Географи у відповідь. МОНУ, батькам, дітям: Розвиваємо, творимо, любимо, спонукаємо, мріємо, бажаємо, розуміємо:швидкість – кількість ідей ,що виникають за певний проміжок часу;гнучкість – здатність швидко та без особливих зусиль зосередити діяльність на кількох напрямах, уміло трансформувати інформацію, досліджувати;оригінальність – уміння генерувати ідеї, визначати оптимальні рішення;
У молодості моєю заповітною мрією було стати географом. Тим не менше, під час глибоких роздумів я зрозумів, що це надто складна тема. З деякою неохотою я потім звернувся до фізики в якості заміни. Альберт Ейнштейн. Географічна освіта необхідна для розвитку відповідальних та активних громадян сьогодення і майбутнього світу. Міжнародна хартія з географічної освіти (1995 p.)Всяка паралель впевнена, що могла б стати екватором, якщо б її не обмежували в правах. Марк Твен. Ніщо так не допомагає повторювати географію, як виверження вулканів і землетруси. Дон-АмінадоІсторія є географією в часі, а географія - історією в просторі. Жан Жак Елізе Реклю
Географія - єдине мистецтво, в якому останні творіння завжди найкращі. Вольтер. Смерть - поділ простору і часу. В. Вернадський«Знаєш, чим гарна пустеля? Десь у ній ховаються джерела ..». А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц»Бог використовує війни, щоб давати вчити географію людям. Амброз Бірс“Географія занадто важлива, щоб залишати її географам (Geography is too important to be left to geographers)” – вислів географа зі США Д. ХарвіD. Harvey, 2001