Малюємо фігури у середовище Scratch (5 клас)

Про матеріал
Презентація для використання на уроках інформатики для вивчення/повторення фігур, циклів. Як намалювати різні фігури з текстовим алгоритмом (при необхідності можна складати з дітьми блок-схеми) та зразком готової програми.
Перегляд файлу

image

image

image

Пам’ятаємо

image

image


image


Трикутник

Алгоритм:

1.            Коли натиснуто прапорець.

2.            imageОтримавши сигнал – виконавець очищує сцену, щоб вона була пуста.

Далі ідуть команди:

3.            Переміститись на 100 кроків.

4.            Повернути на 120 градусів.

5.            Ці команди повторюють 3 рази (оскільки  трикутник має 3 сторони).

Коло

imageАлгоритм:

1.            Коли натиснуто прапорець.

2.            Отримавши сигнал – виконавець очищує сцену, щоб вона була пуста.

Далі ідуть команди:

3.            Переміститись на 1 кроків.

4.            Повернути на 1 градусів.

5.            Ці команди повторюють 360 рази. (оскільки,  повернутися в те саме місто можна, обійшовши по колу 360 градусів).

image


image

image

image

image

pdf
Додано
3 лютого 2022
Переглядів
1712
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку