab_channel=Dergkino. Ukraine Приємного перегляду!Переглянути за посиланням фільм «Сторожова застава»

Номер слайду 16

Бесіда за змістом переглянутого фільму. Яка головна думка фільму?Назви головних героїв?Дай їм характеристику. Які почуття в тебе виникли? Чи хотів би/хотіла би ти опинитися на місці Вітька?

Номер слайду 17

Список нагород та номінацій.

Номер слайду 18

Бесіда. Що на уроці дізналися нового?Чи хотілося б вам узяти участь у створенні справжнього кінофільму? Чому?

Номер слайду 19

Домашнє завдання. Підручник с. 55 Переглянути за посиланням фільм «Сторожова застава» (https://youtu.be/Hh. ASPGXQUh. Y), поділитися враженнями з близькими, друзями.

Номер слайду 20

Рефлексія. Прийом «Мікрофон» Продовжіть речення. Тепер я знаю, що…Найцікавішим на уроці для мене було... З уроку я взяла/взяв для себе...

Номер слайду 21

Дякую за роботу на уроці!

pptx
Пов’язані теми
Літературне читання, 4 клас, Презентації
НУШ
Інкл
Додано
12 січня 2023
Переглядів
1508
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку