Методи і прийоми створення ситуації успіху, як розвитку самоефективності обдарованих дітей на заняттях фітнес-аеробіки

Про матеріал
Методичні розробки практичних завдань на заняттях гуртка фітнес-аеробіки 1. Творчі завдання на формування хореографічних творчих здібностей вихованців гуртка фітнес-аеробіки Творче завдання - «Аналогія» «У зоопарку» Мета: розвивати уяву, фантазію, танцювальність, відчуття музичних відтінків. Завдання: вихованці під маршову музику рухаються вільно по залі, ведучий (педагог) пропонує підійти до клітки зі звіром (ведмідь, лисиця, вовк, заєць) та зобразити його поведінку, повадки через рухову активність. «Брати наші менші» Мета: розвивати уяву, танцювальність, відчуття музичних відтінків, формувати уміння імітувати повадки звірів, використовуючи танцювальну лексику. Завдання: відтворити хореографічними рухами притаманну поведінку кішки, собаки, бджоли, метелика, рибки, птаха тощо. «Подарунки» Мета: розвивати уяву та фантазію, спостережливість, формувати уміння інтерпретувати рухи, виразно відтворювати образи. Завдання: вихованцям потрібно уявити, що вони запрошені на день народження друга (подруги). Потрібно через рухову активність відобразити характерні риси «подарунку», щоб інші діти упізнали об’єкт самовираження. «Хода» Мета: розвивати уяву, фантазію, спостережливість, танцювальність, формувати уміння розпізнавати різнохарактерні частини музичного твору та відтворювати їх рухами. Завдання: педагог пропонує дітям відтворити ходу людини, яка: знаходиться на кораблі підчас шторму; тільки-но проснулася; якій жме взуття; похилого віку; щаслива тощо. На кожне завдання відводиться 30-60 секунд. «У гості до казки та мультфільмів» Мета: розвивати спостережливість, уяву та увагу, мислення, формувати уміння координовано рухатися під різнохарактерну музику. Завдання: молодшому вихованцю дається картка з описом та назвою казкового (мультиплікаційного) героя. Йому потрібно зобразити танцювальні, характерні рухи. «Мультик, я тебе знаю» Мета: розвивати спостережливість та пам’ять, уяву, фантазію, мислення, формувати уміння передавати через власну рухову активність рухи, притаманні іншим особам. Завдання: зобразити танцювальну ходу та характерні рухи казкового (мультиплікаційного) героя так, щоб інші діти впізнали його. «Зарядка для хвоста» Мета: розвиток уяви та уваги, спостережливості, логічного мислення, формування умінь інтерпретувати, імпровізувати та компонувати. Завдання: уявити себе будь-якою твариною та відповідно до його повадок під музику зробити танцювальну «розминку». «Незвичайна ранкова зарядка» Мета: розвиток уяви, спостережливості, мислення, формування імпровізаційних, інтерпретаційних та компілятивних умінь. Завдання: обрати для виконання будь-якого казкового (мультиплікаційного) героя та, дотримуючись образу, зробити зарядку, притаманну його особливостям поведінки.
Перегляд файлу

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ

САКСАГАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ

КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ЦЕНТР СПОРТУ ДЛЯ ДІТЕЙ, ЮНАЦТВА ТА МОЛОДІ «ОЛІМП»

КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

 

 

 

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА

З ДОСВІДУ РОБОТИ

«Методи і прийоми створення ситуації успіху, як розвитку самоефективності обдарованих дітей на заняттях фітнес-аеробіки».

 

 

 

 

ВИКОНАВЕЦЬ:Манойло Ірина

КЕРІВНИК ГУРТКА фітнес-аеробіки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кривий Ріг

2022

 


ВСТУП

 

«Вірте в талант і творчі сили кожного вихованця. Людина – неповторна»

В.Сухомлинський

 

У сучасних умовах розвитку суспільства, коли кожна людина намагається бути конкурентоспроможною на ринку праці, лише творчий підхід до будь-якої справи допоможе їй посісти гідне місце у житті. Заклади позашкільної освіти покликані забезпечити пошук, розвиток та підтримку здібних, обдарованих і талановитих дітей, створити умови для їхнього творчого, інтелектуального, духовного й фізичного розвитку, задовольнити потреби вихованців у  професійному самовизначенні і творчій самореалізації. Виконання цих завдань допоможе кожній дитині досягти життєвого успіху. Заклад позашкільної освіти є тією ланкою у структурі, де повною мірою реалізується політика держави щодо розвитку та підтримки творчо обдарованої молоді, надаються можливості кожній дитині відповідно до її нахилів та здібностей виявити свою обдарованість, талант, а, можливо, і геніальність.

Методичні розробки практичних завдань на заняттях гуртка фітнес-аеробіки

1. Творчі завдання на формування хореографічних творчих здібностей вихованців гуртка фітнес-аеробіки

Творче завдання - «Аналогія»

«У зоопарку»

Мета: розвивати уяву, фантазію, танцювальність, відчуття музичних відтінків.

Завдання: вихованці під маршову музику рухаються вільно по залі, ведучий (педагог) пропонує підійти до клітки зі звіром (ведмідь, лисиця, вовк, заєць) та зобразити його поведінку, повадки через рухову активність.

«Брати наші менші»

Мета: розвивати уяву, танцювальність, відчуття музичних відтінків, формувати уміння імітувати повадки звірів, використовуючи танцювальну лексику.

Завдання: відтворити хореографічними рухами притаманну поведінку кішки, собаки, бджоли, метелика, рибки, птаха тощо.

«Подарунки»

Мета: розвивати уяву та фантазію, спостережливість, формувати уміння інтерпретувати рухи, виразно відтворювати образи.

Завдання: вихованцям потрібно уявити, що вони запрошені на день народження друга (подруги). Потрібно через рухову активність відобразити характерні риси «подарунку», щоб інші діти упізнали об’єкт самовираження.

«Хода»

Мета: розвивати уяву, фантазію, спостережливість, танцювальність, формувати уміння розпізнавати різнохарактерні частини музичного твору та відтворювати їх рухами.

Завдання: педагог пропонує дітям відтворити ходу людини, яка: знаходиться на кораблі підчас шторму; тільки-но проснулася; якій жме взуття; похилого віку; щаслива тощо. На кожне завдання відводиться 30-60 секунд.

«У гості до казки та мультфільмів»

Мета: розвивати спостережливість, уяву та увагу, мислення, формувати уміння координовано рухатися під різнохарактерну музику.

Завдання: молодшому вихованцю дається картка з описом та назвою казкового (мультиплікаційного) героя. Йому потрібно зобразити танцювальні, характерні рухи.

«Мультик, я тебе знаю»

Мета: розвивати спостережливість та пам’ять, уяву, фантазію, мислення, формувати уміння передавати через власну рухову активність рухи, притаманні іншим особам.

Завдання: зобразити танцювальну ходу та характерні рухи казкового (мультиплікаційного) героя так, щоб інші діти впізнали його.

«Зарядка для хвоста»

Мета: розвиток уяви та уваги, спостережливості, логічного мислення, формування умінь інтерпретувати, імпровізувати та компонувати.

Завдання: уявити себе будь-якою твариною та відповідно до його повадок під музику зробити танцювальну «розминку».

«Незвичайна ранкова зарядка»

Мета: розвиток уяви, спостережливості, мислення, формування імпровізаційних, інтерпретаційних та компілятивних умінь.

Завдання: обрати для виконання будь-якого казкового (мультиплікаційного) героя та, дотримуючись образу, зробити зарядку, притаманну його особливостям поведінки.

  1. Завдання на формування умінь інтерпретувати та

 імпровізувати з танцювальною лексикою

«Лід та полум’я»

Мета: розвиток уяви, фантазії, координації рухів, формування уміння зосереджуватися та контролювати власне тіло, розширення експресивної танцювальної лексики.

Завдання: «Уявіть, що вас заморозила тітонька Хуртовина та перетворила на снігові баби. Прийшла Весна і ви почали танути, але не зразу. Спочатку розтанула права рука. Спробуйте нею оригінально рухати під музику». Завдання ускладнюється з «таненням» кожної окремої частини тіла.  

 

«Голова, руки, ноги»

Мета: розвиток координації рухів, формування уміння інтерпретувати та імпровізувати з рухами.

Завдання: Під експресивно забарвлену музику педагог-балетмейстер називає по черзі частини тіла, якими потрібно оригінально рухати. Таким чином створюється «Танець голови», «Танець плечей», «Танець живота» тощо.

 «Уяви та покажи»

Мета: розвиток уяви та фантазії, координації рухів, формування уміння інтерпретувати та імпровізувати з рухами, жестами, позами, тілом.

Завдання: вихованці намагаються уявити свої частини тіла так, як їх словесно описує педагог і під запропоновану музику вільно рухатися. Наприклад: «Уявіть, що ваші руки із каменя. Покажіть мені, якими вони будуть»;

«Уявіть, що ваше тіло резинове. Покажіть мені, як ви будете рухатися»; «Уявіть, що ваш живіт як озеро повне води. Покажіть мені, як ви будете рухатися»; «Уявіть, що ваше тіло каплі дощу, що падають на землю. Покажіть мені, яким воно буде» тощо.

 

«Із зернинки-насінинки»

Мета: розвивати уяву та фантазію, координацію рухів, удосконалювати темпоритмічні відчуття та культуру самовираження.

Завдання: дітям потрібно уявити, що вони «зерно» якої-небудь рослини (ромашки, троянди, гарбуза, плюща тощо) та під повільну музику «вирости» із насінини.

«Музичний калейдоскоп»

Мета: розвивати уяву, координацію рухів, удосконалювати темпоритмічні відчуття та культуру експресивного самовираження, формувати поняття «хореографічний малюнок».

Завдання: під записи різнотемпової та експресивноїмузики (на кожну по одній хвилині) потрібно вільно самовиражатися. Намагатися продемонструвати максимальну кількість оригінальних рухів за силою, амплітудою, темпоритмом із використанням хореографічних малюнків (коло, півколо, лінія, діагональ).

  1.           Завдання на самосприйняття

«Дзеркало»

Мета: розвиток здібності до концентрації уваги, уяви, розширення пластично-образної лексики, подолання розбіжності між експресивно руховими можливостям та домаганнями вихованців.

Завдання: вихованці розбиваються парами, стаючи один напроти одного. За домовленістю обирається той, хто стоїть перед дзеркалом – він показує рухи під музику першим. Інший, як віддзеркалення, їх повторює. Через 3-5 хвилин учасники змінюють позиції у парах, міняються парами.

 

«Нарцис»

Мета: розвиток уявита фантазії, здібності до концентрації уваги, формування уміння самовиражатися через пластичну лексику, самоусвідомлення власних можливостей.

Завдання: після розповіді про Нарциса, діти діляться попарно та стають один напроти одного, розподіливши між собою ролі «Нарциса» та «джерела» (відображення). «Нарцис» починає самовиражатися, відтворюючи у пластично образній формі найкращі властивості власного тіла, «джерело» намагається відображати рухи партнера. Через 5-7 хвилин вихованці змінюють ролі.

«Тінь»

Мета: розвивати уяву та фантазію, образне мислення, танцювальність такоординацію рухів, формувати навички експресивного самовираження та уміння імпровізувати.

Завдання: вихованці розбиваються парами – один попереду, інший – за три кроки позаду. Друга дитина – це «тінь» першої. «Тінь» повинна максимально точно відтворювати усі рухи, які виконує перший учасник під музику. Через 3-5 хвилин учасники міняються ролями.

«Лупа»

Мета: ознайомлення із поняттям «алегорія», «сценічний рух», розвиток уяви та фантазії, координованості рухів, формування культури жесту, розширення танцювального лексичного репертуару.

Завдання: учасники розбиваються на пари. За умовами один партнер рухається вільно та невимушено під запропоновану музику, інший відображає його рухи, але у дещо перебільшеному гіпертрофованому вигляді, так, ніби між ними – збільшуване скло. Через 3-5 хвилин учасники змінюють ролі.

«Музика надихає»

Мета: ознайомлення із поняттям «сценічний рух», розвиток уяви та фантазії, координованості рухів, формування культури жесту, розширення танцювального лексичного репертуару.

Завдання: під сюжетну пісню, в якій вказані дії героя («косив Ясь конюшину», «а я серпом жала», «пішоходи по калюжах» тощо) відтворити рухи, жести та міміку пісенного образу.

  1.           Завдання на збагачення танцювальної експресивної лексики

«Роби як я»

Мета: розвиток уяви та фантазії, уваги та спостережливості, формування уміння експериментувати з відомою хореографічною лексикою, подолання пластично-рухових стереотипів, збагачення танцювально-експресивного репертуару.

Завдання: серед дітей обирається ведучий, який стає попереду – за ним вишиковуються усі інші вихованці. Під час звучання музики ведучий спонтанно та вільно самовиражається, максимально використовуючи свої рухові можливості, танцювальну лексику. Інші учасники слідкують за ним та намагаються повторити його рухи. Через 1-3 хвилини ведучий стає позаду інших, естафету творчості підхоплює наступний вихованець. Завдання продовжується доти, доки усі учасники не спробують себе у якості ведучого.

«Хоровод»

Мета: розвиток уяви, уваги та спостережливості, формування уміння експериментувати з танцювальними рухами в умовах обмеженості простору, збагачення імпровізаційно-експресивної лексики, формування дитячого колективу (довіри, підтримки, взаєморозуміння, толерантності).

Завдання: вихованці стають у коло та беруться за руки. Під запропоновану музику усі починають рухатися, вносячи свої індивідуальні елементи у загальний танець. Варіантом може бути розірвання кола та вільне пересування або за заданими малюнками по танцювальній залі, продовжуючи триматися за руки (змійкою).

«Танцюючі лінії»

Мета: розвиток уяви, уваги та спостережливості, танцювальності, формування уміння імпровізувати та інтерпретувати, подолання пластично-рухових шаблонів, збагачення танцювально-експресивного репертуару, формування дитячого колективу.

Завдання: вихованці діляться на мікрогрупи та шикуються у лінії одна напроти іншої. Призначається журі, яке обирає зручне місце у залі, з якого видно обидві лінії. Попереду команди стає добровільно обраний учасник групи та виконуючи під музику довільні образно-пластичні рухи дає зразок для членів команди. Завдання мікрогрупи – якомога точніше та згуртованіше відтворювати запропоновані ведучим рухи.

«Усе з усіма»

Мета: розвиток уяви, уваги та спостережливості, координованості, формування уміння експериментувати з різними рухами, подолання пластичнорухових стереотипів, збагачення танцювально-експресивної лексики.

Завдання: діти стоять у колі. До середини входить обрана за власним бажанням дитина та під запропоновану музику починає емоційно-пластично самовиражатися. Інші діти намагаються повторювати. Складність завдання визначається у тому, що повторення рухів за іншим відбувається то у анфас, то зі спини ведучого у колі.

  1.           Завдання частково-проблемного характеру

«Стародавні танці»

Мета: ознайомлення зі лексикою історико-побутових танців європейських країн, розвиток образного мислення, уяви та уваги, формування інтерпретаційних, імпровізаційних та компілятивних умінь. Завдання: на основі розучених основних характерних пластично-образних рухів історично-побутових танців, дітям необхідно створити танцювальний етюд на тему «На балу у королеви», «Мушкетери» тощо.

«Вуличні танці»

Мета: ознайомлення із історією виникнення сучасних танцювальних стилів, розвиток уяви та уваги, мислення, формування інтерпретаційні та компілятивні уміння, збагачення хореографічного досвіду вихованців експресивною лексикою сучасних стилів танцю.

Завдання: ґрунтуючись на базовій пластично-образній лексиці сучасного танцю, вихованцям початкового рівня навчання необхідно створити танцювальний етюд. Наприклад: «Bed boy», «Батл».

«Східна красуня»

Мета: ознайомлення із основною пластично-образною лексикою східних танців, розвиток мислення, уяви та уваги, формування уміння інтерпретувати та компонувати, поповнення хореографічного досвіду вихованців виразними рухами східного танцю.

Завдання: ґрунтуючись на базовій пластично-образній лексиці східного танцю, молодшим школярам необхідно створити танцювальний етюд у відповідному стилі. Наприклад: «Східні ласощі», «Принцеса Будур», «Шах ». Бажано використання реквізиту (платків, парео, віял тощо).

«А козак, як орел»

Мета: ознайомлення з джерелами та виразними засобами української народної хореографії, історичною обумовленістю її чоловічої трюкової складової, розвиток уяви та уваги, образного мислення, формування умінь інтерпретувати та імпровізувати, збагачення хореографічного досвіду вихованців лексикою українського народного танцю.

Завдання: ґрунтуючись на базовій пластично-образній лексиці українського танцю, необхідно створити танцювальний етюд та тему: «Я – україночка маленька», «Козацькі забави» тощо. Бажано використання реквізиту (віночок, шабля, спис, шапка тощо).

«Бразильський карнавал»

Мета: ознайомлення із основним кроком латиноамериканського танцю «Самба», розвиток фантазії та уяви, мислення, умінь інтерпретувати, імпровізувати та комбінувати, виховувати загальну культуру руху.

Завдання: на основі кроку «Самби», за допомогою ритмо-пластичних та експресивних імпровізаційних рухів створити танцювальний етюд, який би відображав карнавальну ходу відомої бразильської феєрії.

«Додай рух»

Мета: розвиток мислення, уваги, формування уміння імпровізувати. Завдання: до раніше вивченого танцювального етюду чи композиції потрібно додати 2-3 нових рухів. Можливе використання реквізиту.

  1.           Завдання на формування емоційної культури вправи на мімічну виразність.

«У крамниці дзеркал»

Мета: розвиток уяви, уваги, фантазії, мислення, оволодіння навичками розслаблення та напруження м’язів, розширення індивідуальних мімічних можливостей.

Завдання: уявіть себе мавпочкою, яка разом з людиною увійшла до крамниці дзеркал. Побачивши своє відображення, тварина почала бавитися перед ним. Відтворіть її міміку.

«Маска, я тебе знаю»

Мета: розвиток уяви, уваги, фантазії, спостережливості, мислення, мімічних та пантомімічних можливостей власного тіла.

Завдання: відтворити мімікою та рухами емоційні стани людини (подив, смуток, радість, сумнів, готовність розплакатися, підозра тощо), вправи на елементарні природні дії та процеси

«На риболовлі»

Мета: розвиток уяви, уваги, фантазії, спостережливості, координованості, мімічних та пантомімічних можливостей, загальної пластичної культури.

Завдання: відтворити рухи та міміку людини, яка рибалить (збирається, йде, нанизує черв’яка, закидає вудку, радість від спійманої риби або розчарування від невдачі).

«Фільм, фільм, фільм»

Мета: розвиток уяви, уваги, фантазії, спостережливості, мислення, експресивних рухових можливостей, формування загальної культури пластичних проявів.

Завдання: рухами та мімікою відтворити дії та вираз обличчя людини, яка у кінотеатрі переглядає фільм (бойовик, комедію, трагедію тощо).

«Куди приводять мрії»

Мета: ознайомлення із характерними рухами різноманітних професій, розвиток мислення і спостережливості, формування уміння інтерпретувати, поповнення творчо-рухового досвіду лексичними новоутвореннями, виховання загальної культури руху.

Завдання: дітям пропонується уявити себе у омріяній професії. Кожен вихованець після відведеного часу на обдумування (2-3 хвилини) виходить на імпровізовану сцену та під музику демонструє танцювальний етюд. У ньому повинні бути оригінально відображені танцювальні рухи, що притаманні саме тій професії, яку він обрав.

«Клоун»

Мета: розвиток спостережливості, уяви та фантазії, формування уміння самостійно міркувати, інтерпретувати та імпровізувати, розширення танцювальної лексики, формування загальної рухової та мімічноїкультури.

Завдання: проаналізувавши дії клоуна у цирку (смішити глядачів, невмілого відображення характерних рухів циркових професій) вихованці під запропоновану музику повинні створити танцювальний етюд виступу клоуна на арені. пантомімічний діалог.

«Зрозумій мене»

Мета: розвиток уяви та фантазії, спостережливості, координації рухів, формування мімічних та пантомімічних умінь та навичок, загальної культури руху.

Завдання: діти розбиваються парами, їм роздаються уривки тексту нескладного змісту. Наприклад: «Розсерджена мама просить доньку помити посуд. Донька невдоволена завданням і відмовляється це робити». Потрібно рухами, мімікою та пантомімікою відтворити дії кожного образу.

«Німе кіно»

Мета: розвиток уяви та фантазії, уваги та емоційної пам’яті, спостережливості, засвоєння навичок образів алегоричної пантоміми. Завдання: ґрунтуючись на сюжеті відомої казки чи розповіді, потрібно відтворити діалоги головних героїв за допомогою пластично-образних рухів та мімічних реакцій.

«Маленькі діти»

Мета: розвиток уяви, уваги та спостережливості, засвоєння широкого діапазону рухових дій, формування культури руху.

Завдання: відтворити процес одягання (роздягання, годування тощо) імітуючи дії з уявним братиком (сестричкою).

 «Додай реквізит»

Мета: розвиток продуктивного мислення, уяви та уваги, фантазії, формування уміння імпровізувати та інтерпретувати.

Завдання: на репетиційному занятті діти вчать хореографічну мініатюру, яка за задумом педагога включає реквізит. Вихованці повинні самостійно обрати саме той предмет, із числа запропонованих, який, на їхню думку, доцільно використати у цьому танці.

  1.           Завдання на оволодіння основами композиції танцю

 «Створимо казку власними руками»

Мета: ознайомлення із поняттями «композиція», розвиток уяви, фантазії, мислення, формувати уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, імпровізувати, інтерпретувати та компілювати, виховувати естетичну культуру.

Завдання: необхідно продумати та записати сценарний план вигаданої дітьми казки із чіткою композицією та, розподіливши ролі між вихованцями початкового рівня навчання, створити танцювальну композицію. Кожну окрему партію діти насичують пластично-образною лексикою самостійно. Музичне оформлення добирається відповідно до ролі самими дітьми із наданих педагогом. Бажане використання реквізиту.

«Єралаш»

Мета: ознайомленняіз поняттям «композиційно-сюжетна лінія», розвиток уяви та фантазії, уміння аналізувати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, формування уміння самовиражатися через імпровізацію. Завдання: вихованцям за відведений час потрібно створити та проілюструвати танцювальними мініатюрами сюжет повчальної історії.

«Одного разу»

Мета: закріплення знань про композиційно-сюжетну основу хореографічних постановок, розвиток образного та логічного мислення, уяви, фантазії, формування уміння імпровізувати та інтерпретувати, виховувати культуру руху.

Завдання: вихованцям пропонується початок вигаданої розповіді: «Далеко-далеко за синіми морями, за темними лісами жив був король, і була у нього донька на ім’я Терпсихора. І ось, одного разу почула вона за дверима своєї кімнати дивні звуки, визирнула у відчинені двері, а там...». Продовження історії вихованці повинні скласти самостійно та відтворити у пластично-образній формі.

«Розпочни історію»

Мета: закріплення знань про композиційно-сюжетну основу хореографічних постановок, розвиток образного та логічного мислення, уяви, фантазії, формування уміння імпровізувати та інтерпретувати, виховувати загальну культуру рухової активності.

Завдання: педагогом разом із помічником (можливо вихованцем) пропонується на розсуд дітей кульмінаційний момент (32-64 такти) сварки друзів (подруг). Вихованцям потрібно продумати можливі її причини та, поділившись на пари, відтворити у танцювальній формі будь якого танцювального стилю дії, що передували цьому. Можливе використання реквізиту як педагогом, так і дітьми.

«Стань модельєром»

Мета: сформувати поняття «сценічний образ», розвивати образне мислення, уяву та фантазію, формувати естетичний смак через інтеграцію з образотворчим мистецтвом.

Завдання: для довершеності образу попереднього творчого завдання потрібно розробити (намалювати) ескіз костюму, відтворити його на аркуші паперу та розфарбувати (олівцями, фломастерами, фарбами).

  1.           Завдання на узагальнення досвіду самовираження

«Ось, який я».

Мета: розвиток уяви, фантазії та мислення, формування вміння імпровізувати та інтерпретувати, узагальнення досвіду самовираження. Завдання: вихованцям дається схема майбутнього етюду до 5 позицій (по черзі вивести руки у бік, вверх, донизу; підстрибнути, присісти тощо) за відведений час (3-5 хвилин) вихованці повинні відтворити її, оригінально наповнивши образно-пластичними рухами.

«Візитна картка»

Мета: розвиток мислення та уяви, формування умінь імпровізувати та інтерпретувати, узагальнення результатів творчої самореалізації.

Завдання: «Ми з вами – члени племені. Основний засіб спілкування – танець. При знайомстві ми питаємо один одного: «Як ти танцюєш?». Потрібно станцювати мініатюру, у якій би вихованець висвітлив усі свої пластично-образні та мімічні здібності, отримані за час експерименту.

«Ярмарок талантів»

Мета: узагальнення опанованих вмінь та навичок творчого самовираження, стимулювання до подальшого самовдосконалення.

Завдання: вихованець добирає сам музичний супровід або із запропонованих педагогом, та за відведений час (30-60 секунд) демонструє опановані ним власні експресивно-рухові досягнення, мімічні та пантомімічн іможливості у танцювальному етюді. При оцінці звертається увага на оригінальність та нестандартність рухів та образів протягом його виконання.

«Хто на що мастак»

Мета: розвивати гнучкість мислення та уяву, спостережливість, формувати імпровізаційні та інтерпретаційні уміння.

Завдання: за допомогою запропонованого реквізиту (шапки та брилі різної текстури та форми) створити танцювальний етюд, намагаючись передати вигаданий образ.

 

docx
Додано
9 травня
Переглядів
35
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку