Математичний квест. Дуже багато учнів вважають математику складної, нудною або нецікавою наукою. Змінити таке ставлення до математики можна за допомогою математичного квесту. Квест (від англ. Quest) – пошук, пошук щастя, знання, істини, пошук пригод. Квест - інтелектуальне змагання з елементами рольової гри, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими учасниками."Математичний квест" – це гра-подорож по станціях, на яких учням пропонуються різні математичні завдання на кмітливість, деякі носять практичний та творчий характер, показують красу, практичність і доступність математики. Даний математичний квест розроблено для учнів 5 класів, які знаходяться на дистанційному навчанні, з використанням комп’ютерних технологій.
УМОВИ КВЕСТУМета квесту: показати красу, практичність і доступність математики; розвивати в учнів критичне, логічне мислення, вміння швидко розв’язувати нестандартні завдання; формувати ціка¬вість до вивчення математики, навички командної гри; виховувати наполегливість у досягненні мети, почуття відповідальності та взаємоповаги. Учасники: учні 5-го класу
1. СТАНЦІЯ “ТЕОРЕТИЧНА”1. Що важче: кілограм заліза чи кілограм вати? 2. Семеро чекали на восьмого чотирнадцять хвилин. Скільки хвилин чекав кожен окремо? 3. Яке каміння в морі? 4. Скільки пар ніг у коня? 5. Як збільшити число 66 не виконуючи ніяких дій? 6. Під яким кущем ховається заєць від дощу? 7. У якому місяці є число 28? 8. Скільки кінців у двох палок? 9. Стіл має 4 кути. Один кут спиляли. Скільки кутів залишилося? 10. Назвати двоцифрове число. Одним з сусідів якого є найменше трицифрове число. 11. У кімнаті горіло 10 свічок. Шість з них погасло. Скільки свічок залишилося? 12. На березі росло 20 груш. Подув сильний вітер і дванадцять груш упало. Скільки залишилося?
7. СТАНЦІЯ “ШИФРУВАЛЬНА” Завдання: цьому вченому належить одне з найпочесніших місць в історії світової математичної науки. Непересічний талант, сміливий і гострий розум, висока математична ерудиція, знання сучасного природознавства дозволили математику зробити першорядні відкриття в багатьох галузях математики і механіки. А прізвище цього вченого ви дізнаєтесь, розгадавши кросворд. Вчителю надіслати відповіді на запитання, прізвище вченого та його фото. Кількість балів: 1 правильна відповідь – 1 бал.
Питання до кросворда1. Найменше натуральне число.2. Результат дії додавання.3. ...- це фігура, яка має три вершини, які не лежать на одній прямій, і зʼєднані відрізками.4. Числа 1/2, 1/8, 2/7 - це…5. Частина прямої, обмежена з однієї сторони.6. Величина вимірювання кутів.7. Одиниця вимірювання площ земельних ділянок.8 Назва числа, яке залишилось в результаті ділення 9. Прямокутник, в якого всі сторони рівні.10. За допомогою цього інструмента вимірюють кути.11. На це число ділити не можна.12. Монета має форму цієї фігури.13. Компонент дії множення.14. Кут, що дорівнює 90°.